Přejít na obsah

mirda646

Uživatel
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mirda646

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Měl jsem ten samý problém, v servise zjistili zatékání přes čelní sklo – špatně utěsněné. Opraveno, vyměněna i stropnice s nepatrnou skvrnou, ale přitom poškodili držák sluneční clony u spolujezdce. Umělecky ji „připevnili“ hmotou z tavné pistolky. Naštěstí to spadlo asi po 2 km, tak jsem hned reklamoval a opravili pořádně - výměnou držáku sluneční clony. Doporučuji vyzkoušet hned při přebírání. Stačí přiměřeně zatahat za clonu. Teď v pohodě.
  2. Čerstvá zkušenost: levá strana chladila, pravá strana topila naplno.
  3. Opraveno předchozí a další zpráva. http://www.novinky.cz/domaci/403075-ministerstvo-dela-v-reflexnich-vestach-gulas.html
  4. Vše je jinak? Změny se prý týkají jen výrobců. Vesty si můžeme ponechat. http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/shanet-nove-reflexni-vesty-nemusite-uklidnuje-ministerstvo-ridice-1294327
  5. Souhlas, má to logiku. Sám to dělám stejně, jen mám možnost si výměnu oleje a filtru udělat sám a vyjde to pod 1000 i s LL, když si odečtu DPH a to je v poměru k ceně auto skoro 0.
  6. Ahojte, záruka je přeci jasná. Jaké nadměrné opotřebení? Vždyť záruka je omezena i počtem km. Minule jsem dostal nový motor (1,8 tsi) kvůli nadměrné spotřebě oleje cca 2 měsíce před vypršením 4leté záruky v 80 tis. km. Olej jsem měnil po 15tis km a stejně to nepomohlo. Dnes mám taky CUNA a zatím jsem nedoléval (naj. 30tis). Myslím, že záleží hlavně na tom, jak dlouho chceš auto mít. Jestli dlouho nebo dáváš auto do rodiny, tak se nedivím častější výměně. Osobně asi budu sám měnit olej s filtrem po 15tis a po 30tis jej nechám vyměnit v servisu. Budu tak mít jistotu kompletní výměny alespoň jednou za 30tis. km.
  7. O3 135kW DSG 4X4 dlouhodobě 6,0 l, na delších trasách většinou 5,0 - 5,2 l při dodržování předpisů.
  8. Kde ti to dali? Pisni do SZ. Diky.
  9. Michal2009 má bohaté zkušenosti, mohu potvrdit. Ošetřuje mě auta již nějaký rok tou kosmetikou a nemá to chybu!
  10. Problém s výměnou motoru bude asi v tom, že to má málo najeto a tak se Škodovce možná nebude chtít měnit. Měl jsem ten samý problém a v servise mi řekli, že ten můj motor má již dost najeto (80tis.)aby měnili jen součástky v motoru, protože je již určitým způsobem „vybroušený“. Přeju ti, ať to radši vymění. Jo, já to měl naštěstí ještě pod 4-letou zárukou (o 1 měsíc.)
  11. Tak aktuálně. Po výměně motoru před měsícem (žral olej nad normu), jsem opětovně reklamoval naše známé drhnutí spojky mezi 1. a 2. přev. st. Poprvé reklamováno loni na konci září. Servisu, do kterého jsem původně se svými auty jezdil, se závada neprojevila (i olej motor žral v tomto servisu údajně do normy). Přešel jsem do jiného servisu, kde mi nejprve vyměnili motor a nyní mám auto v servise opět, protože budou měnit ty spojky. Jen to trochu déle trvá, prý nemají spojky v MB a budou je posílat z Německa. Tak doufám, že drhnutí přestane. Najeto přes 80 tis. km.
  12. Přečti toto: http://forum.skodahome.cz/topic/123440-18-tsi-spot%C5%99eba-motorov%C3%A9ho-oleje/
  13. Já svolávačku zjistil na tom odkazu, který jsem sem dával. Týkalo se to mého S II r.v. 8/2010 a O II 4/2009. Obojí 1,8 TSI 7DSG. U kolegy, který má 1,6 TDI s 7DSG z 6/2009 to také nic neukázalo.
×
×
  • Vytvořit nový...