Přejít na obsah

HANZTD

Uživatel
  • Počet příspěvků

    425
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli HANZTD

  • Narozeniny 11/17/1976

Návštěvy profilu

3623 zobrazení profilu

Oznámení HANZTD

  1. vrací se z5 cca v 50km/h , dělalo to jistě i před tim jen si to nehlídal ... je to v cajku
  2. protejka ti na 90% spojkový ložisko koukni pod kryt motoru zespoda mezi motorem a fremou sli maš mokro .... .... i tak to tipuju na ložisko
  3. motorem nic rozdíl je až rozvodovkou na kardan a dál k zadku co se pohonu týče .....
  4. tak bud maš kladku jinak než má bejt , nebo řemen na něco jinyho 🤔 2cm je v celku dost 👀
  5. vyměn oleje v difrakach předek zadek , v haldexu i filtr a vyčisti sejtko když budeš mit dole kardan koukni jestli neni poznačenej jak byl namontěnej z fabriky , vyvažujou to ....
  6. co dvouhmota ? neni utržená ? kolik maš KM když to chcípneš tak to zachrastí ?
  7. CFGB má rozvod snad až po 220 ale ve 180 se tim nic nepokazilo - NAOPAK , jinak pumpa se vymění když odejde - ta interval nemá .....
  8. i když daš MDF a zmáčkneš D tak se to neotevře ?
  9. pokud tam byl žarovkovej parabolovej světlomet , a natož že si je našel (předpokladam píšeš o puvodních z tohodle auta ) , tak neni nic jednodušího než je tam vrátit z5 , narazník dolu světla povolit vyndat a vyměnit , nic záludnýho ....... naklapění u xenu ani funovat nemúže , protože tam sice v xenon lampách motory budou , ale nebudou na napravách nivelace (mimo jiné) .....
  10. zkus si udělat zakladní nastavení turba , jesli se ti i minimalně necuklo na těch ovalnejch dírách ,,,, ja ho měl cca o 1mm zvednutý , tak sem ho povolil stlačil dolu a zakladně nastavil ,,, a bylo po zahadě (ted nevim to čislo ale blikal motor i spirála)
  11. ledky vždy budou svítivější 1: seš namlsanej 2: jak dlouho maš vybojky v procesu 3: xen D1s už je do čočky překonanej 4: nahraď D1s led a zase budeš v mlsu osobně to mám ...
  12. když ti po čase gumy ztvrdnou , tak ti bude skakat nebo drhnout každa značka ,, naklon maš uplně normálně běžnej ....
  13. vzhledem k TLAKU a TŘENÍ stěrač. ramene , pružiny a stíracích břitů to nikdy VODOROVNĚ se sklem (jak ty asi myslíš - to by ležel na skle celej ten břit) , ale KOLMO na sklo nebude , a tim pádem je to takhle normál 😉
  14. viem poradit 👍 kable si kontroloval kde ? okoukni je v průchodce A sloupek - dveře řidič (šofér) a uvidíš co zjistíš 👀
  15. >KOVOVEJ< zvuk pod víčkem bude vždy , je tam všechno kov na kov 👀 to vibrování bych příčítal tomu DSG , tuplem když víš že to bylo rozebrany - vyměněný - složený >> DSG nemam , ale je tam z5ně vše nasazený a sešroubovaný !vystředěně! pokud to neni tim že to MOC placebo zkoumáš 🤨
×
×
  • Vytvořit nový...