-
Bouračka :-(
Usoudil jsem podle toho, že se tady baví lidé, kteří jsou schopni poskládat nabouraná auta a mají tím pádem velký přehled o stavbě vozu.
-
Bouračka :-(
kluci, prosím Vás kudy je vedená hadička k zadnímu ostřikovači u O1 2003 ( ne combi ), zajíímá mě vedení z motorového prostoru do sloupku, nebo prahu, nevím kam to vede.
-
Ostřikovač na zadním stěrači
zdar chlapi, nevíte někdo kudy vede na O1 2003 hadička k zadnímu ostřikovači, nemáte foto rozmašleného auta, kde je vidět ta hadička. Díky
-
Přední dveře - rozdíl
Zdar odborníci, víte někdo jaký je rozdíl mezi předními dveřmi facelift oproti před facelift? Všiml jsem si, že na nových ( facelift ) jsou dvě záslepky z boku u zámku, ale zajímá mě jestli se tyto dveře liší ještě konstrukčně ( síla plechu, antikorozní ochrana, výztuhy, odhlučnění nalepené na venkovní plech uvnitř dveří, popřípadě úchyty mechanizmů atp.). Prostě jakýkoliv detail. Prosím poraďte, je to akutní! Díky všem. P.S.: nemáte někdo foto vnitřku dveří face s el. oknem ( uspořádání kabeláže )
-
Divný zvuk motoru OI TDI
Zdravím Vás. Tak co, už jste někdo přišel na to proč se ze sání ozývá ten nesmylsný zvuk a spolehlivě to vyřešil?
-
Climatronic
http://www.skoda-auto.cz/cze/service/documentation/Pages/documentation.aspx
-
Účinnost topení...?
Vždyť psal, že má hadice k radiátoru horké a spodní od chladiče studenou = dobrý ( zavřený ) termostat.
-
Účinnost topení...?
Z vlastní zkušenosti vím, že dokud jsem měl vadné servo vnitřního okruhu V71, tak jsem myslel, že v autě zkosnu, po opravě V71 200% rozdíl. Další rozdíl se projevil po výměně těsnění pod hlavou. Auto se mi ohřeje při venkovní teplotě -5 tak po 10 - 15 km při 90km/h, ale jezdím v košili, na prvních 700m zapnu sedačku a zhruba po 1km jízdy mi klapka pustí teplý vzduch na nohy. Pokud se na to podíváte logicky, není možné, aby v autě roku výroby 2001 byla zima.
-
díra ve výfuku hned za katalyzátorem 1.9TDI 81kw
octavia TDI-81kw - nesmíš tomu tak šlapat na krk, kromě toho si nestěžuj "jsou lidé co nevstanou"!
-
climatronic netopí
Jurdo, věř mi. V tom servu co ovládá to V71 je plastové kolo na kterém jsou přidělané kontakty potenciometru. V případě, že je to kolo prasklé ( 99,99% případů), tak to servo neví kde jsou koncové polohy, proto ti je kosa v autě. V okamžiku kdy uděláš v dobré víře základní nastavení, snaží se servo dojed na konec jedné a pak druhé strany dráhy potenciometru, jenomže na jedné straně z té dráhy sjede "pokud je třeba vyskočené táhlo klapky" a při otáčení na stranu druhou ty kontakty převrátí a ztratí tak kontakt s dráhou (to je jedna možnost). V druhém případě je to kolo jenom naprasklé a při základním nastavení při dojezdu na doraz se motor pomalu otáčí, ale potenciometr už stojí, proto řídící jednotka není schopna tyto konce nastavit a neukazuje žádné hodnoty. Dej nové servo, smaž chyby, udělej základní nastavení a bude ti jak v lázních.
-
climatronic netopí
Jurdo, najdi si můj příspěvek ohledně "klimatroniku", je to tam rozepsané.
-
Zadná kotúčova náprava- versus Octa1 bez ABS.
Akorát, že je zkonstruován, aby ubral tlak pro daný druh nápravy s určitým brzdným účinkem, takže se může stát jak píše cosby, že při kritickém brždění nebude úbytek tlaku dostatečný a předjede tě "zadek".
-
obšití volantu kůží
Co ty nohy pod volantem???
-
Dlouhé startování
Hledat Hledat Hledat Hledat Hledat a zase Hledat!!!!!!! Je tu o tom už 3 prdele, tak nebuď shnilý a hledej!
-
Klimatronik
Co nevypíná kompresor? Můžeš být konkrétní.
Liboro
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva