Ale kdepak štěstí, nevěřím, prověřuju, vím co chci. Bez tohoto to v této době nejde. Před nákupem auta nastuduju maximum o daném modelu. Zaměřím se na závady, jak se projevují a jak je odhalit. Pokud tomu stále nerozumím, seženu zaplatím někoho kdo jo, je levnější dát 5000,- zkušenému automechanikovi, než 50000,- do spojízdnění vraku. No a poslední jen drobná rada, nikdy jsem nekoupil auto s čistým naleštěným motorem. Když chci koupit levněji kvalitní auto hledám s poškozenou plechařinou, ťuklý blatník dost snižuje cenu a je snadno opravitelný.
Jó a vždy jsem víc koukal po "35000km za rok, než po 10000km za 6 let po dědovi..."
A prodej krásně popisuje bezname v příspěvku předemnou, stejné to je i s nákupem, auto jsem chtěl a tak jsem ho kupoval celkem tři dny, vždy jsem se rozloučil, že nemám čas ať připraví normální schválenou nabídku. U ojetin není kam spěchat a je jedno jestli to je AAA, BBB nebo soukromník.