-
Dílenská příručka a Učební pomůcky OII
Hledam dilenskou prirucku na motor 2.0 TDI 125 KW z OII RS pred FL (elektronika, mechanika). Mate nekdo?
-
Nepravidelný chod, nízké otáčky. 1,3i
U Felicie 1,3 MPI /Benzín + LPG/ mi na volnoběh kolísají při provozu na benzín otáčky. Volnoběh u plynu je OK. Na diagnostice jsou tyto 2 chyby motoru: 1. vstrikovac 1 a 2 zkrat na kostru - sporadická, 2. lambda sonda - signál příliš malý - sporadická. Může to nějak souviset s tím volnoběhem? Poradí někdo co s tím? Díky
- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
-
zakl. nastavenie serva
Ahoj montoval jsem tempomat a po namontovani vseho zpet a pripojeni baterie mi neustale sviti kontrola volantu s chybou 00778 - G85 snimac uhlu natoceni volantu, chybne nebo zadne nastaveni a jeste taky sviti kontrolka ESP a ta hlasi taky chybu snimace uhlu natoceni volantu. Zkousel jsem ujet nekolikrat tech 20 metru rovne a sviti porad. V merenych hodnotach (posilovac rizeni), kanal 007 v prvnim okne je porad 0.00 stupnu at tocim jak tocim volantem, meni se akorat druhe okno a to je rychlost otoceni. Mela by se ta hodnota v prvnim okne menit nebo ta nula znamena ze jeste neni nauceno? Menil jsem i podvolantovku kvuli MF volantu, puvodni BN > BK (to by snad melo s tim krouzkem komunikovat, kdyz je to oficialni nahrada dle ETKA). Dekuji za rady (ABS) 2 závad nalezeno. 02546 - stop limit rizeni 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni info o závadě: Kilometry: 8000 km Teplota: 18.0°C Napětí: 12.70 V Napětí: 12.40 V 00778 - snimac uhlu rizeni (G85) 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni info o závadě: ____________________________________________________________ (Posilovac rizeni) 1 závad nalezeno. 00778 - snimac uhlu rizeni (G85) 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni info o závadě:
-
Co nastavit po odpojení baterie?
Kolik km přibližně je "dostatečná vzdálenost" ?
-
Montáž tempomatu do Octavie I
Zapojuju si tempomat na Octavii I (1,9 TDI MR 2000). Zapojil jsem 4 kabely do svorkovnice v oddělovacím prostoru (T10k/1,2,3,9) a ještě jeden červeno-černý kabel bez jakéhokoli konektoru mi zbývá. Nevím kam přesně ho zapojit a zda je to už vše k zapojení. V návodu k montáži od Škodovky jsem se totiž dočetl něco o tom, že se musí z pojistkového boxu vyndat černomodrý drát a vložit ho do přiložené jednopólové svorkovnice, ale já v kabeláži žádnou nemám. V dalším návodu jsem četl jen o zapojení těch 4 kabelů do svorkovnice v oddělovacím prostoru a zbývající kabel připojit pod matici X75. Tak v tom mám guláš zda mi poslali vubec správnou el. instalaci. Poradíte mi prosím?! Předem moc dík
-
Jednotky multif.volantu
BC podporuje jen pal. pc a tempomat...
- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
- HHC a TPM
-
Příčníky na hagusy OII Combi
V katalogu Thule se najít nedá. Uzamykatelný je. Pro představu systému upnutí k hagusu a uzamknutí příčníku tu máš obrázek z Montážního návodu. V návodu je na konci napsáno, že nosič vyrábí a dodává firma AAS-AUTOMOTIVE. Systém upnutí do T-drážky nepoužívám, ale standardizovaná je.
-
Jednotky multif.volantu
To FreeRS2: http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/4801-tempomat/page__st__125
-
Příčníky na hagusy OII Combi
Koupil jsem originál Škoda (Thule). LAS 620 002A a naprostá spokojenost. Cena 3000 Kč. Samozřejmě se po dotažení momenťákem nesmí ani hnout.
-
Jednotky multif.volantu
Kodovat budu sam. Za zkušenosti, rady a typy ohledně kódování MF volantu budu rád...
MarekMaty
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva