-
Vyšší spotřeba
Zdravím. po devíti letech kdy jezdím do práce a vím jakou mám spotřebu jsem byl nucen vyměnit K.O.motor mám nyní vyšší spotřebu asi o 0,4až0,5L/100km.Jedná se o motor ALH 66kw.Ten jiný motor byl nastrojený tzn. s turbem a vstřikovacím čerpadlem,jen se vyměnil jeden vstřik s tím konektorem protože ten starý ho měl jiný.Motor startuje na drc a jede pěkně,jen má tu vyšší spotřebu.Přemýšlím čím by to mohlo být a napadá mě jen to čerpadlo protože ostatní věci zůstaly původní.Má někdo jinou myšlenku?
-
po rozvodech tolik netáhne
Pro juke.box. Ahoj,můžeš mi poslat email nebo správu nebo tel.Potřebuji se s Tebou domluvit.Dík
-
Fyzický rozdíl motoru 1,9 AGR a ALH
Zdravím, co se stane když dám do auta po ALH motoru AGR motor a nic nebudu upravovat.Momentálně má větší spotřebu.Dík.
-
VAG/VCDS, kabel Fast KKL - USB,nebo HEX-CAN - diagnostika pro OI
-
VAG/VCDS, kabel Fast KKL - USB,nebo HEX-CAN - diagnostika pro OI
Já mám Windows 7 profesional,ale stále to hlásí že 5 adapter nepřipraven.Přitom test funguje.
-
VAG/VCDS, kabel Fast KKL - USB,nebo HEX-CAN - diagnostika pro OI
Zdravím,chci se zeptat.Mám kabel OBD2 a VAG COM 304CZ od Juke box,který mi na Vistách fungoval.Po instalaci Windows 7 mi nějak nejde.Poradí někdo jak nainstalovat?
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Zdravím,chci se zeptat.Mám kabel VAG COM 304CZ,který mi na Vistách fungoval.Po instalaci Windows 7 mi nějak nejde.Poradí někdo jak nainstalovat?
-
Jaký olej
Zdravím,chci se zeptat.U motoru 1.9tdi 66kw.Když se podívám na filtr oleje dovnitř,tak u jednoho konce má obdelníkové otvory a u druhého konce je nemá,tak ta strana s těma otvory jde dolů do tělesa filtru a nebo nahoru k víčku?Filtr mi upadl a jelikož nový dávám podle polohy starého tak jsem zapoměl jak tam patří.
-
zadní kotouč se neobržďuje celý
Je to specialní vazelína na brzdy.V autodílech jí seženeš.
-
Černé kdovíco z výfuku
To jsou jen saze.Občas něco vyletí
-
TDI 66 kW nestartuje
Já tankuji kde se dá a vybírám levnější naftu,nikdy jsem nedával aditiva a nikdy jsem neměl problém nastartovat najeto 247 000km Palivový filtr měním po 60 000km a žhavičky stále původní.Chce to mít motor v pořádku.Hlavně tlaky.
- Přední tažné oko utrhlé
-
kompresní tlaky
Já jsem mu odpovídal na otázku ( jak poznám, když jsou u naftového auta nízké kompresní tlaky ve válcích.)O žhavičkách jsem nic nepsal.
-
kompresní tlaky
Změř nebo si nech změřit kompresní tlaky.Jak jsou pod 1.9MPa tak to je na hranici opotřebení.Ale hlavně musí být rozdíl mezi válci max.500kPa,jinak to je na GO.
-
Přední nárazník
Každopádně lakovat a nechat uschnout pří více jak 10.stupních,lepší při 15ti.Nesmí zmrznout.