-
Difuzor S3 Sportline
Pani jakto ze sportline difuzor nepasuje na 206 kW?
- Olej do DSG (mokrá)
-
COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510
Ahojte, mam skoda columbus, chcel by som do neho dostat wolkswagenácky soft, kvoli strieborno cervenemu menu Mám 5238 ku soft Ak to ide zmeniť? Pomožte
-
2.0 TFSI (147 kW)
Inak, je pravda ze sa motor BWA furt sere, ja mám v mojom aute už pomaly vymené všetko. Furt nejaký nový zvuk či problem ked sa predtým nejaký vyriešil.
-
2.0 TFSI (147 kW)
Lebo jazdím krátke trasy 5-10 km a tam je 5W-30 lepsi alebo jeste lepsi 0W-30
-
2.0 TFSI (147 kW)
Ešte jeden problem Spojka setrvacnik Pozor nedavejte tam SACHS, ale jen LUK Etka je kurva a píše SACHS, ja sem menil na SACHS , setrvacnik OK ale spojka byla nevhodná, memnte jen komplet na LUK Jinak po 150 tis dela setrvačník vibrace ktore sou časom večší a vibruje to docela do sedaček Problem je i s prevodovkami, Po 200 tis je vymačkaný obal,,
-
2.0 TFSI (147 kW)
Dekarbonizacia ma vyšla 250 eur, auto 200 tis km MR2006 Čistilo sa sacie potrubie, ventily, sedla ventilov, narast vykonu sa obnovil ako keby bolo auto nove robil mi to chlap od dekarbo stranka dekarbo.sk Problem je že pri kazdej bymene oleja by sa mal robit vyplach motora, to znamena, pred vymenou oleja naliat do oleja aditivum, nasledne vypustit olej,, do noveho oleja pridat nove aditivum , natanokovat do plna a pridat aditivum do benzinu, tím sa docieli ze sa motor zas nezasere karbonom Vymena oleja kazdych 10 tis, a jen 5W-30 Shell helix AVL
-
Parkovací kamera
Ahoj, kde sa to koduje? mam vcds, len potrebujem poradit
-
2.0 TFSI (147 kW)
CHlapci dal som si spravit dekarbonizaciu motora, neskutočné ako to bolo zasraté , hlavne ventily a ich sedlá, odporučujem každému po 150 tis s týmto motorom. Auto pred dekabonizaciu strácalo na výkone 20% a žralo olej 0,5 l na 3000km.
-
2.0 TFSI (147 kW)
vymena e-boxu pomohla
-
Problem na 3 valce a vela chýb
Problém doriešený výmenou E-boxu
-
Climatronic - závady, problémy
Ahojte Poradte kde može byť problem climatronicu OII facelift, nastaveni klape ide, FIRST run ide nastavit tak ze spustim kompresor automaticky, blika kontrolka AC, po minute prestane blikať, a ked stisknem tlačitko AC tak nesvieti vobec, jedine columbus ukazuje AC on, klima nechladí Kompresor? alebo stači vymenit medium? prečo nesvieti po stlačeni kontrolka AC po adaptaci? 9481200 - Coolant Pressure B10AB F0 [009] - Too Low - info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 185 Kilometry: 197623 km Datum: 2001.14.00 Čas: 22:10:21 9477872 - AC Compressor First Run-In B109E F0 [009] - Not Performed info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 185 Kilometry: 197623 km Datum: 2001.14.00 Čas: 22:10:21
-
Problem vstrekovace 2.0TFSi
ako si dopadol?
-
2.0 tfsi - vibrace motoru,černé výfuky
TRrepaní na volnobeh dosť oplyvnuje zotrvačník, treba ho vymenit, System odparovani paliva, tu mujsiš vymenit nejake trubky a jeden snimač a obtokovy ventil sa ma menit tiez + magneticky ventil
-
Rs Klepani cvakani motoru 2.0 tfsi
Ahoj, vymena napinaku a retezu ti pomoze iba čiastočne. Mne bolo naposledy povedane ze cvakanie robia hydroštely a okolie ventilov, sedlá ventilov a podobne Po 150 tis km je hlava valcov plna karbonu a sedla sa dosť zničia Ja mam tiez tento motor a momentálne ine problemy ako len cvakanie Moj nazor je ze tieto motory od 150 tis km maju vazne problemy a rad radom treba toho vela vymeniť, lebo sa toho dosť opotrebuje Vstreky, zapalovacie cievky, vysokotlakove čerpadlo, spojka, zotrvačník, PCV, klapy, DV ventil, magneticky ventil, turbo. palivove čerpadlo ktore začne cvakať v nadrži. toto všetko ma po 150 tis alebo skôr vážne problémy