Přejít na obsah

vengly

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení vengly

Nováček

Nováček (1/14)

  • Collaborator Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím. Podařilo se vyřešit? Mám stejný problém na Fabia 1,4 16v, 55Kw, AUA, 2001. Vyměněna lambda sonda (originál), vyměněněn palivový filtr. Teď se chystám změřit tlak palivového čerpadla (před nastartováním docela dlouho trvá než se vypne, určitě víc než 6 vteřin).
  2. Nerovnost bloku byla pouze 0,06mm, takže byl taky v pořádku. Hlava samozřejmě také v pořádku. Ovšem já jsem před pěti lety dával pod všechny válce kroužky 0,14mm. Teď se mi samozřejmě díky zbroušení bloku přesahy vložek zvětšily o 0,06mm, ale v Adivu mi na válci 1a 2 namontovali kroužek 0.1mm na válec 3 0,12mm a 4 0,14mm. Takže přesahy jsou teď na válcích 1,3,4 0,15mm a na 2 0,16mm. Ještě dám nové šrouby. Když to shrnu - vypadá to dokonale (teda když pominu, že dílenská příručka stanovuje přesahy 0,07-0,12mm). Tak snad to teď už vydrží až do mojí smrti.
  3. Tak o tom přemýšlím a vezmu sebou zítra i tu hlavu ať ji zkusí natlakovat. Děkuji za připomínku.
  4. Jsem z toho fakt zoufalý. Zítra jedu na srovnání bloku k p. Študentovi. Hlavu už mám srovnanou. A jelikož už si nevěřím a chci se o další případný neúspěch podělit ještě s někým, tak jsem se domluvil v Adivu v Opavě, že dovezu srovnaný blok a vložky a jejich motorář mi to přeměří a usadí. Já to pak jen poskládám. A asi jako niterný komunista začnu chodit do kostela a modlit se.
  5. Od tlakové zkoušky mě odrazuje to, že celých pět let naprosto dokonalá těsnost. Neubylo ani trochu chladicí kapaliny a naprosto žádné známky emulze na víčku oleje. Po pěti letech se najednou ztratí tři deci chladicí kapaliny. Už mám takový stihomam po celé té anabázi, že tu nádobku s chladicí kapalinou a víčko víka ventilů kontroluji fakt často i když to pět let drželo. Takže se voda začala ztrácet tak maximálně měsíc před tím, než jsem to zjistil.
  6. Takže jsem tam kde jsem byl. Voda v oleji, olej ve vodě. Nechal jsem srovnat hlavu, bylo na ní pouhých 0,08mm nerovnost. Blok je venku a přemýšlím co s tím. Má někdo nějaký nápad? Srovnat blok? Koupit nové šrouby?
  7. Děkuji za reakci. Mám hlavně strach jestli jsem to správně změřil. Ten silikon na kroužky může být ten stejný jako se dává na vanu?
  8. Zdravím pánové, mám FI 1,4MPi 44kw r.v.2001 cca 130 000km a zhruba před šesti lety mi začla anabáze s únikem chladicí kapaliny. Šlem na víčku dolévání oleje atd., poprvé jsem to dal místnímu dobrému garážníkovi v březnu zaplatil 5000kč, srovnal hlavu vyměnil těsnění Temac a 1,5 roku perfektní pak přišla zima a opět šlem a dolévání, tak jsem to dojezdil zas do března a do neznačkového servisu s upozorněním ať zkontrolují přesah vložek, zaplatil jsem 4500kč s tím, že na to koukali a vypadalo to v pohodě a hlava taky rovná takže pouze výměna těsnění Temac a zas jsem mohl 1,5 roku do další zimy spokojeně jezdit. To už jsem se nas.al koupil matroš za 1200kč a udělal to přesně podle dílenské příručky sám, momenťák jsem si půjčil, ale nesehnal jsem přípravek MP 1-107a hodinky na kontrolu přesahu vložek a už jsem pak auto potřeboval tak jsem to složil bez té kontroly dal tam těsnění Victor Reinz a jezdil jsem od 30.4.2013 až doteď s tím, že to mírně ztatilo chladicí kapalinu už minulou zimu , ale jak se oteplilo tak se únik chladicí kapaliny zpomalil a tak jsem jezdil za rok jsem dolil max 2litry chladicí kapaliny. Mezitím jsem si pořídil MP 1-107 a setinový úchylkoměr a dnes jsem to po demontáži hlavy poměřil - naměřené hodnoty viz. obrázek. Těsnění vypadalo dobře a nebylo nikde přilepené a motorem nebylo pootočeno před měřením. Má někdo zkušenosti co s tím jde dělat? 1. válec bych svedl na nějaký zbytek karbonu na hrdle vložky protože je tam ta nerovnoměrnost na diagonále a nebylo to tak dokonale očištěno tak se utěšuju, že to ty 2 setiny mm mohlo hodit. 2. válec vypadá dobře, ale 3. a 4. to je katastrofa. Po rozebrání a důkladném vyčištění jsem jednu vložku po druhé i s pístem a novým kroužkem 0,14mm zasunul do bloku 4 x klepnul dřevěnu násadou velkého kladiva po 90° na hrdlo vložky a pak ještě zatlačil na hrdlo vložky 4mi prsty abych ji případně vyrovnal a naměřil jsem hodnoty viz. obrázek Kroužek0,14. Myslíte, že uvedený postup může vést k dobrému výsledku? Vím, že naměřené hodnoty jsou v mezích dle dílenské příručky... ale šedivá je teorie a zelený strom života, tak bych rád jestli by se k postupu i výsledkům vyjádřil nějaký zkušený motorář. Poté co už mě to stálo nervů a peněz v předchozích šesti letech bych to teď rád definitivně vyřešil.
  9. Tak jsem myslel, že budu hrát mrtvého brouka, ale bylo by to nefér vůči těm co mi poradili. Tak jsem vyndal stěrače a na svorce 0V, takže zpět k pojistkám. Nu a učinil jsem nedá se říct objev ohledně mé ynteligence (už jsem totiž něco tušil dříve). Když jsem kontroloval pojistku č.54 tak jsem se nepodíval na její umístění, ale hledal jsem ji podle čísla a čísla jsou na levé straně pojistky, tedy mezi sloupci pojistek. Já mistr světa, ale nepřemýšlel a tak nějak automaticky si vybral pojistku sice na správném řádku , ale v nesprávném sloupci, tedy jsem omylem kontroloval pojistku č.44, která byla pochopitelně v pořádku. Omlouvám se a děkuji za rady, které mě dovedly po zevrubné kontrole celého vedení nakonec zpět k pojistkám a k tomu, že jsem tak nějak náhodně zapřemýšlel a dokázal i vyměnit spálenou pojistku.
  10. Kontrolu prasklých žárovek nemám. Teď se zeptám hloupě na umístění svorkovnice T12a - kde je příčný panel a kde ji na něm najdu? Děkuji za rady.
  11. Mohl by mi prosím nějaký znalec vysvětlit nebo vyfotit, kde se výše uvedené propojení nalézá? Jde o to, že mi nesvítí levé tlumené světlo jinak vše ostatní ano. Když zapnu tlumená světla tak na pojistce napětí je, ale na svorkovnici světla tedy konkrétně na svorce 1 což je tlumené světlo napětí už není. Když jsem porovnal levou a pravou stranu tak jsem zjistil, že na té levé straně mi narozdíl od pravé strany nejde při zapnutých tlumených proud i na svorku 2. A ze schématu jsem zjistil, že svorky 1 a 2 mají společné tohleto propojení D152. Tak teď se domnívám, že tam bude snad zakopaný pes, ale nevím kde to na tom autě je.
  12. Na Fabii 1,4mpi, 2001 jsem si namontoval tažné. Zapojil jsem jako první levý blinkr a když jsem jej chtěl vyzkoušet žárovkovou zkoušečkou na konektoru v zásuvce tak to udělalo "bzzzzzzzz" a přestaly mi jít blinkry i na autě. Když jsem je vypnul a znovu zapnul tak zase šly ovšem jakmile jsem připojil žárovku do zásuvky opět stejný výsledek. Poradí mi někdo v čem je problém? Jo, nefunkční žárovku mi žádná kontrolka nehlásí. Mám originál dálkové ovládání zámykání dveří jinak nic. Výbava Classic. Tak už vyřešeno. Problém byl, že jsem třetí žárovku přikládal na kontakt když jsem měl blinkr puštěný. Došlo nárazově k zvýšení odběru a něco blinkry odpojilo komplet. Když třetí žárovku nejdřív připojím na konektor a pak pustím blinkry tak to šlape. No jo holt jsem amatér tak si problémy vyrábím sám.
  13. Ahoj, nove turbo ,senzor sani, ventil n79 tusim (ovladani lopatek turba), motor pada do nouzoveho rezimu dle meho zcela bez jakehokoliv duvodu a pravidla, nekdy se rozsviti kontrolky nekdy pouze jede bez turba ale kontrolky nesviti, jindy taha normalne.VAS kdyz taha tak bez chyby, kdyz netaha tak cca deset ruznych zavad. Poradis prosim jak na nej? Kdyztak mai je frantafou@seznam.cz. Diky predem
×
×
  • Vytvořit nový...