Od minule nové teplotní čidlo a měl jsem odpojený i vífuk za katem,snad o víkendu kat přijde pryč,ale vypozoroval jsem,že se to mění z předstihem,v práci jsem nastavil (řekli mi že to má být 4-6 stupnů), tak jsem dal pět a hned se mi to zdálo ještě lenivější,tak jsem ho trochu přidal,tak na 8-9 stupnu a hned to jede lépe,ale porád po zahřátí jde špatně vytáčet nad 4 tisíce...nejvíc razantní to je když jedu do mírného kopce...mám tam tři pak čtyři a auto točí 4 tisíce a pak najednou jako kdybych ubral plyn tak o 1/3, ztratí to výkon a hotovo.
Nevite někdo jaké čidla dávají do jednotky signály ke změne předstihu,myslím,že v tom je zakopaný pes.
Přemýšlel jsem i o tom,že nejsou dobře seřízené ventily a způsobuje to detonační spalování a to pak zaznamenává čidlo klepání a mění předstih ( podle mě ho ubírá,ael iv těch otáčkách?)
Taky jsem zjistil,že nové teplotní čidlo mi ukazuje jinak teplotu (to staré mi ukazovalo max. tak 100 stupnu,ale to nové ukazuje 110... a víc auto nevaří,větrák spíná...říkám si jestli podle teploty to taky něco nedělá..
no kdyby jste měli nějaké nápady..klidně i blbé ) zkouším už vše..
Jinak půjde hlava dolu,předtím změřím tlaky a možná to budou ty ventily..