Existují. Jsou ještě různě černé, došeda, dozlata, broušené. Mají slabý červený nebo modrý proužek. Můžou mít tři druhy ambientniho podsvícení.Pravy díl je navíc ještě rozdílný pro obyčejný infotaiment a pro infotaiment s navigací. Ok
Nebo zkus toto co sem dával @zipro a @keras.
AUTO LIGHT ASSIStent (automatické přepínání tlumených/dálkových světel)
Jednotka 09 - CENTRAL ELECTRICS
SECURITY CODE 31347
ADAPTATION
FERNLICHT_ASSISTENT
MENUESTERUNG FERNLICHTASSISTEN - SOUČASNÝ
MENUESTERUNG FERNLICHTASSISTEN WERKSEINSTELLUNG - PRESENT
erweiterte FERNLICHTASSISTEN - AFS, FLA, FERNLICHT UBER AFS
FERNLICHTASSISTEN RESET - ACTIVE (no active by se měl LA sám zapínat když je přepínač v poloze AUTO)
Jednotka A5 - PŘEDNÍ SNÍMAČE SYSTÉM POMOCI ŘIDIČE security code 20103
DLOUHÉ KÓDOVÁNÍ
BYTE 21 - BIT 5/BYTE 15 - BIT 5-7
RÁDIOVÝ RESET...
Nejlepší by bylo vzít zkoušečku a zkontrolovat zda má všude v zásuvce a na výstupu z rj přívěsu k zásuvce napětí. Tím by se zjistilo,kde by mohl být problém.
To je originál z výroby, nebo dodělávané? Na té levé straně nesvítí vůbec nic - blinkr, brzda, koncové?
Pokud ale svítí pravá strana tak by to v pojistkách být nemělo. A jestli někde není poškozená kabeláž, tak může být vadná řj rozpoznání přívěsu.
Je to na odvětrání klikové skříně, aby ti v bloku nevznikal tlak a nevyrazilo ti to gufera na klice nebo těsnění mezi vanou a blokem.Jdou v tom jenom výpary. Ta izolace na trubky by mohla stačit, akorát že tady byla již tvarovaná a neorigo se bude asi špatně nandavat. Taky ji mám okousanou,ale zatím to neřeším.
Při demontáži středového panelu se musí dát pozor u připojení 12V zásuvky.Je tam krátký mezikus vedení, který je na jedné straně v zásuvce a na druhé v pevně upevněné svorkovnici na držáku loketky.Takže se musí trochu panel nadzvednout a potom rozpojit vedení.Jinak mně se povedlo panel vyndat i bez toho, abych demontoval kompletně celou loketku včetně držáku.Já jsem vedení k osvětlení noh pod sedadly táhl podél origo svazku pod prahy a pod sedačkou jsem ho zapojoval do originál svorkovnice pro připojení svazku sedadla.Pro zapojení u předních světel jsem si také udělal rozdvojku.Použil jsem svorkovnici 1J0971972 a k tomu protikus 3B0973754.
@fsociety19xsvětlo je 7P6919390A a osvětluje odkládací kapsy .Svorkovnice ke světlu je 8K0973754. Pin do svorkovnice je typového označení MQS 0,63. Zapojené je to k vodičům pro osvětlení zadních USB-C portů v loketce.Na toto vedení jsem připojil i vodič pro osvětlení zásuvky zapalovače.Pro vyměření místa a vyříznutí otvoru pro světlo a lepší práci s taháním a zapojováním nového vedení jsem měl vyndaný kompletně středový panel.
@Talla2xlccvna zadní ambientní osvícení nohou jsem použil stejná světla jako jsou přední 5G0947409.K tomu je potřeba svorkovnice 1J0971972 a pin dutinka označení MPT 1,6.Pro upevnění světla je potřeba držák 565881547.Napájecí vedení je zapojeno od předního ambientního osvětlení.Kostra je zapojena na kostřící vedení ve svazku pod sedadly.
Varianty skel jsou pouze pro levostranné a pravostranné řízení.
Levostranné řízení má pro sklo pravého zrcátka objednací číslo 657 857 522.
Pravostranné řízení má do 22.1. 2022 pro sklo pravého zrcátka objednací číslo 657 857 522 B,od 23.1. 2022 má číslo 657 857 522 E.
Je tedy možné,že ty pro pravostranné mají jiné zakřivení.
Rámečky jsou stejné pro všechna pravá zrcátka 654 857 532.
Pouzdro pro pravé zrcátko levostranného řízení bez hlídání mrtvého úhlu je 657 857 508 pro sklo bez samostvívání.
Pro pravostranné řízení má pouzdro objednací číslo 657 857 508 A.
Takže to by také mohlo mít jiný tvar pro uchycení skla.
Taky jsem se o to zajímal a na Scalu/Kamiq jsem přímo nic nedohledal.Podle trojkového Superbu by se,ale mělo čtení DZ kódovat v jednotkách 5F Infotaiment,17 přístrojová deska,A5 přední kamera.
Sklo se musí sklopit do maximální dolní polohy a zeshora uprostřed mezi sklo a rámeček vložit nějakou širší plastovou špachtly a zapáčit směrem přes hranu zrcátka.
Doplněny ještě nějaké fotky.
@marskamaJak píše Prof. Birkermaier.Pokud se ti to vzhledově líbí,tak proč si ji nevyměnit,i když nemáš indukční nabijení.