@Deliberator jak píše @Petr Svetr vypadá to na neorigo volant. Pokud si ze stránek Škoda Auto stáhneš manuál k autu podle data výroby, tak se o funkci Travel Assistu píše až v návodu od 6/2021. Do té doby v návodu nic není. Takže montáž asi od MR 2022.
@Deliberator je divné, že na voze 11/2020 máš Travel Assist na volantu. Já mám MR 6/2021 těsně před změnou MR a volant má vpravo funkční pouze 3 tlačítka. Čtyř tlačítkový se snad dával až od MR 2022.
@Deliberator jaký máš MR? Já na MR 2021 taky mám otočeno. Zapínám si ho také sám. Dělal jsem to podle návodu z kódování zde z fóra. Je divné, že je na voze asistent přívěsu, když nemá tažné. Leda by tam mohla být příprava pro tažné.
@Deliberator je to měděná s bílým podsvitem pro infotaiment SWING a Bolero. To samé je EG TNG.
Ještě jsem znova koukal na označení lišt a TNG je označení barevného dekoru a ne podsvitu.
Do Faceliftu neměla Scala ani Kamiq ambientní osvětlení řízené po LINu. To dostala až s faceliftem. Proto mají označení QQ1, QQ2, QQ4. Po faceliftu označení QQ8. Takže pokud máš vůz do faceliftu musíš mít vždy správnou lištu, která je daná pro každou barvu
@Deliberator Levá měděná lišta 655 858 417 BA TNG nebo 655 858 417 BQ TNG. TNG je označení ambientního osvětlení QQ4. Snad je to ten měděný podsvit. Já mám bílé a má označení QQ1. Červené máš ty, tak si zkus zjistit jestli má označení QQ2 v datech o vozidle. Nebo zkusit nějaký autoservis AS, kde by ti to zjistili.
Pravá měděná lišta 655 858 418 CK TNG nebo 655 858 418 EJ TNG pro infotaiment SWING a BOLERO.
Lišta pro infotaiment s navigací 655 858 418 DE TNG nebo 655 858 418 ET TNG.
@Deliberator i když koupíš měděnou lištu, tak nemusí mít měděný podsvit. Dělají se i s bílím i červeným. Barevný podsvit budou mít asi pouze lišty přístrojové desky. Nikde jsem nenašel , že by ostatní podsvit byl jiný než bílý.
Existují. Jsou ještě různě černé, došeda, dozlata, broušené. Mají slabý červený nebo modrý proužek. Můžou mít tři druhy ambientniho podsvícení.Pravy díl je navíc ještě rozdílný pro obyčejný infotaiment a pro infotaiment s navigací. Ok
Nebo zkus toto co sem dával @zipro a @keras.
AUTO LIGHT ASSIStent (automatické přepínání tlumených/dálkových světel)
Jednotka 09 - CENTRAL ELECTRICS
SECURITY CODE 31347
ADAPTATION
FERNLICHT_ASSISTENT
MENUESTERUNG FERNLICHTASSISTEN - SOUČASNÝ
MENUESTERUNG FERNLICHTASSISTEN WERKSEINSTELLUNG - PRESENT
erweiterte FERNLICHTASSISTEN - AFS, FLA, FERNLICHT UBER AFS
FERNLICHTASSISTEN RESET - ACTIVE (no active by se měl LA sám zapínat když je přepínač v poloze AUTO)
Jednotka A5 - PŘEDNÍ SNÍMAČE SYSTÉM POMOCI ŘIDIČE security code 20103
DLOUHÉ KÓDOVÁNÍ
BYTE 21 - BIT 5/BYTE 15 - BIT 5-7
RÁDIOVÝ RESET...
Nejlepší by bylo vzít zkoušečku a zkontrolovat zda má všude v zásuvce a na výstupu z rj přívěsu k zásuvce napětí. Tím by se zjistilo,kde by mohl být problém.
To je originál z výroby, nebo dodělávané? Na té levé straně nesvítí vůbec nic - blinkr, brzda, koncové?
Pokud ale svítí pravá strana tak by to v pojistkách být nemělo. A jestli někde není poškozená kabeláž, tak může být vadná řj rozpoznání přívěsu.
Je to na odvětrání klikové skříně, aby ti v bloku nevznikal tlak a nevyrazilo ti to gufera na klice nebo těsnění mezi vanou a blokem.Jdou v tom jenom výpary. Ta izolace na trubky by mohla stačit, akorát že tady byla již tvarovaná a neorigo se bude asi špatně nandavat. Taky ji mám okousanou,ale zatím to neřeším.
Při demontáži středového panelu se musí dát pozor u připojení 12V zásuvky.Je tam krátký mezikus vedení, který je na jedné straně v zásuvce a na druhé v pevně upevněné svorkovnici na držáku loketky.Takže se musí trochu panel nadzvednout a potom rozpojit vedení.Jinak mně se povedlo panel vyndat i bez toho, abych demontoval kompletně celou loketku včetně držáku.Já jsem vedení k osvětlení noh pod sedadly táhl podél origo svazku pod prahy a pod sedačkou jsem ho zapojoval do originál svorkovnice pro připojení svazku sedadla.Pro zapojení u předních světel jsem si také udělal rozdvojku.Použil jsem svorkovnici 1J0971972 a k tomu protikus 3B0973754.