Přejít na obsah

76mikes

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení 76mikes

Nováček

Nováček (1/14)

5

Popularita

  1. Tlačítko REST se mi chová úplně stejně (MR2017 L&K), tedy čerpadlo se nespustí a velmi rychle se vyfukovaný vzduch ochladí. Že to je špatně je asi jasné, otázkou je zda to někomu funguje správně? Tedy spustí se cirkulace a interiér se ochlazuje zbytkovým teplem motoru?
  2. Díky ferdo za info! Dobré je, vědět že ten HW to podporuje. Podle mě aktuálně ladí funkcionalitu na nových zákaznících, nebudou si zatím přidělávat starosti s upgradem starších modelů. Až jim ten firmware bude dobře fungovat na nových vozech, tak se třeba dočkáme.
  3. 76mikes

    Front Assist

    Mám najeto něco málo přes 10k a mohu říci, že ačkoliv jsem byl k fungování toho ACC z počátku poměrně kritický tak teď na něj nedám dopustit. V podstatě si na to člověk musí zvyknout a pochopit, že to není autopilot a je naprogramovaný tak, aby hlavně zbytečně neprudil řidiče. Další věcí je, že programátoři musí řešit neskutečnou množinu situací i s ohledem na převodovku opotřebení brzd a možných i nemožných situací v dopravě. Objektivně to dobržďuje v běžném městském provozu plynuleji než běžný řidič (režim komfort). Dojíždím deně do práce cca 15km po Brně a je to mnohem příjemnější jízda než se starým SII. Určitě se na tom najdou mouchy, ale to je dáno tím, že to musí být připraveno i na méně časté situace. Rozhodně si ale myslím, že ten vývoj ACC jde správným směrem.
  4. 76mikes

    Front Assist

    Mám SIII MR2017 s ACC a velmi mě překvapilo, že FA s ACC moc nespolupracuje. Pokud mi na dálnici někdo vjede z pomalého pruhu, když je zapnuté ACC dost často začne FA pískat, ačkoliv to začne ACC řešit postupným přibržďováním. Na druhou stranu pokud je na dálnici stojící kolona a já se k ní blížím ve vysoké rychlosti, neozve se ani píp. Jestli začne brzdit alespoň na posledních 5m jsem ale zatím neověřoval. :-)
  5. Každý je asi zvyklý používat používat navigaci jinak a starší ročníky nejsou moc přátelé sociálních sítí (já také ne) waze nevyjímaje, to sem ale myslím moc nepatří. Smutné je, že díky koncernové politice má každý VW s navigací přístup na on-line dopravní informace z internetu přes CarNet, ale škodovky jsou závislé na obstarožním a u nás moc nefungujícím TMC. Berlička v podobě carplay a androidauto by to mohla řešit, pokud by ten systém byl trochu více vychytaný a fungoval spolehlivě. Škodovka by ale mohla začít tím, že by místo bezdrátového nabíjení a zesilovače signálu pořešila chlazení telefonu.
  6. Take jsem začínal "pochopitelně" s nejmenším odstupem, ale má to určitá negativa. Auto častěji používá brzdy, místo aby dobržďovalo motorem a zbytečně akceleruje, aby drželo menší odstup. Nemám superb kvůli nejnižší spotřebě, ale pro vyšší konfort jízdy je rozhodně lepší mít delší odstup (pokud není hustý provoz). Co se týče technického provedení, myslím, že to je nastaveno tak, že auto se nesmí dostat pod minimální vzdálenost, proto používá brzdy. Pokud je nataven větší rozestup, krátkodobě může auto jet i blíž (ale ne blíže než je minimální vzdálenost), proto nemusí hned použít brzdy, ale přibrzdí motorem a jízda je plynulejší.
  7. Dá se nějak Columbus přesvědčit, aby používal data o dopravní situaci z internetu? VW to má pod označením CarNet. Bez této funkcionality je integrovaná navigace v podstatě zbytečná, protože každý bude používat spíše Google mapy přes Android Auto.
  8. Moc ti sice nepomůžu, ale mám úplně stejný pocit. Trochu jsem to spravil ekvalizérem, ale žádná sláva. :-(
×
×
  • Vytvořit nový...