-
Vibrace motoru pri dobrždˇování
Pokud dochází k rozklepání motoru při dojíždění, odpojte si svorkovnici na spínači u spojkového pedálu.
-
-20, nenastartuje ani přes kabely...
Pánové, jedna blbina za druhou. Problém bude pravděpodobně někde v okruhu startéru a kabelů ke startéru. Ty teorie o sežraném proudu při připojení k vybité baterce jsou blbost. Ta vybitá baterka ti podstatě nic neveme, uvědom si jak ji připojuješ a to + na + a – na – a tak nemůže z jedné baterky do druhé nic téci. Je to paralelní zapojení a něco jiného než na nabíječce. Pokud budou špatné propojovací kabely , tak to taky poznáš protože se při startu budou hřát. Běžný startér dle typu si při startu veme 200 až 300 Ampér.
-
nepravidelný chod motoru při dobrždování
Rozpojit svorkovnici na spojkovém pedálu.
-
Gelová baterie
Škodovka do žádného typu gelovou baterku nemontuje. Do některých modelů jsou namontovány baterky s prodlouženou lhůtou do kontroly a do některých jsou to baterky zcela bezúdržbové. U těch se ani zátky nemají demontovat, protože dojde k poškození těsnění a pak se voda vypařuje ještě rychleji. Magické oko se používá u obou typů.
- Immo IV
- Immo IV
-
Vypínač u zámku kapoty
Vypínač slouží: - pro kontrolku signalizace otevřené kapoty na panelu přístrojů - pokud je ve vozidle alarm, tak jako čidlo pro spuštění alarmu - u vozidel se snímačem hladiny oleje (pro WIV), signál ze spínače zhasíná oranžovou kontrolku nedostatku oleje S CAN-BUSem nemá nic společného
-
riadiaca jednotka
Kovový obal Ř.J. motoru neni ukostřen.
-
Voda z vyfuku
Krupica má pravdu. V katalyzátoru dochází k takové reakci, že z výfukových plynů kromě jiného vzniká i voda.
-
Podtlak v otvoru dolévání oleje
Vůbec si nelamte hlavu jestli je vzduch teplý nebo není. Nená to na nic vliv. Podtlak v motoru u typu HTP je normální. Je zde použito tzv. positivní odvětrání klikové skříně. Podtlak je tvořen sacím potrubím. Pokud se otevře víčko pro nalévání oleje je zde podtlak vždy. Bez problému nasaje do motoru i hadr. Zároveň se sundáním víčka ale dojde i k vytvoření „díry v sání“, proto se i značně rozhází chod motoru.
-
Přední stěrače OI - problémy, nejdou vypnout, atd.
Doběhový kontakt je v "převodovce" u motorku. Když se sundá víčko na tomto převodu, tak jseš na doběhovém kontaktu.
-
Svítící mlhovka
Máš špatnou kostru u zadní levé lampy.
-
Tajný vypínač
Odpojení čerpadla neznamená 100 % ochranu. U některých motorů TDI PD je odzkoušeno, že jedou i bez funkčního čerpadla v nádrži. Na motoru je druhé palivové čerpadlo, které je schopné vytáhnout naftu až z nádrže.
-
Jak na kat u 1.8T?
Nedá se obejít, bude hlásit chybu.
-
Stažení ki(y)lometrů
Zrovna u Fabie bych stahování kilometrů neřešil. Každý průměrný mechanik, který má diagnostiku Ti vypočítá najeté kilometry s přesností na 10% z ŘJ servořízení. (samozřejmě pokud již nebylo měněné)
invader
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva