-
Počet příspěvků
64 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
848 zobrazení profilu
Oznámení Nesh
-
@OpelIns1 "a nebrzdiť napríklad v zákrute na priečnych nerovnostiach" Toto by mal byt nejaky konkretny nedostatok octavie, alebo ze si treba davat pozor vo vseobecnosti? Naozaj mozem potvrdit ze ked som preletel cez dilataciu v zakrute a za dazda tak mi to mierne hodilo autom, resp. som nemal uplne pocit kontroly tak si na to davam odvtedy pozor, len som myslel ze v tejto situacii na aute az tak nezalezi, skor sedliacky rozum nejazdit ako ***. Inak som urcite spokojny s komfortom (znizeny podvozok + 18ky disky), akurat to neviem porovnat so ziadnym podobnym alebo lepsim autom, pre mna to bol o 2 triedy skok hore...
-
SW verzie a aktualizácie infotainmentu
Nesh odpověděl na NemesiSK téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Aku si mal verziu predtym? Ja mam H56 / SW 1889, mne ten update asi sam nepride. A vlastne ho ani nechcem kedze mi vsetko funguje, len keby nahodou doplnili do starsich VC feature, kde je mozne menit strednu sekciu, to sa ale urcite nestane -
@ladik1983 To bolo na mna? Na to si ako prisiel ze mam vadny volant? Takto to podla mna funguje standardne. Mimochodom volant mi menili na jar (kvoli tym klasickym TA vypadkom, este vtedy neexistovala SW oprava) a uplne rovnako sa to spravalo so starym aj s novym volantom, pri aktivovani TA musis ovela castejsie (pod 10s) chytat volant ako ked nie je zapnuty. Rovnake spravanie som videl vo videorecenziach a komentaroch od ludi... Takze ako som pisal bolo by super keby toto niekto vedel prekodovat Edit: nebudem sa dalej vyjadrovat k tymto tvojim nezmyslom, neni to pravda, sam si protirecis a je to mimo temy.
-
@deto Mam Travel Assist, Emergency Assist, DSG. Za mna je TA super vec, lenze ho zapinam len vtedy ked na neho naozaj mam naladu a nervy. Akonahle ho aktivujem tak sa vyrazne skrati interval kedy auto musi zaregistrovat ze drzim volant. Bez zapnuteho TA som doteraz nezistil aka je to presne doba, ale je to minimalne 30s a mozno aj viac, resp. asi sa rovno aktivuje namiesto toho uz EA. So zapnutym TA treba volant poriadne drzat alebo prechytit kazdych 7-10s alebo kolko to je a to je naozaj velka otrava. Za mna teda by bolo ideal keby sa Travel assist interval dal kodovanim predlzit povedzme na 30-60s (10min je extrem) a tym padom by sa nemala vyraznejsie obmedzit ani funkcionalita emergency assist nie? Mimochodom horlivo ocakavam black friday zlavu na OBD11 a konecne kupujem aj ja
-
@iphonik4 Prepájam sem topic, kde sa primárne rieši problém s TA volantom. Posledná veta od Deliberator znie pozitívne, ale zároveň to naozaj evokuje ako keby len niečo, čo sa staralo o bezpečnosť, vypli :D
-
SW verzie a aktualizácie infotainmentu
Nesh odpověděl na NemesiSK téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Je tu niekto s HW56/MY2022 čo absolvoval aktualizáciu na SW1941? Niečo po novom ide/nejde? Ja osobne (SW1889) teraz nemám nejaké zásadné problémy, tak neviem či mám vôbec riešiť túto aktualizáciu. Nefunguje mi iba Laura (CZ jazyk), ktorá sa pred nedávnom pokazila. Reštarty som sem-tam nejaké mal ale poslednou dobou nič... Skôr celkovo je systém pomalší, ale to je predpokladám spôsobené HW56 a s tým neurobím nič. -
Toto je uplne normalna a bezna vec pri vyvoji softveru. Ked upravujes nejaku cast kodu, tak moze mat presah na inu existujucu cast a tym ju moze aj pokazit. Samozrejme cim kritickejsi vyrobok/produkt/sluzba, tym dokladnejsie by sa mal testovat. V raketovom priemysle bolo bezne X rokov testovania a preto sa napr. vypustili v dobe startu rakety s uz defacto zastaralymi cipmi, ale hlavne bolo to ze softver bol dokladne pretestovany. SpaceX sa s tymto neserie a pristupuju k tomu ako pri agilnom vyvoji :) My pouzivame vo firme automatizovane testy na nas SW ktore kontroluju existujuci kod. Nedokazem si predstavit vyvoj bez nich, do par mesiacov by sa nas sw stal bez nich nepouzitelny (ale neda sa testovat 100% aplikacie, to je nerealne, aspon teda out of budget pri nekritickej appke). Velmi ma vsak zaujima ako prebieha vyvoj v skodovke/koncerne/automotive priemysle (ci vobec maju automatizovane testy sw...), nakolko tam nestaci otestovat webovu aplikaciu na zopar najpouzivanejsich browseroch, ale ako uz @OpelInsi pisal, tych konfiguracii a kombinacii hardveru je obrovske mnozstvo. Aj tak to vsak navonok posobi ako strasne amaterstvo... Mne sa napr poslednymi updatmi zacal kazit bezdrotovy smartlink (co musi byt tiez dost narocne otestovat voci roznym smartfonom a verziam android os, mozno za tuto chybu skodovka vobec nemoze). Restarty som maval tiez ale tusim uz dlhsie nebol, lenze zase dnes rano vyskocila chyba park assistu (na par sekund) podobne ako inym ludom co pisali teraz na FB chat. Dalsia vec je uplne katastrofalne sledovanie progresu updatu a celkovo UX updatov a vobec neexistujuci changelog. Ak to hned nepotvrdim, uplne to zmizne. Ak to potvrdim, aj tak to zmizne do stratena a netusim co sa s autom deje. Chvilu som sa snazil ostat v aute po spusteni, auto bolo pripojene na domacu wifi ale zase to nic nerobilo. Netusim ci treba vypnut motor, ked som ho vypol, tak sa aj tak za minutu vyplo aj "zapalovanie" :D Iba raz v zivote som zatial videl ze sa update realne stahoval (za jazdy, pricom spustit za jazdy nejde, WTF?), ked som sa preklikal hlboko do toho menu... V ktorom uplne nepochopitelne nie je vidno cakajuci update, iba taky co sa uz stahuje.
-
Dynamicke ukazovatele vo VR nefunguju pre auta s MR2023, to iste som sa docital uz od X ludi tu aj na inych forach a bolo jedno ci pouzili one-click app alebo long coding. Pre starsie MR do 2022 by to fungovat malo. Mimochodom pribudlo dost vela novych one-click app, napr. zapamatanie poslednej volby lane assistu.
-
SW verzie a aktualizácie infotainmentu
Nesh odpověděl na NemesiSK téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Ahojte, nepribudol tu medzicasom niekto s hw56, ktoremu aktualizovali sw na 1900? Pisalo sa tu aj to, ze pre hw56 uz nebude dostupny update na 1900, je to urcite pravda alebo to len niekto strelil ako neoverenu informaciu? Alebo teraz naozaj nie je dostupny update, ale pride neskor a bude to trvat ovela dlhsie ako pre hw58? Ja mam momentalne na mojom hw56 verziu sw1889, donedavna som bol spokojny okrem volantu s TA ktory mi opravili pred mesiacom a funguje super, avsak poslednou dobou sa mi zacina dost casto restartovat infotainment, najcastejsie kratko po starte auta, bezne aj pocas jazdy a to znamena ze vypadne niekolko senzorov/asistentov... Ak je tu niekto s hw56/sw1900 prosim popiste svoje skusenosti po prechode, viem ze existuje este verzia sw1896 ale do nej som sa velmi nechcel pustat podla toho co som sa docital na forach - zle funguju matrixy pocas vykryvania protiiduceho auta a asi dalsie problemy. Okrem tych restartov infotainmentu mne na sw1889 vsetko slape a matrixy idu bez chyby. -
Ja som si zase na cistenie/osetrenie interieru nakupil veci od znacky Koch Chemie. Cisticov maju viac verzii - Green Star, PolStar alebo Allround surface cleaner. Osetrenie tvrdych plastov Refresh Cockpit Care, osetrenie koze Protect Leather Care. Tiez si myslim ze az tak nezalezi aku znacku vyberies, hlavne ze to obcas osetris :) Pocas cistenia pouzivam dva jemne stetce. Jeden pouzivam "nasucho" spolu s vysavacom. Do trubice vysavaca, ktoru len drzim tesne nad povrchom zhrnam spinu a prach z celej palubnej dosky, z budikov, z infotainmentu, z vyfukov klimy aj z tej textilie na palubovke... Je to ovela lepsie ako keby som sa to snazil vytriet s handrou a nehrozi ziadne riziko ze by som povrch poskrabal. Druhy stetec pouzivam namokro na rozotretie cistiaceho pripravku po tom ako som si palubnu dosku povysaval a nasledne uz len utriem mikrovlaknovou utierkou. Velmi to odporucam a myslim ze to nie je casovo narocne. Na tu textiliu na palubovke uz nestriekam cistiaci prostriedok, stacilo povysavat... Problem by mohol nastat ked na to niekto vyleje kavu alebo iny bordel :D Kupil som na amazone taky vyhodny balik, neviem ci sem mozem dat aj link. Toto ma urcite hociktory CZ/SK shop s autokozmetikou. Prostriedok na osetrenie textilie som este neskusal, tiez prijmem nejake tipy. Ten by sa mal dat pouzit na sedacky, na koberce aj na tu palubovku. Kazdopadne nebola to pre mna priorita a asi velky a trvacny efekt to nebude mat.
-
@lucky.jack Dakujem za vysvetlenie! Takze uz len nabehnut do toho servisu. Snad sa ten problem koncernu uz podarilo vyriesit, ale to ukaze az cas.
-
Ahoj, odkial mas tuto informaciu? Vies to blizsie popisat? Pises ze nove volanty, takze ak mam poruchu TA, cely volant sa aj tak musi vymenit a "SW 0023" je potom co, nejaky doplnujuci software?
-
-
-
@RDMBR najprv treba nejaky sprej/vodu a potom utriet vlhkou mikrovlaknovou utierkou, ziadne prsty! :D