Přejít na obsah

N_b_r_t

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení N_b_r_t

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. mimochodom kto nema abs, tak odporucam tu dieru na abs zaslepit, pekne po nom tecie voda prave na lozisko... co je aj moj pripad...
  2. Tak zatial drzi dobre, odvtedy som uz namazal aj lave lozisko, takze zatial pohoda, neviem sice kolko som najazdil kedze som zabudol zapisat stav km, ale casto denne najazdim aj cca.240km. zo skusenosti z praveho loziska ktora uz zacal hucat, je ze treba to namazat skor, kedze vnutorne prachovky sa nedaju vymenit, a uz trosku vytlaca mazivo, sice je pravda ze ja som tam napchal dost...
  3. mne to ale pomohlo, diky za obrazky, daju sa tie spony nejak stlacit a zaistit aj bez tych specialnych kliesti?
  4. 52x68x8 GP SI - zatial drzi dobre, ale odporucam 52x68x7.
  5. tak ani 53x68, tak som objednal 52x68, uvidime ako bude sediet. ked pride dam vediet.
  6. dakujem, mas nejake konkretne odporucanie na tu vazelinu, typ, vyrobca ? este otazka ako ho dostanem medzi lozisko, kedze je to dvojradove, a do prednej som vedel natlacit olej len cez ihlu. no skusal som objednat tie prachovky, a vyzera ze tato velkost- 54x68 su nejak chranene, odpoved od viacerych bolo : "forma je chranena pravdepodobne vyrobcom zariadenia." tak isto na gufero. odporucaly my namiesto tych prachoviek gufero typ GP SI - co je do prasneho prostredia aj s prachovkou, a silikon. zistujem este 53x68. najblizsie : 52x68 sa da objednat bez problemov.
  7. ked posles krystalovu gulu dam vediet , uvidime skoda ze si nebol pri tom, to lozisko bolo suche ako moje hrdlo po robote tam uz nebola ziadna vazelina, ked nieco huci nemoze byt mokry, ked nieco je mazany a poskodeny ma typicky mechanicky zvuk, podla mna to poznas tiez, a ked otocis kotucom take lozisko hned poznas ze co je zac vsak uvidime, skusim ich zohnat, pripade ich nahradit guferom aj s prachovym krytom(TYP MST alebo TYP GVST). prachovky nevyberies bez poskodenia, to sa nedalo... preco neni dobre grafit do loziska ? podla mna na tazko zatazene miesta grafit je najlepsi.. ale mozno ze sa mylim... tak co ine mam dat podla teba ?
  8. Doteraz len toto sa my podarilo zistit : meranim : vonkajsi 67mm, vnutorny 54mm na ciernom som nasiel cislo RSR a 52
  9. Ahojte, kedze nikto nic tak som sa dal na opravu bez noveho gufera, mozno niekto ma ukamenuje, ze tak sa to nerobi, lahsia je vymena atd..., ked uz huci, ale ja som stale toho nazoru ze zaklad loziska je mazanie. takze zacalo mierne hucat predne lozisko napravy, kedze uz mam skusenosti s inym loziskom z ineho zariadenia ktore som nevedel zohnat, tak som sa rozhodol, ze skusim mu predlzit zivotnost tym ze ho vycistim a namazem, na fabii jedine mozne miesto kde sa da dostat k lozisku je zo zadnej strany, kde vidno aj Gufero, na prekvapenie ked som ho vybral tak to neni ani klasicky simering ale su to len dva pruzky, jeden vnutorny cierny a druhy cerveny vonkajsi. vid priloha. lozisko som vycistil - preplachol som jemnym olejom aj s WD atd..(hned lozisko ide bez hucania a ovela lahsie, nastastie volu nema),, upchal som kym zozeniem simering, a docasne som dohno dal klasicky motorvy olej, neskor ked uz budem mat gufero tak urobim emulziu motorovy olej a grafitove mazadlo a natlacim dohno. kedze lozisko sa sklada z dvoch gulovych lozisk, k prednemu som sa vedel dostat len s ihlou cc. 0.9mm, cez neho som natlacil aj do predneho. Pekny den N
  10. Ahojte, neviete nahodov rozmer gufera, pripade typ/cislo gufera na Fabiu I 1,4 MPI, AZF, 2001, na predne lozisko naboja ? na gufere som nenasiel ziadne cislo. Dakujem n
  11. Hmm, dakujem ze info, nejak som to takto neporovnaval, ale som si myslel ze je to plynule, a predpokladal som ze je tam len nejaka tolerancia. potom to nechapem potom on podla coho ukazuje ? len v nejakych skokoch/v nejakom rozmedzi ? kolmo hore znamena co potom presne ? medzi 80-100 st. hoci co?
  12. zabudol som, bol to tiez benzin len 2,4, ale toto som si vsimol aj na inych autach, chapem ze maju inu konstrukciu ale len uvazujem, mozno zle pri stati na benzinke som si vsimol este dalsiu vec, ked ten termostat bol stale otvoreny, mal som nejaku teplotu no nie tych 90, a ked som sa vratil po natankovani tak teplota bola ovela vyssia. take ale nieco sa nedialo pri 90st ked som mal termostat dobry. teraz neviem ci nejake zbytkove teplo v motoru to sposobil, alebo len nejak prudenie tepla v kvapaline. kazdopadne ale vysledok stale otvoreneho termostatu bol ze motor hned naskocil. ked vyriesim tento problem s teplotnym snimacom, tak skusim len tak zo srandy vybrat termostat na nejaku dobru ...
  13. napr. kia sorento 2012 co som vydel mal na teplomery 85st. a isli sme snim dost dlho
  14. Mala otazocka: nedavno par dni som mal prasknuty termostat, odlomil sa plast ktory ho drzi, motor sa nedokozal zohriat na plnu pracovnu teplotu, vsimol som si pri tom ale ze ked sa zastavim na kratky cas. napr. na benzinke tak auto hned naskocilo, ked motor mal pracovnu teplotu(90st), tak vzdy to trvalo kym starter par krat pootocil kym naskocil - tazko startoval, par dni som snim jazdil takto, a teraz nedokazem si to vysvelit, ci je to stym, ze motor sa nejak prehreje, ci netreba dat iny termostat ktory drzi teplotu o nieco nizsie, alebo je to sposobene niecim inym. na viacerych autach som si vysimol, ze maju max teplotu 85stopnov a nie 90st.
  15. Ahojte Dakujem za odpovede, bohuzial kabel mam u kamosa, tak som to nevedel pozriet, ale uz som prisiel na zavadu, je to kabelaz, vcera vecer som trosku ponatahoval kable :-), a dneska rano uz auto nastartovalo pohode, drzal otacky tesne nad 1000 , ked sa zohrial tak klesol, len trosku skakaly otacky, ale uz aj teplomer meria. kabelaz mam vyvesene, tak neviem kde bude inde chyba, ale skusim prejst kontakty a premerat to nejak.
×
×
  • Vytvořit nový...