Přejít na obsah

Dizzzy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dizzzy

  1. presne tu mechaniku u spolujezdce v kastliku jsem mel na mysli, mozna jsem to nekde spatne precetl...kazdopadne se v tom hrabat nebudu, diky
  2. Nekde jsem cetl (nikde to uz nemuzu najit), ze je možné krytku DVD v kastliku odmontovat a místo toho "vložit" malý uložný prostor. Nevíte, jestli se dá něco takového sehnat nebo jsem si to jenom špatně přečetl? Nečekám, že to udrží bůh vi co, ale nějaké drobnosti by se tam mohli vejít.
  3. Dizzzy

    Jaký motor do SIII?

    jezdíme opravdu těch 13tis, jenom cesta do Polska a zpět (plus nejaké výlety) 4x ročně vyjde na nějakých 6tis km (jezdíme za rodinou). Vyšší investice se tím pádem vrátí do těch 10let (záleží, jak moc budou zdražovat pohonné hmoty). Není na TDI motorech víc kurvítek než na TSI? jako dvouhmota, ad blue (četl jsem, že ad blue hadice chutnají kunám a myším), že ten servis je na TDI vyšší. Určitě bych raději TDI než TSI, pokud udržba a servisy vyjdou na stejno, tak půjdu do TDI. Každopádně si tu 1.5 pujčím tak či tak.
  4. Jaká je hranice, kdy se baterie dobije zpět na původní hodnotu, když běží NT 15-20min?
  5. Dizzzy

    Jaký motor do SIII?

    trochu oživím téma, jsem v podobné situaci jako Mariacek (hezky popsal klady a zápory pro TDI a TSI na 3.strane), jenom s tím rozdílem, že nechceme druhé auto do města. Nevyužijeme ho, bydlíme v Praze a všude jezdíme MHD. Pokud někam jezdíme autem, tak jedině na větší nákupy, návštěvy, občas odvést děti na kroužky, doktor. Každá cesta ve městě je mezi 2-8km. Když to zprůměruju, tak uděláme 4x cestu ve městě týdně spíš v těch nižších km, tj do 10-15km. a každý druhý víkend výlet cca 50-200km (v létě chalupa, výlety na kolo, prodloužené víkendy atd). Superb tím pádem bude tvávit většinu času na dálnicích a 1.třídách plně naložený, 2dospělí, 2 děti a plný kufr (jezdíme cca 4x ročně do Polska, takže k tomu přidat ještě rakev). Ročně najezdíme 13-15tis km (cca 1tis ve městě), auto chceme vlastnit 10let. Rozhoduji se mezi 3 motory, 2.0 tdi evo 110kw, 1.5 TSI 110kw nebo 2.0 TSI 140kw, vse v DSG (Skoda uz manuly nedela) Jak moc vadí TDI Evo motorům krátké trasy a za jak dlouho se zahřeje v zimě? Když najezdím ve městě v zimě 20-40km za studena a potom výlet 100=200km, DPF se asi vypálí, ale co to udělá s karbonem? vyplatí se v takovém případě TDI nebo radši TSI?
  6. Všem moc děkuji za reakce, NT nakonec do auta pořizovat nebudu, jak píše @e1., baterka bude na těch krátkých trasách dostávat dost na zadek a o inteligentním dobíjení ani nemluvím…na dlouhých trasách se motor zahřeje, takže tam NT není potřeba. Ještě se podívám na Pandora alarm, zní to zajímavě P.S: k motorizaci už pročitávám forum a další stránky, tak asi budu brzy psát do sekci motoru, zatím to vychází 60:40 pro naftu…podobná dizkuze tam už částečně proběhla
  7. parkuju na sídlišti, takže mě trávník nijak neomezuje, mit nádrž nad rezervou a servis ve Webastu je podle mě to nejmenší... Na novém superbu můžeš mít jak Webasto, tak Clima Packet (třízónovka, vyhřívané zadní sedačky a vyhřívané čelní sklo), samostatné vyhřívané čelní sklo nejde. Přijde mi zbytečné dávat peníze za Webasto, když ho v podstatě nevyužiješ. Původní myšlenka byla pořídit Webasto, abych pomohl naftovemu motoru na krátké trasy ve meste, to je podle všeho dost nereálné. Chtěl bych motoru dopřát to nejlepší, takže bud se spokojit s tím, že budeš "ničit" naftáka těma krátkýma trasama, nebo se vzdát nafty a pořídit benzín...2.0 TSI 140kw nic neřeší, takže jedině 1.5 TSI...ale vzhledem k tomu, že jezdíme vždy plně naložení, tak bych radši naftu...to je ovšem na uplně jinou diskuzi
  8. Zdravim, využiju toto vlákno. Plánuji do nového naftoveho superba pořídit NT, ale potřebuji poradit, jestli se to pro moji situaci vyplatí nebo raději zvolit Clima Packet (trojzonova klima, vyhřívání zadních sedaček a hlavně vyhřívané čelní sklo). Četl jsem, že by auto mělo jet 2x tak dlouho, co běží nezávislé topení. Jak moc NT zatěžuje baterku? NT plánuji především na prohřátí motoru na krátké trasy po městě než pro tepelný komfort (2x týdně 4km/cesta ), každý 2. víkend výlet 50=100km. takovéto to běžné používání v zime, do toho nezapočítávám provoz v létě, kdy jezdíme delší trasy 100+km. Vím, že žádnému autu ve městě krátké trasy neprospívaj, tak bych rád toto negativum aspon trochu eliminoval, ovšem ne za cenu, že budu každý rok měnit baterii... Jak moc pomůže motoru, když bude NT bežet 5min a 5-10min jet po městě? Pak samozřejmě připadá v úvahu, jestli spíš nepořídit 1.5 TSI než naftu...
×
×
  • Vytvořit nový...