Přejít na obsah

StanHill

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení StanHill

Učeň

Učeň (3/14)

  • One Year In
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • Reacting Well Vzácný
  • First Post

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. StanHill

    Prodej vozu

    Potřebuju větší vůz.
  2. StanHill

    Prodej vozu

    Zdar pánové, mám v plánu prodat mojí závovní Octavii Combi Style 1,5 TSI 110 kW 7-stup. automat. Registrace na RČ. Máte nějakou zajímavou nedávnou zkušenost s prodejem? Budu rád za zajímavé tipy týkající se hlavně prodeje samotného, prodejní ceny atp. Nabízí se jít buď cestou výkupu (bazary či autorizovaní prodejci) nebo si to jít zkusit prodat sám (inzerce na webu). Pokud by byl případně zájem i tady, nasdílím detaily o voze. Díky.
  3. Měnil jsem v 15k km poprvé a budu měnit každých 15k km.
  4. Ne, to byl jiný produkt. Vygoogli "X-SHADES Škoda Octavia IV" nabízí to více e-shopů.
  5. X-SHADES jsem nainstaloval a musím říct, že jsou super. Mohu doporučit.
  6. X-SHADES jsou už dostupné i na O4 combi. Objednal jsem.
  7. https://skoda.autodoplnky.cz/skoda-octavia-iv-r-v-2020/privacy-shades-presne-protislunecni-clony-na-zadni-s796204464 Tohle by asi vyřešilo problém, co myslíte? Privacy Shades, X-shades, Sonniboy - nedokážu říct co je jak kvalitní. Aplikace bude podle mě podobná. Privacy Shades instalace
  8. Zdar pánové, potřeboval bych koupit pro combi protisluneční clony. Sice mám sunset, ale vozíme malého a nechci aby mu to svítilo do očí. Koukal jsem, že se dělají přesné clony, které se zevnitř vloží na okno. Stačily by mi na okna zadních dveří, ale koukal jsem, že se dělají i na páté dveře + plus ty malé boční okna v zadní části. Máte někdo zkušenosti s konkrétním výrobkem? Můžete něco doporučit? Díky.
  9. 1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC 5000 km aktuální nájezd 5.5l/100 km průměr za posledních 2000 km dálnice, okresky i město. řekl bych, že spotřeba stále trochu klesá, jak se auto ještě zajíždí nejlepší spotřebu jsem měl na 100 km trase, cílené využívání režimu plachtění, okresky a předpisové rychlosti, relativně rovný profil, 3.6l/100 km.
  10. Souhlasím, ten motor je fajn. Kombinace s DSG je fajn. I ten e-tec funguje dobře. Včera jsem jel 60 km za 3.7 L/100 km. Posledních 1000 km s průměrem 5.0 L/100 km. Kdyby Škoda měnič instalovala kamkoliv mimo kabinu vozidla, tak je to ideál a člověk o e-tecu skutečně neví. Umístění do kabiny pod sedadlo řidiče není nejlepší řešení, ale zřejmě to nejlevnější (náklady na krytí elektroniky atd.) Určitě je to o subjektivním vnímání zvuků o vysoké frekvenci. Frekvenční rozsah ucha se s postupujícím věkem snižuje. Nicméně jsem to dal poslechnout i lidem nad 60 let a slyší to také. Octavia se zážehovým motorem a automatickou převodovkou už jde od roku 2023 objednat jen s technologií e-tec, takže takových vozů bude výhledově více.
  11. Škoda Auto souhlasila v mém případě s výměnou měniče za jiný nový, a to i přes to, že podle oficiálního vyjádření jde o stav techniky ("Z doložené zvukové nahrávky se jedná o standardní projev mild-hybridního systému vozidla, nejedná se o závadu ve smyslu záruky vozidla."). Po výměně měniče je zvuk stále patrný, ale subjektivně o 20-30% méně "hlasitý". Je možné, že dodavatel měničů časem přijde s nějakým jiným technickým řešením, které již bude bez zvukového projevu. Do té doby budou všechny vozy Škoda s e-tec pohonem více či méně pískat.
  12. To je samozřejmě otázka. Nevím, jak bude možné intenzitu zvuku objektivně posoudit. Nicméně podle vyjádření výrobce nejsem první, kdo na něco takového upozorňuje, takže s tím zřejmě už mají zkušenosti. Měnič je pod sedadlem řidiče, chráněn plastovým krytem. K jeho výměně není nutné sundávat sedadlo. Případná výměna by tedy měla být relativně jednoduchá akce.
  13. Takže jsem to s dealerem sepsal jako reklamaci, vytvořil nahrávku a poslal výrobci. Vyjádření od Škoda Auto je následující: Je to stav techniky, víme o tom. Zdrojem zvuku je měnič napětí pod sedadlem řidiče. Zdá se, že některé měniče produkují intenzivnější diskutovaný zvuk, než jiné. Navrhují následující: auto do servisu, provést několik testovacích jízd na základě kterých by výrobce určil, zda-li je zvuk intenzivnější či méně intenzivní. Podle tohoto zjištění pak případně zajistil výměnu měniče za jiný. Zvažuju, jestli se do toho pustit či to nechat být a smířit se s tím.
  14. @ladik1983Zdarec, díky za komentář. Nakonec jsem to auto vzal a sedačky jsou fajn. Je to ale celé syntetika.
  15. Díky za upřesnění a sdílení zkušeností. Myslel jsem si, že to bude spíš vlastnost než porucha. Máš ponětí, co přesně by to mohlo způsobovat? Nějaký kondenzátor v elektronice měniče a 48V baterie, které jsou oba instalované v interiéru vozu? Zda-li by bylo možné to ze strany automobilky nějak řešit. Musím říct, že to slyším a že mi to vadí. Auto je ale jinak fajn, takže bych se s tím asi časem dokázal smířit. Rád bych to s dealerem sepsal a poslal výrobci k prověření. Je možné, že nebudu první, kdo na to oficiální cestou upozorňuje.
×
×
  • Vytvořit nový...