-
Auto trochu táhne doprava
Táhnutí do strany může být způsobené mj. jiným valivým odporem pravé a levé pneumatiky.
-
Brzdová kapalina - výměna, problémy
Domnívám se, že ne.
-
Prošlápnutí brzd až na doraz
Normální to určitě není. Buď odešli manžety v hlavním brzdovém válci (čemuž nevěřím) a nebo a to spíš, že je to špatně odvzdušněné.
-
Letne pneumatiky na Škoda Rapid
Je to privátní značka pro jistý německý velkoobchod a vyrábí se zpravila v Srbsku ve fabrice, která je majetkem Michelinu.
-
Výměna oleje v převodovce 5 rychlostí.
6.kvalt 2,2L resp. 2,1L při výměně 5.kvalt 2.1L resp. 2,0L při výměně https://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/degradace-oleje
-
Výměna oleje v převodovce 5 rychlostí.
Uvidíš co to bude dělat po vyšším km nájezdu. Já bych to neriskoval, ale to je každého věc.😉 Repase rychlostky vyjde cenově podstatně dráž než výměna za originální olej. Navíc těch 60000km není předepsáno u manuální převodovky, někdo to dělá po 120000-150000km nebo po 6-10 letech. Nebo někteří vůbec.
-
Výměna oleje v převodovce 5 rychlostí.
Někdo doporučuje do rychlostky i Febi, někdo zase Fuchs, jiný Castrol.... Já bych neriskoval a dal bych tam origo VW olej. Máš na dalších min. 60000km pokoj a snad tě těch cca 3600Kč nepoloží.🙂
-
Výměna oleje v převodovce 5 rychlostí.
Můj kamarád mechanik omotává "těsnícím hadrem" hadičku od špricky, kterou pak vsune do rychlostky nalévacím otvorem a po dolití 2L nového oleje rychle vyndá hadičku i s "těsnícím hadrem" a našroubuje rychle zpět napouštěcí zátku, aby nevytekl skoro žádný olej z rychlostky. Říkal, že to tak dělají i v servisu.
-
Výměna oleje v převodovce 5 rychlostí.
Tady je vysvětlení k hladině oleje od p. Sixty - https://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/degradace-oleje .
-
Hučení od přední nápravy
Též jsem nenašel u sebe únik oleje, ale chybělo mi v převodovce 0,4L oleje, ale byla potichu.
-
Hučení od přední nápravy
Ben06 má pravdu, může to být i převodovkou resp. ložisky u diferáku => Podívej se kolik je oleje v převodovce.
-
Ručička teploty nedosáhne 90 stupnu
Takže ukazuje při zahřátí cca 85°místo 90°C. Ale to spíš vypadá na problém vyhodnocení teploty než to, že je motor nedostatečně ohřátý.
-
Ručička teploty nedosáhne 90 stupnu
Není tam náhodou i jiné čidlo teploty?
-
Hučení od přední nápravy
Původní Nexeny jsem letos vyměnil za Lassa Revola a auto je rapidně tišší a komfortnější.
-
Ručička teploty nedosáhne 90 stupnu
To není chyba, ale vlastnost (bohužel) všech koncernových aut. Poslední škodovka co měřila "přesně" teplotu chladící kapaliny byla asi Felicia.