Přejít na obsah

Petr L.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    505
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

4275 zobrazení profilu

Oznámení Petr L.

  1. Petr L.

    Autobaterie

    Pokud nemáš vypnuté inteligentní dobíjení, tak bych ho vypnul (odpojil konektor ze snímače proudu baterie) a vyzkoušel jak se to bude chovat.
  2. Pokud byly pojistky OK, tak jeste zkontrolovat kabeláž a konektory a určitě napíchnout na diagnostiku.
  3. A pojistka SC8 30A je opravdu OK? kolik máš na ní napětí?
  4. No podle barev vodičů máš Climatronic a tam si otáčky ventilátoru řídí řídící jednotka (to by měl být ten domnělý odpor co jsi vyměnil)
  5. To napětí je moc velké, neměříš něco špatně? Ten odpor změř rači ohmmetrem.
  6. Pokud ti nefunguje ani zasuvka pro zapalovač v interiéru, tak ten jde přes pojistku na akumulátoru do pojistky v interiéru a pak rovnou na zásuvku, tam bys měl jednoduše změřit kde se ti ztrácí napětí.
  7. Všechno co píšeš jde přes centrální řídící jednotku, takže problém bude někde kolem ní. Předpokládám, že venkovní světla, zasuvka pro autozapalovač ti fungují.
  8. Ale podle schémat jistí SA4 saharu a SA10 ABS, takže to je v návodu nebo schématech přehozené.
  9. Ale sahara je jištěná přes SA8, popř. z SA5.
  10. A nemáš to LZ kolo jen podhuštěné nebo přehuštěné?
  11. Pokud se při zapnutí klimy spíná sahara současně s klimakompresorem, nemůže být problém na klimakompresoru?
  12. Tak propoj v konektoru piny 1 a 4 ( černočervený s červenočerným drátem) a uvidíš jestli se brzdové světla rozsvítí, pokud ano, tak je problém v brzdovém spínači.
  13. Další nevýhoda je, že není vyhřívaná celá stíraná plocha.
  14. Vypadá to na vadný alternátor, při otáčkách nad 3000 tam je taky tak nízé napětí?
×
×
  • Vytvořit nový...