Stát se může kdeco, protřepat, prodřít, zatéct. Zkontroluj ten svazek kde se jen dostaneš, odmotej část omotávky, proměřit špendlíkem, skusit najít to přerušené místo, ale možná bude jednodušší natáhnout nový kabel.
To napětí jsi měřil jak jsi to mněl připojené na spínačce, startéru? Pokud ne , vše připoj a změř to pomocí špendlíku ještě jednou pro jistou.
Nebastlil tam někdo v minulosti tajný spínač, nebo něco podobného, který by mohl startér rozpojovat?
Mně dělá něco podobného SCALA 81kW, rozjedu se třeba na volnoběh nebo s mírně přidaným plynem, pustím spojku a auto normálně jede, jakmile přidám plyn tak auto jednou cukne mezi otáčkami 1500 - 2000 (jakoby na chvíli ztratilo výkon) a pak už jede normálně.
Pokud ti nefunguje ani zasuvka pro zapalovač v interiéru, tak ten jde přes pojistku na akumulátoru do pojistky v interiéru a pak rovnou na zásuvku, tam bys měl jednoduše změřit kde se ti ztrácí napětí.
Všechno co píšeš jde přes centrální řídící jednotku, takže problém bude někde kolem ní. Předpokládám, že venkovní světla, zasuvka pro autozapalovač ti fungují.