Přejít na obsah

alpha

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1289 zobrazení profilu

Oznámení alpha

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ahoj kluci. Dveře spolujezdce nejdou otevřít - a táhlo se při otevírání dálkou ani trochu nehne, ani nemá snahu se ani trochu pohnout, což mi přijde divné. Takže buď se tam něco podělalo, nebo se přelomily někde dráty. Extra pojistku to asi nemá, co? Zkoušel jsem všešchny fígle na otevírání a nic. Zvenku zámek na dveřích nemám, pouze kliku. Čalounění se mi povedlo sundat. Ty spodní šroubky byla hrůza, ale šlo to, uřízl jsem si jeden šroubovák na superkrátkej. Pak jsem z toho velkého stříbrného plechu odšrouboval všech 10 šroubků a teď vůbec nevím, co s tím. Plech se ani nehne. Musí se vyndavat sklo okna? Potřebuju se k tomu zámku nějak dostat, abych viděl, co se podělalo. Dveře stále zavřené, otevřít nejdou. Poslouchal jsem s uchem na dveřích a tyhle dveře jsou úplně zticha. Okno elektrika funguje ale zámek ani sebemenší zvuk nevydává, ani cvaknutí.
  2. No já myslím že i sedačky
  3. Známý servisák mi říkal, že prý to dělají dost nechutnou metodou, že to pustí naplno a do sání klimatizace stříkají ze spreje aerosolové mazadlo tak dlouho, dokud to nepřestane. Ale to mi přijde dost brutální. S tím kastlíkem u spolujezdce to by mohlo jít, to je dobrý nápad.
  4. Určitě se tam nejde dostat jinak? Sundavat celou palubovku se mi teď v zimě nechce.
  5. Ahoj, hledal jsem, jestli tu už nějaká rada není, ale nenašel. Začal mi strašně vrzat a skřípat v Superbu 1 větrák topení/klimatizace. Vrže to tak nahlas, že skoro neslyším rádio. Nevím, kudy se k tomu dostat, abych to namazal. Poradíte mi? Vrže to nejvíc ve středních otáčkách klimatizace, naplno a na nejmíň to většinou přestane.
  6. Ahoj kluci mám dotaz k potkávačkám - svítí mi strašně málo (halogen H7). Na technický mi řekli, že to mžourá, proti ostatním autům co tam měli, že to svítí sotva polovičně. A já od toho vůbec nevidím. Napadají mne dva důvody: 1) Při pohledu na kulatou "čočku" potkávaček zvenku je mléčná a úplně matná - má to tak být, nebo má být čirá a je něčím zasviněná/zašlá????? Pokud ano, dá se to nějak vyčistit aniž by člověk rozebral půl auta?? 2) Mám tam nějaký noname žárovky od benzínky, můžou svítit naprd. Koupil jsem si nový Osramy s 50% větší svítivostí. Než je tam ale dám, chtěl jsem se tu na tohle zeptat... Alespoň kdybyste doma mrkli na ty potkávačky, jestli taky máte tu čočku mléčnou a matnou, nebo jestli to mám fakt zasviněný. Díky moc
  7. No ono s tou přední nápravou je to tak, že málokdy odejde lidem s originál 16" gumami, protože tloušťka pneumatik dostatečně odpruží nebezpečné vibrace. Taky je to znát, nejsou cítit žádné nerovnosti vozovky, jen se to tak majestátně pohupuje. Při přesednutí ze Superba s 16" koly například do Felicie si myslíš, že sedíš na trakaři. Naproti tomu "frajerské" 17" nebo dokonce 18" zlikvidují lehčenou přední nápravu poměrně rychle, protože izolují proti nerovnostem vozovky podstatně méně (z vlastní zkušenosti se to nedá srovnat a taky mi to strhávalo dost razantně volant ve vyjetých kolejích, až jsem se toho chvílema lekal. Prostě žádné cigárko v jedné ruce a pár prstů levačky na volantu, jinak jsi skončil v poli ). Samozřejmě je to dané kvalitou silnic, kde člověk jezdí. Jinak, co se týče náhradních dílů, ve srovnání s jinými zahraničními značkami, jsou náhradní díly jedny z nejlevnějších. Osobně mám motor 1.9 TDI a vyhovuje mi, spotřeba, jak už tu někdo taky psal, s vypnutou klimatizací okolo 4,7 až 5l /100 mimo město, se zapnutou v létě asi o půl až litřík víc. Mám najeto 100 000 a jednou mi měnili turbo a před pár měsíci mi odešel alternátor, ten jsem si měnil sám za neoriginál zalevno a zatím šlape dobře. Rozvody (hlavně práce) je dražší než u Oktávky, protože se musí u většiny typů přirozebrat celej předek (ti, co maj originál přípravky jen dají dlouhý šrouby a posunou přední stěnu o pár čísel dál, aby se k tomu dostali. Ale stejně musí nárazník a spodní kryty motoru pryč). Neaut. servisy to dělaj tuším do 10 tisíc, v autorizovaném servisu mi řekli za normální servisní prohlídku spojenou s výměnou rozvodů přes 20 tisíc (teď nevím, jestli to bylo 23 nebo 26)... Olej - měnil jsem teď - Castrol 5l balení za cca 1100,- a ještě ti litr zbyde na dolejvání. Filtr originál se dá sehnat cca do 300,-. Zase je nutný sundat spodní kryty motoru, jinak se nedostaneš k výpustnému šroubu, takže bez ničeho doma se to nedá, chce to aspoň nájezd (nebo jednu stranu auta na vysokém chodníku), aby ses pod to dostal a pak na vypouštění sjedeš na rovinu.
  8. alpha

    Alternátor

    PavelSv: bože Poláci už dělaj i alternátory asi nikdo neví, jestli jsou k něčemu co? 140A jsem jen chtěl dát proto, že v roce 2003 se ještě nemuselo ve dne svítit. Při dnešním stálém svícení si myslím, že už by tam 120cítku nenaprojektovali (a asi do novejch supů hádám, že jí nedávají). To byl jedinej laickej důvod, když už stejně ňákej musím koupit. Ještě k tomu spodnímu šroubu: držák altíku má zezadu průchozí ocelový futro se závitem. Myslím, že nic nebrání tomu, našroubovat tam zezadu (s altíkem už na pozici v držáku) až na doraz tak dlouhej šroub, aby vepředu cenťák vykoukl. A pak dát zepředu matku a máte pro příště vystaráno. Horní šroub povolit normálně a vyndat a spodní nejdřív matku a pak zezadu vytočit šroub a altík je volnej. Zadio: kterej přesně typ té 140cítky jsi na www.autorykl.cz koupil? Pasovala ti řemenice, nebo jsi kupoval bez? I když tu asi bez přípravku nestáhnu co?
  9. alpha

    Alternátor

    Kluci díky moc za rady, imbus v ose vrtule zevnitř jsem objevil, ale jde to snadno sundat?? (diesel 74/96kw)? Povolím a co pak? A ještě bych rád věděl, jestli byste nevěděli typ 140A, kterej můžu bez obav vyměnit za tu 120A co tam mám (VALEO 028 903 031A). Koukám na fotky v eshopech a připadá mi, že většina 140A z Audi má sice stejný úchyty, vzadu nějakej bazmek trčící na upevnění něčeho navíc (ten by tam nevadil) ale hlavně řemenici dál od těla alternátoru, jako by měla u těla ještě takovej "mezikroužek" navíc. Nebo se mi to zdá?? Jinak tady vidím 120A podezřele levně. Asi čína http://aukro.cz/alternator-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-novy-i1473144437.html
  10. alpha

    Alternátor

    Hehe To se schválně jdu podívat. V kterejch místech ten tvůj viskospojkošroub je? :-P Přísahám, že jsem tam čučel snad půl hodiny a nic mne nenapadlo. Nechápu, jak někomu mohlo pomoct vylomení žebra, protože i tak bych měl ten šroub ještě o dobrejch 15mm delší takže bych ho stejně nevytáhnul. Teď jsem pákovkama ten spodní šroub přestříhnul Mimochodem, proč nenašroubovat o trošku delší šroub z druhé strany aby vepředu vykoukl a dát zepředu matku?? Jak jednoduché... Jenže to by ve VW museli přemejšlet... Zjistil jsem že ten můl altík je nějakej prastarej (Superb 2003 74kw nafta), regulátor vypadá úplně jinak, než je v servisáku. Vzhledem k tomu, že tenkrát se ještě nemuselo svítit, asi fakt radši koupím 140A verzi.
  11. alpha

    Alternátor

    Mám najeto jen něco přes 90 000. Tak nevím, jestli už může být v háji tak brzo něco jiného než regulátor. Vzhledem k tomu, že to všem dělá v tuhle dobu, tak to vypadá na nějaké problémy se zimou a vlhkostí, že to tam odejde. Tak nevím, jestli nemám jen zkusit nejdřív koupit ten regulátor.
  12. alpha

    Alternátor

    Altík mám taky Valeo. Ale , jak říkám, i když jsem oba šrouby povolil, altík se ani nehne. Možná, že je to jen zakousnutý.
  13. alpha

    Alternátor

    Prosím tě, a jak se ten altík uvolní? Horní šroub jsem vyndal a dolní mám úplně povolenej a ani se to nehne. Mám do toho něčím praštit? A nepamatuješ si jaké jsou zezadu šroubky? Zkoušel jsem tam strkat hlavu, jestli na ně uvidím, ale nevešla se...
  14. alpha

    Alternátor

    Na Aukru jsem zahlíd nějaký údajně repasovaný altíky do 2000. Ale věř tomu, že jo... Altík bude stejnej podle toho tvého popisu. Zajímavý je, že dokud jsem přes rok každej den jezdil, tak to bylo v pohodě. A pak jsem to nechal od prosince dva měsíce stát, pak jsem dvakrát vyjel a odporoučelo se to.
  15. alpha

    Alternátor

    Ahoj lidičky, přestalo mi to dobíjet (74kw nafta), nejdřív blikalo a teď už to na veřinku zhasne jen při nastartování a pak svítí pořád. Jak už tu někdo psal, něco v altíku se odporoučelo. Dneska hezky, tak si říkám vymontuju ho a obhlídnu, jestli nejsou v háji uhlíky, nebo tak něco. Bohuže po sundání řemenu a povolení spodního šroubu jsem zjistil, že ten nejde kvůli plnému středu vrtule chlazení vytáhnout ven, takže je asi nutný odstrojit a posunout do servisní polohy celou přední stěnu, takže nárazník pryč, atd, atd. (nebo jsem něco přehlíd, nevíte někdo? Celý se mi to teda rozebírat nechce, to jsem dělal naposled při rozvodech a bylo to dost nechutný). Každopádně ten projektant/návrhář musel být korunovanej idiot. No ještě zítra (až po dnešku rozmrznu) zkusím odmontovat ten plastový kryt zezadu alternátoru, jestli se tam k něco dá zkontrolovat (uhlíky?). V servisním manuálu jsou jen obrázky s popisem dílů ale návod žádnej. Poradíte někdo něco? (né do servisu nepojedu, to to radši rozeberu do šroubku)
×
×
  • Vytvořit nový...