Přejít na obsah

KarelM

Uživatel
  • Počet příspěvků

    620
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3084 zobrazení profilu

Oznámení KarelM

  1. ...že by nikdo neměl obdobný problém? To mě jen utvrzuje v tom, že motor je v nepořádku.
  2. Jen pro zajímavost příp. i jako prosbu o radu doplním zvuk mého motoru TDI DXPA 110 kW. Při mírné akceleraci z otáček 1500 je slyšet zřetelné kovové klepání z motorového prostoru. Je to slyšitelné za studena i za tepla. Motor má najeto 4000 km. Servis se prozatím nevyjádřil. Podle mně to není normální. knocking5.mp3
  3. TPI by měla jednoznačně specifikovat, co se má měnit. Dá se stáhnout z erWin (placená služba).
  4. Co znamená, že neměnili uložení? Vyměnili tlumiče a nevyměnili ložiska tlumičů? Ty by se měly měnit automaticky s tlumiči.
  5. Můžete vyzkoušet následující: Zjistit si v erWin dle VIN Vašeho vozu, zda konkrétně pro Váš vůz jsou vydány nějaké servisní opatření či TPI - pokud tedy nevěříte tomu, co vám v servise říkají.
  6. ... které prozatím nejde naskladnit.
  7. Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním" v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?
  8. ...nesrovnatelně méně nebo nesrovnatelně více?
  9. OT: Boucháním/bubnováním od podvozku nejsou postiženy jen nové Superby či Kodiaky, je to koncernový problém VW, bouchají i nové Tiguany 3 s dvouventilovými DCC. V tomto směru byl Superb 3 mnohem klidnější. Snad to koncern vyřeší.
  10. Travel assist v S3 z roku 2016 nemám a aktivní vedení v jízdním pruhu (tzn. s aktivním zásahem řízení na střed pruhu) mi funguje i při vypnutém ACC. Proč tedy Travel Assist neumí "středit" bez zapnutého ACC? Docela bych to uvítal v mém novějším voze. Nedá se to třeba nakodovat či přizpůsobit?
  11. Skutečně nejde ten systém start-stop u nových modelových řad Škoda a VW (2023, 2024) nějak trvale vypnout? Mnozí majitelé nových vozů by to určitě uvítali.
  12. Takže přímo k tématu: Mnohé odpovědi k bateriím v mild hybridu (eTSi) lze nalézt ve starším článku, který asi znáte, ale pro úplnost zde dávám link - https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/na-mild-hybrid-s-48-volty-kabely-nestaci-musite-ho-vencit-ji/r~17c1b278eeb911eda3c0ac1f6b220ee8/ Pokud dojde ke kolapsu lithiové 48 V baterie, nepomůže žádná nabíječka ani kabely z druhého auta. Nenastartujete. Musí odtahem do servisu, kde je to většinou řešeno její výměnou. To může být docela zásadní při výběru motorizace. A že není nikde v infotaimentu informace o stavu této baterie, je docela zvláštní.
  13. Takže jediná výhoda by asi byla, v porovnání s dvoulitrem, spotřeba. Co budou dělat ty nové motory e-tec po čase, taky nikdo neví...
  14. Otázka na boban1108: Jak jsi to myslel s tou větou: Dynamické zrychlení např. z 50 na 100 je slabší. Tam ta elektrika už nepomáhá a je to znát. Kdo přesedlá z nafty, tak se cítí jako v letadle. Ale pro mě je to krok zpět". Dynamické zrychlení u nafty se Ti zdá horší než u 1,5 TSI e-tec? Má vozidlo dvě baterie 12V+48V? Nebo je to řešeno pouze měničem? 48 V baterie prý stojí přes 30 tis. Kč. Nedá se dobíjet svépomocí jako 12 V akumulátor. To jsem někde vyčetl. Jinak je tu prozatím dost málo příspěvků o chování 1,5TSI e-tec (mild hybrid). Podělte se o jízdní vlastnosti a zkušenosti.
  15. A nezabrzdil jsi to náhodou ručně? Pak to musíš odblokovat, abys ses rozjel. U mně to takhle funguje.
×
×
  • Vytvořit nový...