Přejít na obsah

villiam

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení villiam

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Iba tak info: snímač hladiny v nádržke ostrekovača je vtedy, pokiaľ si objednáte vyhrievané ostrekovače okien. Mozeme na to nadavat ale to je tak asi vsetko co s tym urobime. V skodovke sa tak rozhodli. Keby mi to predajca povedal, tak by som si tie vyhrievane ostrekovace objednal.
  2. OK. Tak preco musi Skodovka zavadzat pri prezentacii motora v Yetim ? Preco musia jazdit po dialnici 70 aby dokazali, ze motor ma malu spotrebu ? Skodovka jednoducho potrebuje znizit papierove emisie (EU normy a ich limit 120 g CO2/km.). Realna skutocnost je ale taka, ze spotreba je v skutocnosti vyssia, lebo ten downsizing je prehnany (1,2 l motor do aut nizsej strednej triedy). V mensich motoroch musi castejsie zaberat turbo pri beznych cestovnych rychlostiach a spotreba rastie a v skutocnosti je vyssia ako pri motoroch vacsich (pokial clovek nejazdi s pierkom na pedali). A to je to, o com hovorim pri 1,2l motore. A nehovorim, ze motor 1,6 TDI CR je spolahlivy, neviem odkial ste to zobral. Jednoducho som to pri kupe riskol, lebo som nechcel kupovat stary naftak, 1,4 TSI som sa bal kvoli spotrebe na dialnici a 1,8 TSI uz bolo velmi drahe. O jeho spolahlivosti budem vediet povedat az za par rokov. Inak, este za turbo ery v F1 sa dokazali dostat s 1,5 l motorom na vykon okolo 1500 koni. Takze naozaj je to o turbe a pretlaku. Akurat, ze sa to potom prejavuje na spotrebe a zivotnosti.
  3. to Klokan.Jack: no, asi som to spravne nenapisal. Po meste je to vacsina casu, na km je to asi tak pol-na pol mesto/dialnica. Ked som auto kupoval, tak som rozmyslal nad tou 1,4 TSI, ale bal som sa spotreby na dialnici aj s bicyklami na streche. Naozaj som sa naspekuloval v tych motoroch. Inak rozdiel ceny medzi 1,4 TSI a 1,6 TDI CR je 150 EUR - cize pri cene auta skoro nic. A k tomu motoru 1,2 TSI. Podla mna to je velmi dobry zaklad pre Fabiu ale uz nie pre Octaviu (vaha) a uz vobec nie pre Yetiho (celny profil a aerodynamika a vobec urcenie auta). Velmi pekne to ukazuje test, ktorym sa Skodovka snazila v nejakom svojom magazine prezentovat, ze motor ma dobru spotrebu. Slovenski herci jazdili z Bratislavy (Dubravky) do Malaciek a naspat s Yetim s 1,2 TSI. Spotreba bola ak si dobre pamatam od 5,7 do 8 litrov ale vacsinou sa pohybovala okolo tych 6-6,5. Co je fakt dobra spotreba. Akurat, ze som sa trochu pozrel na udaje co mali v tabulke. Priemerka bola od 61 do 68 kmh. Trasa mala 61 km. Jedina cesta z Dubravky k Malackam a spat co moze mat 61 km je zbehnut na dialnicu (cca 3-4 km) a potom po dialnici a pred Malackami sa otocit na nadjazde a tak naspat. Takze oni si to po dialnici svihali cca 70-75 kmh !!!! To potom vychadza spotreba.... Tak co je to za motor, ked sa v teste musi behat po dialnici 70 kmh aby to malo normalnu spotrebu ????
  4. mam tu 1,6 TDI CR. Najazdil som s nim cca 20 000 km za 9 mesiacov, vacsina z toho je po meste - rano 6 km, po 3 hodkach 4 km, potom naspat a pod... Priemerka je teraz 5,7 l. Dnes som mal po prijazde do prace spotrebu 5,5. Takze neviem, ci pre spotrebu benzin. A tu 1,2 TSI pre octaviu urcite nie. Ak benzin, tak min. 1,4, kebo slabsi motor bude na dialnici neskutocne trpiet (= vysoka spotreba a kratsia zivotnost). Akurat mam pocit, ze je motor citlivy na kvalitu nafty. Raz za cas tankujem obohateny diesel a fakt to ide inak. Teraz som mal na nom spotrebu na 260 km 4,5 l.
  5. Samozrejme, ze 1,9 odstavuju. Tie dymidla uz nebudu moct predavat bez DPF filtra. Lenze ten je na 1,9 iba domontovany a ako som cital, tak ho dost dusi. Preto som zariskoval a vyskusal som tuto 1,6ku. Myslim, ze v nafte nie je momentalne ina volba. Tie doterajsie motory su beznadejne zastarane. Ked som vyberal auto, tak som vyberal medzi Focusom a OII. A fakt, keby nebol tento motor a ta N1 bez mreze, tak do Skodovky nejdem. Len skoda ze este nemontuju sestrychlostnu prevodovku. Na tom aute je citit, ze su prevody neprirodzene ponatahovane. Dvojka je prirychla a prechod medzi stvorkou a patkou mi osobne akosi nesedi. Takze pokial chcete OII a diesel tak cakajte. Pri 1,6 na 6 rychlostnu prevodovku (alebo DSG) a ak chce niekto nieco silnejsie tak na ten CR dvojliter co je teraz v Superbe. To je mnamka.
  6. Tak sa hlasim aj ja s novym prirastkom. OII Combi, v ambiente a hlavne novy 1,6 TDI CR motor. Fakt prijemny netraktorovy zvuk. Zatial zabieham (< 1000 km), takze uvidime, ako sa predvedie. Bol som doteraz benzinak a tak sa mi celkom paci, ze nezakapava pri vyssich otackach. A neklepe.
  7. Ale pozor na ten dokument ! Tie tabuľky sú veľké a ja som si nevšimol, že sú dve. Pre GSM II a pre GSM III. No a SE sú komatibilné iba s GSM II. :| Moja chyba, ale bacha na to.
  8. Hmm. S Bluetooth som dopadol ako "sedláci u chlumce". Mám Sony Ericsson C905 (a staršiu K810) a objednal som do novej OII GSM III. Zle som si pozrel zoznam kompatibilnych telefonov a nevsimol si, ze Sony Ericsson telefony su kompatibilne iba s GSMII. Co teraz ? Menit na Nokiu sa mi nechce. Mam pockat par mesiacov s tym ze sa u Ericssonu nieco kompatibilne objavi alebo si objednat GSMII ? Je mozne to nejako lacnejsie premontovat na GSM II ?
×
×
  • Vytvořit nový...