-
O4 RS 2020 - Mrtvá/bez elektriky
O4 2.0 TSI RS baterie se samovolně začala vybijet. Po nabití nabíječkou CTEK vydrží cca 2 dny a je pod 12V. Baterie při stáří auta vyměněná, ale problémy přetrvávají. Dnes jsem v noci objevil, že v autě jako by cvakne od automatické převodovky ozve se bzučení při kterém se zapne středová obrazovka pouze s jasem a v pravém dolním rohu červené P. Po té se vše ponoří do tmy. Takto to opakuje zhruba v pěti minutový intervalech. Zvuk obdobný jako při ukončení jízdy. Něco to budí. Hold po záruce 4 měsíce takže autorizovaný to jistí. Dám vědět, jak to dopadlo.
-
Kryt motoru 2.0TSI
Riziko požáru bylo v možnosti uvolnění krytu za jistých okolností, jeho deformaci popřípadě kontaktu s motorem, kdy to blaflo. Kryt má z mého pohledu modifikované upevnění. Starý jsem jednou rukou bez problémů uvolnil, tento nikoliv. Riziko hlodavců je pro mne vyšší:-).
-
Svolavacka 2.0 TSI EVO od r.v. srpen 2020
Dle servisu Auto Elsa v Čakovicích kryty nebudou na O_IV VRS. Koupil jsem na skoda-dily.cz kryt, který je primárně určen na Kodiaca. Pásne jak prdel na hrnec viz video. Cena cca 2,9 tis. Kč. 20230811_150530.mp4
-
Kryt motoru 2.0TSI
Dle servisu Auto Elsa v Čakovicích kryty nebudou. Koupil jsem na skoda-dily.cz kryt, který je primárně určen na Kodiaca. Pásne jak prdel na hrnec viz video. Cena cca 2,9 tis. Kč. 20230811_150530.mp4
-
-
Svolavacka 2.0 TSI EVO od r.v. srpen 2020
Také již vyhlížím, že si někdy ten kryt alespoň alespoň koupím, na kryt od autorizáku již nespoléhám...
-
Po odstavení po 14 dnech nastartuje na sedmý, osmý pokus
Dámy a pánové, řešil a vyřešil někdo problém s odstaveným fávem s karbecem a novější palivovou pumpou na 14 kalendářních dnů a pokusy nastartování dopadají kladně až na sedmý, osmý pokus. Favorit je z roku 1992. Evidentně nedrží benál a není již z důvodu inovovaného čerpadla páčkou dopravit benál do karburátoru. Má někdo zkušenosti s novým čerpadlem made in Čína? ˇPumpa je údajně neopravitelná. Díky za jakoukoli informaci.
-
-
Svolavacka 2.0 TSI EVO od r.v. srpen 2020
Já jsem v rámci svolávačky také přišel o kryt, byť O4 2.0TSI, ale mne trápí spíše kuny. Celý motor včetně pochutin v podobě různých hadiček se jaksi přímo servíruje na podnose. Bude to rok, co byl příslib v podobě řešení a nic. Fakt šílené...
-
Výměna oleje převodovky
Já s tím jezdím pouze v létě a dal jsem 80W, ovšem na fóru všeobecně 75W-90 doporučují, obzvláště v zimě.
-
Tesnenie pod hlavou, výmena, Favorit
já jsem koupil i nove šrouby origo, dále všechny závrtné šrouby v hlavě, kterou jsem nechal proveřit, zdali srovnat či nikoliv. rovnou jsem očistil sedla ventilů a vyměnil gufera. když to bylo dole, koupil jsem nové výfukové svody včetně plechu na odvod teplého vzduchu ke karbecu. Nezapomeň kontrolu usazení vložek.
-
Nestabilní (nedrží) volnoběh - motor s karburátorem
Tento jev se děl i u mě, musel jsem přeletovat pojistkovou skříň, auto chcíplo pokud nebylo pod plynem nad zmíněných 1200 otáček za minutu.
-
spínač světel škoda Favorit
Dnes již jen tak nelze koupit, kdyby měl doma někdo zásobu, tak ať se mi, prosím, ozve ;-).
-
2.0tsi a 0w20
Po 3tkm jsem měnil za originál 0W20,po 8tkm Mobil Super 3000 Formula V 0W20 a teď při 18tkm RAVENOL VSE 0W20. Myslím, že při zkráceném intervalu je vlastně "jedno" jaký olej OW20 se specifikací W508.00 tam přijde.
-
Svolavacka 2.0 TSI EVO od r.v. srpen 2020
Položil jsem v autorizáku otázku, zdali ji jsou nové kryty a bylo mi odpovězeno, že oni prozatím nemají od ŠA žádný návrh řešení, což potvrzuje příspěvek Stanmana, že mu sup přišel z výroby bez krytu. Jdu si tedy koupit protikuní pičifuk ;-).
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Tak to je docela legrace, sel jsem si do Fabie 1.4 MPI , z kterou delší dobu nejezdím a světe div se, otočím kdykoliv tj. na místě, při jízdě a volant tuhne a klade odpor, který může být pro člověka věci nebezpečný. Když je volant v krajní poloze, ať již vlevo nebo vpravo, ozývá se od místa, kde jev umístěné servo, syčení, jako když čerpadlo běží naprázdno. Zkontroluji stav hydraulického oleje a uvidíme. Kontrolka posilovače nesvítí, VAG nic nehlásí. Uvidíme. Jak jsi DEJVIC dopadl ty? Díky za info. Popřípadě ostatní, setkal jste se někdo především s tím syčením? Díky. Opraveno: servo KOYO a přes gufero natekl olej do spodní části s elektronikou. Koupeno repasované za 3,5 táců a jedeme dál ;-)
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Jejda, to už je let. Měl jsem servo značky TRW a ten senzor časem koupil nový a byl klid, ale jak jsem kdysi psal, zkontrolovat dostatek hydraulického oleje a popřípadě čidlo vyměnit.