Přejít na obsah

Stinkie999

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Stinkie999

  • Narozeniny 5. Listopad

Návštěvy profilu

411 zobrazení profilu

Oznámení Stinkie999

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Šulda: Z akého dôvodu si ho menil ?
  2. Ako je vyššie napísané, TSI = TFSI... VW prestal používať označenie TFSI a skrátil to na TSI.
  3. Jasné, skoro som zabudol na dvojhmotný zotrvačník so spojkou... to som menil tiež. A napriek tomu, stále mi to auto štartuje strašne ťažko, otrasie sa ako sviňa. Nie vždy, avšak zatepla. No vraveli, že software to nie je. A ja som unavený a nechce sa mi slúžiť autu až tak veľmi...
  4. Nie je za čo. Ešte som neodstránil, zatiaľ ani nemám v pláne. V podstate sa to až tak veľmi zatial neprejavilo, občas však cítim, že výkon pri stúpaní asi nebude až taký, ako by mal byť. Najprv som si myslel, že som si už príliš zvykol. (Predtým som mal Golf 1.6.) A že to je spôsobené aj tým, že jazdím na frajerkinom 2.0 TDI. Ale keď som bol v servise kvôli voľnobežke na alternátore (počut vo vysokých otáčkach, pri rýchlosti 150-160 km/h) a keď som vytočil motor, mechanik vravel, že ten zvuk nie je dobrý. Vraj je dunivý, akoby falošný vzduch, ako Superb 1, ktorý mal problém so zodratou vačkou. Že v ňom vymenili všetko okolo motora, stále nič a keď otvorili motor, zistili, že jeden ventil sa nezdvíha tak, ako by mal. Aspoň tak som to pochopil. A vraj to tiež bolo BKC. To len potvrdilo slová môjho švagra, ktorý ma pred kúpou varoval na sériu motorov BKC, ktoré vraj nejaký problém majú s vnútrom. No ale keďže to až tak cítiť nie je, spotreba je tiež zatiaľ v poho, tak to neriešim. Mám ju pol roka, servis + rozvody, stab. tyčky, kupoval som na ňu dvoje pneumatiky, Al disky, 50x som ich dával vyvažovať, bol som s tým 50x na geometrii kvôli tomu, že som mal vôľu na riadení - ďiagnostika problému, tiež 50x návšteva servisu. To nepomohlo. Nakoniec to bola blbá tyč riadenia. Ale nič hrozné. 30 Euro diel, 20 výmena... plus mi ešte ostala páčka stieračov s ovl. pal. PC navyše. Takže ako tak v poho, akurát nervy v kýbli. No a po tomto všetkom vôbec nemám chuť meniť kľukový hriadeľ minimálne moja peňaženka na to serie... Zaujímavé, že auto malo 80.000 km keď som ho kupoval, a teraz 97.000 (overených) Bol som Škoda pozitív, začínam byť Škoda neutrál... Dúfam, že ma to auto ešte presvedčí...
  5. Priateľ, to by som sám rád vedel. Skrátka v servise mi povedali, že podobný problém už riešili u Superb-a 1, tiež kód BKC. Môj švagor ma pred kúpou upozorňoval na kód motora BKC, vraj majú nejaký sériový problém a potom môžeš vymeniť celý motor. Konkrétne sa ho však radšej nechcem ani pýtať, pretože keď som auto kúpil, povedal som mu, že to je BJB, lebo to by som sa zase napočúval... Keď mne sa tak páčila a bola v dobrom stave... Skús sa pozrieť sem, príčina je síce iná, ale tiež zodratá vačka a prejavy prinajmenšom podobné : Prípadne : http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=225918 To sa mi zdá veľmi dôveryhodné... podobné prejavy... dunivý zvuk motora, nízky výkon...
  6. no... už ste počuli o závadnej sérii motorov s kódom BKC, ktorým sa derie kľukový hriadeľ ? To by mala byť príčina zníženia výkonu...
  7. Pre info, vymenena volantova tyc a problem vybaveny... az na to behanie po 30 servisoch, kde som pocul, ako by som si mal sadnut do karosy, do zigulika a potom do octavie... ze vola na riadeni sa strati.
  8. Ahojte, pridávam sa do klubu. Octavia 2, 5/2006, 77 KW, BKC, 94.000 KM. Mám auto od decembra, a stále pozorujem volu na riadeni. Aj na zimnych, aj na letnych... Najviac je citit od 120 km/h, kedy mozem pohybovat volantom zo strany na stranu bez zmeny smeru. Obe sady pneumatiky mam nove, zimne 15", letne 16"... Geometria ok, napravy podla troch servisov ok, tlmice ok. Mam pocit, akoby auto malo na sirku tri metre, na dlzku dvadsat... neustale nahananie kolies volantom. Je tu niekto, kto vie menit nastavenia serva z okolia BA, TT ? I ked tomu velmi neverim, mam pocit, ze je citit volu aj pri vypnutom motore... Vdaka za pripomienky, Laco
  9. Ahojte, pridavam sa... Rovnaky problem. Pozorujem to na dialnici, pri 100 km/h ziadny tah. Nebol som s tym este v servise. Mam zotrvacnik na vymenu, nemoze to trosku suvisiet s nim ? Inak, O2 1.9TDI, 77KW, BKC. Dakujem, Laco
  10. Hmmm, možno dvojhmotný zotrvačník... ;)Auto sa musí rozbiehať bez plynu bez trasenia, žiadne vysoké otáčky. Mám rovnaký problém... a vôbec sa mi do tej výmeny nechce...
×
×
  • Vytvořit nový...