Nie je za čo.
Ešte som neodstránil, zatiaľ ani nemám v pláne. V podstate sa to až tak veľmi zatial neprejavilo, občas však cítim, že výkon
pri stúpaní asi nebude až taký, ako by mal byť. Najprv som si myslel, že som si už príliš zvykol. (Predtým som mal Golf 1.6.)
A že to je spôsobené aj tým, že jazdím na frajerkinom 2.0 TDI.
Ale keď som bol v servise kvôli voľnobežke na alternátore (počut vo vysokých otáčkach, pri rýchlosti 150-160 km/h) a keď som vytočil
motor, mechanik vravel, že ten zvuk nie je dobrý. Vraj je dunivý, akoby falošný vzduch, ako Superb 1, ktorý mal problém so zodratou vačkou.
Že v ňom vymenili všetko okolo motora, stále nič a keď otvorili motor, zistili, že jeden ventil sa nezdvíha tak, ako by mal.
Aspoň tak som to pochopil. A vraj to tiež bolo BKC. To len potvrdilo slová môjho švagra, ktorý ma pred kúpou varoval na sériu motorov BKC,
ktoré vraj nejaký problém majú s vnútrom.
No ale keďže to až tak cítiť nie je, spotreba je tiež zatiaľ v poho, tak to neriešim. Mám ju pol roka, servis + rozvody, stab. tyčky,
kupoval som na ňu dvoje pneumatiky, Al disky, 50x som ich dával vyvažovať, bol som s tým 50x na geometrii kvôli tomu, že som mal vôľu na riadení
- ďiagnostika problému, tiež 50x návšteva servisu. To nepomohlo. Nakoniec to bola blbá tyč riadenia. Ale nič hrozné. 30 Euro diel, 20 výmena... plus
mi ešte ostala páčka stieračov s ovl. pal. PC navyše.
Takže ako tak v poho, akurát nervy v kýbli.
No a po tomto všetkom vôbec nemám chuť meniť kľukový hriadeľ minimálne moja peňaženka na to serie...
Zaujímavé, že auto malo 80.000 km keď som ho kupoval, a teraz 97.000 (overených) Bol som Škoda pozitív, začínam byť Škoda neutrál...
Dúfam, že ma to auto ešte presvedčí...