-
Autodiagnostika Scala
Je potřeba HEX V2 - výběr je velký na Ali.
-
Pomoc při parkování Park Pilot
Podle PR kódu je to 7X5 PARK PILOT
-
Zapojení dash cam kamery ve Scale
Přes mini pojistkovou odbočku na pozici 15 - vyhřívání volantu nemám, mám to tak už 4 roky v Kamiqu a ve OKPojistky držáku C označení pro palubní kameru.xlsx
- Konektor zrcatka
-
Zobrazení displeje AMUDSEN
Ve Světě motorů srovnávali Kamiq s MG, u Kamika bylo rozložení na displeji Amundsenu rádio plus stav vozu a telefon. Víte někdo, jak se to nastavuje? Od pondělka hledám v návodech a nic.
- Scala kódování
-
Závada SOS, navštivte servis
Nefunguje od včera , je možné nějak identifikovat jestli je závada u mě a nebo někde na serveru. Amundsen normálně funguje.
-
Únik vzduchu z kola
Zdravím a chci se podělit o dnešní zážitek. Hlídání pneumatik mi nahlásilo pokles tlaku v pravé přední pneumatice, už jsem to měl v létě a měl jsem v gumě kousek kovu, který způsoboval pomalý pokles a po týdnu to nahlásilo. Toto se opakovalo teď a asi po 10 dnech jsem při opakovaném hlášení zajel do pneuservisu. Hledal v gumě hrozně dlouho a nic nenašel, tak poléval vodou kolo z boku a našel místo - je to označeno na ilustrační fotce. Byl jsem z toho tak překvapený, že jsem ani neudělal fotku přímo toho místa. Kdyby mi to někdo vyprávěl, tak ho budu mít za blázna, že vykládá nesmysly. .Gumař říkal, že už to jednou zažil u dodávky, vyřešil to duší a disk s prý po čase úplně zdeformoval. Stalo se to někdy někomu?
- Scala kódování
-
Dodělání palubního počítače
Zdravím, pokud potřebuješ páčky bez tempomatu, tak mám jedny úplně nové, na Rapid Spaceback byly jen z Boleslavi do autosalonu a pak se dodělával tempomat a páčky zbyly. Je to MR 2015 a za celých 5 roků jsem je měl ve skříni a nezbavil s ejich. Nebudou drahé. Dohodneme se přes SZ.
-
Infotaiment AMUNDSEN Shop nefunguje
Děkuji za informaci a inspiraci. Už jsem se objednal do servisu. Z pracovních důvodů můžu až 17.2.2021. Tak jsem zvědav co s tím udělají. Sepisuju si seznam závad, které jsem zatím nasbíral a z časových důvodů neřešil. - nefunkční signalizace nízké hladiny v nádržce ostřikovačů - padání opěradla sedadla řidiče ( teď, když je chladněji , tak tolik nepadá) - plynové vzpěry kufru v chladnějším počasí pod 15 st. C nezvednou páté dveře až nahoru - SOS volání výpadky a Zprávy a Počasí na infotaimentu. Přemýšlím co je tam ještě a na si teď nevzpomínám.
-
Infotaiment AMUNDSEN Shop nefunguje
Zdravím všechny KAMIQáře , týden zápolím se stažením počasí a zpráv do auta. Aktivoval jsem na PC - vše proběhlo rychle . Ale v autě nastal problém, protože SHOP nefunguje. Při volání na infolinku přímo z auta byly jen samé výmluvy, že zrovna probíhá údržba a pak , že je výpadek plošný a tak pořád dokola. Máte někdo v autě a nebo podobnou zkušenost jako já ?
-
Problem s dobijanim
Jasné to je , ale zamysli se nad tím , že se řeší jen následky všech těch eko honby za emisemi CO . Hranice plynování u klasiky je 14,4 V u gelu a AGM je jinde 13,8 - OK . Pokud budu takto Aku provozovat tak má optimální podmínky a bude nabitá tak jak má být a životnost bude daná jen kvalitou výroby. Bez ohledu na teploty - hodně zjednodušeno :-) . Okolo olověných akumulátorů se pohybuji 40 roků a vždy bylo řečeno , že vysoká teplota způsobuje odpar vody z elektrolytu změní se tím hustota a tím se ničí - narušení chemických procesů . U moderních aku vyřešeno konstrukcí - odpar vody naprosto minimální . Pokud nebudu mít aku nabitý na maximální možnou kapacitu - netvrdím 100% ale něco mezi 90 a 100% tak mi v zimě při velkých mrazech nehrozí ztráta startovacích schopností - je o tom jistě někde na netu tabulka jak se procentem nabití klesá schopnost dodat velké proudy. Je to všecho jen a jen o chemii a hustotě elektrolytu . Já vůbec nezpochybňuji tu teplotní regulaci , ale jen se zamýšlím nad tím jestli to není už moc . Do letošního ledna jsem měl RAPIDA 1.2 TSI 77kW MR2015 bez start-stop a s klasickým nabíjením 14,4V a za 5 roků nebyl sebemenší problém s akumulátorem. A pevně věřím , že nový majitel s ním nebude mít také žádný problém . Pak jsem přešel na KAMIQ a tak se jako elektrikář zajímám a děsí mě problém životnosti akumulátoru 2-3 roky , který jsem řešil před cca 40 roky na Škodě 100. Přesně jak píšeš - záruku přežije a pak je to na zákazníkovi . Jinak dík za docela dobrou diskusi .
-
Problem s dobijanim
To,že je ID kvůli emisí CO to vím ale pořád z tvého vysvětlení není jasné proč řídit nabíjení okolní teplotou, když chráníme akú proti teplu od motoru a zároveň je i izolován od teploty venku.
-
Problem s dobijanim
OK , tomu rozumím a nepsal jsem o gelových akumulátorech . Stále platí že inteligentní nabíjení škodí akumulátoru. Na tom se asi shodneme. Mě jen uniká smysl řídit nabíjení venkovní teplotou . Akku je pod kapotou u motoru a po poměrně krátké době je tam teplota naprosto jiná než venku a hlavně o dost vyšší a docela stabilní. Pokud jsem si všiml současných traktorů , tak to bude hodně podobné - samozřejmě předpokládám , že má AKKU někde vpředu pod kapotou motoru . :-)
vlad1130
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva