Přejít na obsah

Ekkar_z_Bastlírny

Roomster Club
  • Počet příspěvků

    7 407
  • Registrace

  • Dny vítězství

    35

Ekkar_z_Bastlírny naposledy zvítězil 24. Červenec 2016

Ekkar_z_Bastlírny nejvíce like obsah!

Návštěvy profilu

10 854 zobrazení profilu

Oznámení Ekkar_z_Bastlírny

Nováček

Nováček (1/14)

  • Very Popular Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

740

Popularita

Aktualizace jednoho stavu

Zobrazit všechny aktualizace uživatele Ekkar_z_Bastlírny

  1.  

    Zdravím.

    Podle Tvých příspěvků vidím, že se v elektrice a v rádiích dobře vyznáš. Obracím se na Tebe s dotazem.Potřeboval bych poradit. U Octávie 1 s Maxidotem a rádiem SYMPHONY CD/r.2003/ dochází k přerušení přenosu údajů z rádia na Maxidot asi na sekundu. Děje se to v nepravidelných intervalech kolem minuty. Nezáleží na tom zda motor pracuje nebo ne, zda je to za jízdy nebo na místě, kdy nedochází k žádnému pohybu. Na display rádia k výpadkům nedochází. Jedná se o autorádio s "D" na konci. Kontroloval jsem konektory u rádia a vše se zdá být bez problému /žádná koroze pinů, neporušené vodiče správně usazené ve svorkovnicích/. Několikrát jsem svorkovnice odpojil a zase řádně připojil. Žádná změna. Tento problém je již několik let stejný. Domníval jsem se, že toto „vysazování“ přenosu je spojeno se slábnoucím LCD Maxidotu, u kterého se při vyšší teplotě ztrácely údaje /nejdříve v horní třetině, kde jsou údaje z rádia/. Poslední dobou se mi při kontrole motorové jednotky VAGem zobrazovala chyba „18062- Vypište prosím paměť sdružených přístrojů“. Kontrola neukázala žádné chyby združ. přístrojů. Navíc letos v únoru došlo k vybití téměř nové autobaterie asi po 10-ti dnech bez provozu, aniž by ve vozidle zůstalo něco zapnuto. Vozidlo těsně před tím mělo za sebou stovky km jízdy ve dne při správně fungujícím dobíjení = plně nabitý akumulátor. Při měření „klidového" odběru proudu u uzamčeného vozidla jsem po několika minutách naměřil min. hodnotu 0,3A, která se již dále nesnižovala. Začal jsem proto vyndávat postupně pojistky /od č. 44 k nižším a měřil za stejných podmínek/. Proud byl stále 0,3A. Až když jsem vytáhnul poj. č. 15 /panel přístrojů atd./, klesnul proud na
    Pracuji s VAGem 304 a s rádiem se vůbec nespojím. Kolem motoru dělám všechno ale elektrice nějak nehovím. Zkoušel jsem načítat i pomocí VAG 409 a dostal jsem se i k GATEWAY. S rádiem se mi však také nepodařilo spojit. Před resetem Gateway mi dvě ŘJ vypisovali chybu v komunikaci /komfort- "01299-Diag. rozhraní dat. sběrnice J533 sporadicky bez komunikace" a "01134-Houkačka alarmu H12 bez komunikace", elektronika volantu- "01341-Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285) sporadicky Implausible Signal" . Také ŘJ zadních pravých dveří měla v paměti „Nesmyslný signál-sporadicky“a někdy se tyto dveře při zamykání centrálem neuzamčeny /znovu odemknuly/. Po resetu Gateway a ujetí asi 150-ti kilometrů zůstala již jen chyba houkačky alarmu, která tam je již několik let. I tak mi však stále na okamžik "vysazuje" horní třetina maxidotu = závada přetrvává. Nevím proč se VAG nemůže spojit s rádiem, co mohlo způsobit zvýšený klidový odběr proudu /0,3 A / a jaký je asi normální klid. odběr u mého vozu v popisu? Dával jsem tento dotaz i na dieselpower fóru, kde jsem již léta členem, ale nikdo mi nebyl schopen poradit. Prošel jsem všechny možné příspěvky na toto téma, ale zatím nic.. Budu rád za každou radu a informaci. Předem díky.
    0,1 A a takto zůstává i při dalších namátkových kontrolách se všemi zapojenými pojistkami. Vyměnil jsem proto LCD maxidotu za nový. Nyní LCD zobrazuje perfektně. Neustále však dochází k sekundovým výpadkům přenosu z rádia na LCD.

     

     

    Karel

×
×
  • Vytvořit nový...