Přejít na obsah

koudy_123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    384
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3707 zobrazení profilu

Oznámení koudy_123

  1. No sice jsem ti radil, abys koupil stekr, jezdil a sledoval pres telefon stav. Ale pokud clovek ten stekr nevyndava, tak musi pocitat se zvysenym klidovym proudovym odberem, cimz bude dochazet k vybijeni baterie pri parkovani. Pokud jezdis casto a dal, tak se nic nedeje. Pokud ne, tak si za par let znicis baterii. Me ted odesla druha baterie po 2,5 letech. Tak jsem patral a vypatral jsem pricinu prave v tom stekru.
  2. Tak dnes jsem se opět věnoval měření klidového odběru. Takže odběr byl těch 50 mA, což se mi zdálo hodně. Po zamyšlení jsem si říkal, jestli to nebaští carista štekr v diag zásuvce, který tam mám stále zasunutý. A..? Ano, byl nenažraný. Po vytažení byl odběr 0.15 - 25 mA. Pak jsem ješty ospojil aliexpres USB porty (fake originálních, bohužel) a odběr klesnul na 11- 19 mA (skákalo to). Jo a když jsem zapojil originál hodiny, místo kterých jsem dával USB modul, tak byl odběr opět 11- 19 mA. Výsledek: 1. Štekrem jsem si za 5 let zničil 2 bateri. noo tomu se říka blbost. 2. Zkusím koupit origo USB modul, zapojím a změ+řím klidový odběr.
  3. Potřeboval bych radu zkušenějšího. Zdá se, že napojení USB modulu na zadní zásuvku bylo blbé řešení. Jak je tam stálé napětí, tak mi modul vybíjí baterii a ta se odporoučí vždy po cca 2,5 letech. Chtěl bych napojit napájení (+) USB modulu na lanko od hodin, konkrétně pozice 120 (viz schéma níže). A dotaz zní. Je tam také trvalé napětí nebo je to spínané po startu? A ještě jeden dotaz. Utáhne to lanko (0,5 mm2) USB modul? Předpokládal bych, že bezproblému, ale...; EDIT: Oprava pozice. Měl jsem schéma pro staršíh výrobu. zde správný obrázek (S2 od 5/2011 EDIT 2: Takže tam trvalé napětí. Ty USB porty berou cca 5 mA, možná trochu víc. Když tam vrátím origo hodiny, tak ty neřerou nic. Ten omdul je z ALI a když jsem se mu kouknul na střeva, tak po porovnání s wirerovým jsem usoudil, že ten můj je fake. Zkusím koupit origo, nainstalovat a proměřit. Zde link na wirerovu instalaci USB https://wirer.sk/f3_usb_opierka/
  4. MOc Dík! Nevěděl jsem, že lze vléz do adresáře a stáhnout jen jednotlivá PDFka.
  5. koudy_123

    huceni

    No a me treba hucely zimaky vzadu, protoze byly oskakany. Nedriv to hucelo kolem 90 km/h a 120 km/h. Pak uz skoro porad. Vzadu vlevo to bylo huceni jako od spatneho loziska. Nove pneu a je klid.
  6. Nedaří se mi stáhnout zip s el. schématy. Ke konci to hlásí chyby transferu. Moc prosím, nešlo by to nějak nahrát ještě jednou? Nebo nějak jinak nasdílet?
  7. Jojo o baterii ovlivňující měřák vím. Je s podivem, že na jiným měřáku mi to ukazovalo podobné hodnoty. Ještě mě napadlo, že výrobce měřáku nemyslel násobky 1000, ale 10-ti násobky. Pak by to sedělo.
  8. Nejde mi o konkrétní číslo, ale o desetinnou čárku. Když je nastavený rozsah na celé Ampéry (na displeji 0,049 A), tak to mohu také číst jako 49 mA. Přece mili je tisícina, ne? Nebo se pletu?
  9. Po 2,5 roce mi opět odešla baterie. Snažil jsem se změřit klidový odběr. Ampermetr jsem vložil do obvodu na mínusový pól. Auto zamknul, zaklapnul kapotu a keyless klíček dal do alobalového pytlíku a měřil. Z měření jsem ale zmatený a vůbec nechápu, jak jsem to mohl naměřit. Při měření jsem na měřáku přepínal rozsahy (A >> mil A >> mikro A) a naměřil 0,049 A >> 0,48 mili A >> 5,1 mikro A. Viz fotografie. Kolik mám tedy klidový odběr? Poradí někdo?
  10. koudy_123

    Kessy

    No a nemuze to byt tim, ze mas baterii celkem vybitou? Pak se "deaktivuje" keyless a musis otevrit klicem. Tohle pozoruji u meho S2, odyz mi odchazi autobazerie.
  11. Precti si jeste jednou svuj dotaz nade mnou. Pak si v klidu precti mou odpoved a udelej si zaver sam. A presun se do sekce O3.
  12. Zapomnel jsem se ozvat.. PTC mi po oprave topi a nic nesmrdi. Takze zatim vse funguje. 2 mvelisek. Radiator jsem ucpany nemel. Je ale mozne, ze byl problem zpusoben prezezovanim PTC, protoze jsem musel menil termostaty ("hlavni" i na DSG). Ale ja mam S2 a ne O3. Spis si ale myslim, ze se "vyklepal" kontakt na svorkovnici.
  13. 2 kubas P Podle toho slemunna vicku mas olej v chladicim okruhu.
  14. Zkusil bych zkontrolovat stav kabelu v pruchodce LP dveri.
  15. Nepatri to sem, ale... Lup stekr CARISTA (.treba na amazonu) a sezen apku VAG DPF.
×
×
  • Vytvořit nový...