-
1.5 TSI motor DADA vs. DPCA, zkušenosti s ACT
Kecy v kleci, mám to dcouvalcove eko kurvitko naštěstí uz vypnuté a spotřeba je stejná, mozna i o deci lepší. Čím účinnější motor = menší tření = hůře to brzdí motorem.
-
Cukání při rozjezdech 1.5 TSI 110 kW ACT, MAN, OPF
GPF OFF to by mě zajímalo...
-
Aditiva (Verva 100)
https://www.auto.cz/pozor-do-ceska-se-blizi-palivo-e10-co-na-to-starsi-motory-138953
-
ACT - dvouválcový režim
Ja byl ze začátku taky spokojen, ale jak postupně opadalo nadšení z nového auta, flustrace jak je to oproti 1.4 přidušené a jak si člověk za ty dva roky na ten výkon navykl tak ten výkon 1.5 není žádná hitparáda. Taky jsem si začal všímat toho zvuku na dva válce v některých situacích. Takže chip od Motorpower vše vyřešil včetně deaktivace ACT, mám zase úsměv na tváři a auto mě znovu baví. Spotřeba stejná, možná o decku nižší. Vyzkoušeno na stejné trase :)
-
Aditiva (Verva 100)
Nevím jestli to není placebo, ale také jsem ted to 1,5TSi natankoval Maxxmotion 100 a na volnoběh mi to přijde sametovější. Předtím tam byla 98 od Alberta v Čestlicích, koukal jsem jak puk, že už je E10 (měla by to být verva dodavatelem je Unipetrol)
-
Výměna oleje
- 1.5 TSI - škubání při rozjezdu
jde o to jestli DADA klokana někdo bude chtít jako ojetinu. Podle mě až se toho budeme za pár let s nájezdem 100-150t, zbavovat tak na tom budeme pěkně tratit, to mě na tom štve asi nejvíc.- 18” kola s 1.5 TSi
vyprdni se na 18" kola, akorát se zhorší dynamika, ty kola jsou těžší a bude to bouchat.- Kolísanie otáčok
Najmul bych si vlastního znalce. Myslím, že to funguje tak koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Co to je za servis? Zkusil bych to řešit třeba i jinde. Mě v jednom servisu tvrdili že, zjevné závady jsou standard výrobku. Mě ta 1.5 taky občas poskakuje, typicky na podzim, v zimě a na jaře. Nyní v létě je klid. Zajímavé, že mě to skáče při rozjezdech i když je to ohřáté. Servis neví co s tím a mám to řešit případně importérem.- 1.5 TSI motor DADA vs. DPCA, zkušenosti s ACT
Koukal jsem na stránky cimbu.cz a následoval telefonát. Prý připravuje nové stránky, kde bude graf úpravy. Mimo cukání by během několika týdnů měl umět i deaktivovat ACT.- 1.5 TSI motor DADA vs. DPCA, zkušenosti s ACT
Co vím tak skáčou i nové DPCA. Obecně se v koncernu objevují cca od 09/2019- Zvuk motora na 2 valcoch
Co vím tak DSG i manuál má u 1.5 TSI dvouhmotu.- Převodovka 1.4 TSI řadí přes zuby
za 350 to máš nějaké levné :D BTW se škodovkou to asi na přímo řešit jde ale my co máme ostatní značky koncernu tak se to musí řešit přes importéra...- Převodovka 1.4 TSI řadí přes zuby
Ahoj, zamítnuto, jedná se prý o "produktový standard". Nyní chci řešit s jiným servisem. Poté už asi jedině nějaký odborný posudek (soudní znalec) nebo se s tím smířit a auta se dříve zbavit. O tom řazení 3s jsem také slyšel, nicméně myslím si, že to je pouze taková "berlička" aby nemuseli měnit každou třetí převodovku. U 7 let starého Peugeota 508 s 200t km tam fouknu Z za 0,5s a jde to naprosto hladce :) Dovolil jsem si oslovit ještě nejpovolanější osobu přes koncernové převodovky s názorem, že musí být v rámci záruky opraveno po shlédnutí videa.- Problematika měření výkonu
Tak sem si nechal změřit výkon moji 1.5TSI 110kw jinde než na Jarově (tam jim to měří asi schválně více - viz graf z prvního příspěvku) Je tam takový nepěkný průběh. Plně odpovídá reakcím na plynový pedál i pocitům... Takové TDI.Pod 2000 ot. mrtvo, ve 2500 ot. kopne 260nm a pak to hned umře na 240nm, které se drží do 3600 ot.?Výkon tam nějaký je - 116kw, ale až mezi 5800-6200 ot. - 1.5 TSI - škubání při rozjezdu
sheep-master
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva