Ahojte,
taky by mě docela zajímalo, v čem je Kamiq kvalitativně a technicky tak zaostalý? Letos v březnu jsem koupil 1,0 85 kW a z velké části s ním jezdí manželka - dennodenně cca 20 km. Já jsem s ním absolvoval dovolenou cca 3 000 km a žádný problém jsem nezaznamenal. Snad jedině na dálnici by se hodil motor 1,5. Cca 14 dní zpětně jsem jel s manželkou a nezaznamenal jsem žádné vrzání ani žádné další pazvuky. A ani nevím, že by manželka zmiňovala nějaký problém. Do této doby najeto nějakých 11 000 km. Jedině co se manželce nelíbí, tak je ovládání x funkcí přes dotykový panel. Jediné co jsem vypozoroval je, že se nedívat na ukazatel řazení a otáčky držet na minimálně 2 000 a motor je dostatečně pružný. Za mě by byl ideální motor 1,5, ale bez vypínání válců. U firemní Scaly v 50% připnutí dvou válců vždy pocítím. Jak někdo v tomto fóru výše psal, že by si nikdy tříválec nekoupil, že jedině 1,5, tak někdo pohotově odpověděl, že tři válce ne, ale na dva jezdit to mu nevadí?
Nevím jak by to vypadalo s motory kdyby nebylo těch "ekoteroristů". Za mě by se nám žilo daleko lépe a jezdilo i daleko lépe. Mám rád ekologicky smýšlející lidi, ale když např. vidím svého bratrance jak se snaží všechny ekologicky vychovávat a potom autem bezcílně projezdí za rok desítky tisíc km, tak je mně z toho na b..tí.
Dneska zjišťuji, že nejlepší auto je žádné auto. Ale bohužel bydlím na vesnici a tak mi nic jiného nezbývá než jezdit autem.