Přejít na obsah

pavel104

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pavel104

  1. Děkuju za tip. musím pořádně projít všechny zmiňované hadice.I když jsem je zběžně kontroloval. Jenom mě není jasné proč to udělá jenom někdy ?kdyby to někde tahalo falešný vzduch nebo tak něco, tak by to přece blblo pořád ,ne? Ono auto jinak jede výborně. Spíš jsem si myslel na váhu vzduchu, nebo čidlo otáček motoru..... Ale to by asi diagnostika napsala konkrétně, že ? Pavel.
  2. Ahojte. Neřešil někdo podobnou závadu? Octavia 1U, STBFQX01 FM5 1,6 75kw, rok 2004 VIN : TMBDX41U342940955 Během jízdy někdy po 5km, někdy po 50km...auto zničehonic přestane úplně jet. podřazuji např. z 5 postupně až na dvojku a až už skoro stojím tak se to zase probere a normálně jede dál. Nebo se to občas neprobere, tak zastavím počkam 5 sekund a normalně nastartuju a pokračuju... svítí diagnostika s poruchami : 16555 řadá válců 1 systém odměřování paliva,P0171-36-10 system příliš chudý - sporadická (podle příručky, horní lambda, vyměnil jsem - nepomohlo) 17831 řada válců1 sekundární vzduchový systém P1423-35-10 průtok příliš malý sporadická Neví někdo co konkretně tyto závady znamenají ? Co vyměnit/zkontrolovat ? Jinak vyměněny svíčky, filtry i palivový. Nové těsnění pod hlavou + saní a výfuk, rozvody. Předem velké díky za pomoc. Pavel.
  3. Program jsem stáhnul, klapku úspěšně nastavil ale žádná změna k lepšímu nenastala.
  4. Napíchnuté to bylo, nepíše to nic. Dnes jsem vyčistil svíčky a žádná změna nenastala. Všechny byly stejně vypálené do světle hněda, takže tam asi problém nebude. Měřil jsem i tlaky ve válcích, jsou 11,5 - 11,9 takže taky OK. Zkoušel jsem na chvíli vytáhnout vzduchový filtr a stále stejné. Prostříkl jsem všechny konektory které jsem našel ale žádný nevypadal nějak zaoxidovaný. Možná by to chtělo nastavit škrtící klapku ale nemám na to program. Nemá někdo tip kde ho stáhnout. Známý mě říkal že nastavit přes diagnostiku to jde jen u 1.6 u 1.3 prý ne, tak nevím
  5. Omlouvám se, zkoušel jsem hledání ale nic vhodného jsem nenašel. Ale podstatná věc je ta, že už je to snad vyřešeno. Pánové měli jste pravdu s tím čidlem v nádobce. Udělal jsem to, že jsem vytáhnul konektor, upravil jsem klasickou 10A pojistku tak aby do něj pasovala a hotovo. Je po blikání a pískání Takže je jasné že čidlo je v háji. Vyčistit to asi nepujde, není k němu přístup. Takže zatím to 14 dnů - měsíc, nechám tak a pokud už nepípne tak koupím druhou expanzku. Ještě jednou Vám všem kteří jste mě poradili moc děkuju. Vážím si toho. Mám ještě jeden problém s druhým autem, ale to popíšu v příslušné sekci, aby mě zase někdo nenadával. Takže pokud někdo z Vás - odborníků bude umět poradit, budu rád. Pavel.
  6. Dobrý den. Mám problém s felicii 1.3 MPI r.v.99. Když při jízdě přidám plyn, motor takzvaně 3 - 4 sekundy přemýšlí a potom se pomalu dostává do tahu. myslím tím že prakticky nemá žádnou akceleraci. Při jízdě na 4 po rovince při rychlosti 50-60 km/hod stále pocukává. Když prudce přidám, chvilku se neděje nic a potom jak jsem psal pomalu zabírá. Je jedno jestli je to rovinka nebo v kopci, dělá to v každé situaci kromě toho když vyjíždím s chladným autem. To je vše v pořádku do doby než ujedu 500- 1000m a trochu se ohřeje a pak to začne být "líné". Při startu vždy otáčky vyletí nahoru, hned spadnou a drží mezi 700 - 900ot/min. Ješte bych napsal, že pokud je to chladné motor má o 50% lepší výkon než když se ohřeje. Může mě s tím někdo poradit Díky Pavel.
  7. Zítra vyzkouším a napíšu poznatky
  8. Díky, hned zítra vyzkouším. Nemá někdo odkaz na to čidlo v nádobce? Nebo aspoň jak se přesně jmenuje (pro případ kdybych ho objednával) Nemůžu ho najít. Najde mě to vždycky jen čidlo teploty
  9. Díky za tip. Zkoušel jsem odpojit konektor od čidla v nádobce a dělá to pořád to samé. Takže je možné že by bylo nefunkční???? Ale diagnostika nehlásí pořád nic, ať je konektor zapojený nebo odpojený.
  10. Dobrý den. Rád bych kdyby mě někdo poradil, kde hledat závadu když po zapnutí klíčku začne blikat a pípat kontrolka. Je to ta uprostřed palubovky v horním levém rohu, se symbolem teploměru a vlnkou. Nevím jak to lépe popsat. Psalo to nepravidelný, nebo nesmyslný signál čidla teploty. Čidlo vyměněno, diag už nehlásí nic ale kontrolka stále bliká a pípá. Je jedno jestli je jenom zapnuté zapalování, nebo nastartovaný motor. Neměl někdo stejný problém? P.S. Hladina vody v nádobce OK. Díky Pavel
×
×
  • Vytvořit nový...