Přejít na obsah

Radomír

Uživatel
  • Počet příspěvků

    376
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1849 zobrazení profilu

Oznámení Radomír

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

19

Popularita

  1. Přátelé okřídleného šípu, pro: JirikHL. Tak jsem zkoušel ten autohold v kopci a zařazeno D. U mojí nafty běžel motor na volnoběh. Tolik k poznatku. Tak ať se Vám to kluci nekazí. Radek.
  2. Přátelé okřídleného šípu, pro: bouchy01. Fajn, asi jsem v zápalu boje přehlédl, že tento jev se vyskytuje pouze u studeného motoru, jak popisuje kolega Ján Mekiňa. Příště už do toho nepůjdu tak prsama.😉. Ať Vám to kluci benzínoví jezdí. Radek.
  3. Příteli okřídleného šípu, pro: JirikHL. Já onehdy přešel z Fabie 1 do Octavia 4. Pro mne to je jak přechod z doby kamenné do kosmického věku - lusknutím prstu. Osobně - jsem šťastný, že jsem se toho dožil. To je fáro! Dík za to vysvětlení k tomu volnoběhu, Jsem rád že se fundovaná osoba našla a kolegovi to pomůže. S tím autoholdem to u sebe vyzkouším. Ať Ti to jezdí bez problémů. Radek.
  4. Příteli okřídleného šípu, máš asi dvě možnosti. Nají místo onoho vrzání a pokusit se to odstranit. ( nějaké případné docvaknutí spoje plast - plast, či se pokusit dané místo promazat, či poupravit jinak. Druhá varianta, asi to máš ještě v záruce, navštívit servis. Věřím, že nás všechny, kteří si zakoupili vozidlo značky Škoda, nás mají v MB dostatečně rádi a Tobě tu loketku vymění v rámci reklamace. Radek.
  5. Příteli okřídleného šípu, pro: Ján Mekiňa. Tak jsem nějak hledal, ale se mi nedařilo. Označení RS-e, to je mild-hybrid? Ten zvýšený volnoběh, je to zvláštní. Pokud se nedostaví fundovaná odpověď na ten volnoběh, zde na foru, tak bych to konzultoval v servise, zda je to v pořádku u tohoto auta a žádal bych vysvětlení. K té DSG. Já se vždy vzorně staral o miláčky, které jsem vlastnil. Nyní vlastním dvouletou Octavii 4 v naftě 110kW s DSG. Té mojí první DSG budu dopřávat co 3. léta výměnu oleje + proplach, nebo po ujetí 60 000km - podle toho, co nastane dříve. Také si přeji, aby byla pořád v cajku, jak s ní budu jezdit na veteránské srazy 😉. Ať Ti Octavia dělá radost, a dej vědět, jak Ti dopadl ten volnoběh. Radek.
  6. Příteli okřídleného šípu, pokud máme stejnou loketní opěrku, což bychom mohli mít, já mám O4 před FL, zajímá mne, co je to ta horní poloha. Výškově není nastavitelná, max. úhel a délka. Domnívám se, že Tobě jde asi o vrzání, když je odklopená kolmo a není o ni ruka opřená, je to tak?
  7. Přátelé okřídleného šípu, pro Pawouk: Zdravím Tě. Já se onehdy výrobce dotazoval, jak poznám během jízdy, že probíhá vypalování DPF. Odpověď přišla v tomto znění: Vážený zákazníku,děkujeme za Váš email.V tomto případě se prosím obraťte na autorizovaný servis Škoda, kde se Vám dotaz zodpoví nejpřesněji, níže zasílám odkaz, kde naleznete prodejce ve Vašem okolí a kontakty:https://www.skoda-auto.cz/apps/retailers/. Jen řeším otázku, zda to v tom servisu bude lépe vědět uklízečka, nebo pan majitel. pro: Pavel 5: Obávám se Pavle, že výrobce neudává, jakou má DSG převodovka životnost. Ovšem bomba by byla, kdyby Ti odpověděli, že doživotní.😂
  8. Přátelé okřídleného šípu, pro: budlik512. Moc Ti děkuji za návod jak na to a video. Moje první výměna na tomto stroji mne čeká v prosinci tohoto roku. Díky Tobě, to půjde bez obav. Ať Ti autíčko dobře slouží, pokud možno bez závad. Díky. Radek.
  9. Přátelé okřídleného šípu. S založením tohoto tématu, jsem dlouho váhal. Prohledával jsem v sekcích výměna oleje, zadával jsem do vyhledávače : výměna olejového filtru Octavia a nepochodil jsem. Opravdu jsem se snažil. Z naftové Fabie 1, jsem přešel do Octavie 4. Mám stažené dilenské příručky k tomuto automobilu a vím, že je zapotřebí: odšroubovat čerpadlo, odpojit konektor, dát to tak nějak bokem a přístup k onomu filtru by měl být. Jenže, jak jsem se na motor díval ze spodu, je tam těch hadic více a připadá mi to, jako by se měl vytáhnou ježek z klece ven. Proto bych chtěl požádat toho z Vás, kdo již filtr měnil o rady, jak na to, jak si práci usnadnit, aby vše klaplo. Děkuji. Radek.
  10. Přátelé okřídleného šípu, já se jal rozleštit levý světlomet. Brusné papíry a na konec tempo a leštička. Hodně mne inspiroval kolega Ekkar_z_Bastlírny, dodela dost ví a má zkušenosti. Když jsem měl vyleštěno, bál jsem se na ten plast použít jakýkoliv čistič na bázi lihu. I na plexisklo se nesmí žádné lihové čističe používat. Proto jsem to očistil Jarem. Následovalo stříkání UV odolným lakem. Výsledek byl kouzelný. Jenže v současné době se lak začíná pomalu šupinkovitě odlupovat. Vím, co není dokonale odmaštěno, to je problém. Koketuji s myšlenkou světlo přelepit UV odolnou folií, aby nedocházelo k stárnutí plastu. Ano, vím, že folie by neměla být na světle, ale dodatečný lak, také ne. Pokud dojde k poškrábání laku, je to problém, pokud dojde k poškození fólie, sloupne se a nahradí se novou. Pojďme o tom podiskutovat. Radek.
  11. Příteli okřídleného šípu, pro: Peposu: já jej přinýtoval. Potom ještě všechno obtáhnul neutrálním silikonem i vešteré díry ve stahovačce. To aby se voda nedostávala do vnitřku auta. Pouvažuj nad tím, v jakém stavu máš těsnění stahovačky, případně stahovačku ke dveřím dotěsni nějakým karosářským tmelem, který jde v případě potřeby dobře dolů. Jinak je možné, že přes stahovačku Ti poteče dovnitř. A je tady toho hodně na foru co naštudovat, než se začneš pouštět do oprav. Vše potom půjde skoro jak po másle. Radek.
  12. Příteli okřídleného šípu, pro: Peposu. Chlape, netřese se to Tvoje auto, když k němu jdeš s kladivem a šroubovákem? Já bych se třásl. Ty plastové čudle drží v tom plechu plastový držák, ke kterému je ze zadu stahovačky připevněn zámek. Kolega David21, tady přidal fotky jak tlumil dveře. Je to předposlední fotografie. Je to ten plast vedle té gumové průchodky. Mimochodem ta gumová průchodka jde vidět i na Tvé fotografii. Radek.
  13. Přátelé okřídleného šípu, zdraví kolega z F1 sekce. A co tak trochu neutrálního silikonu? Ten jen tak nepovolí. Radek.
  14. Přátelé okřídleného šípu, ten samý problém jsem měl i já na F 1 na přední a zadní nápravě. Můj styl jízdy byl v klidečku dojet na křižovatku, maximálně lehoulince dobrzdit, abych si neošoupal brzdové destičky a tím pádem by vydržely déle. Na předních kotoučích z vnitřku taková rez a vykousané kusy materiálu. Zadní kotouče taktéž rez. Nehledě na to, že při brzdění dosti vibroval volant. Vyměnil jsem kotouče a desky. Styl jízdy stejný. Jen občas prudce a intenzivně zabrzdím. Potom během jízdy občas zatáhnu ruční brzdu. Je samozdřejmé, že tuto činnost provádím, když nikdo není za mnou. Je to prostě něco za něco. Radek.
  15. Přátelé okřídleného šípu, pro: Mirek 835, děkuji. Ještě aby toho nebylo málo, minulou sobotu kousek od Ústí nad Labem na takové dovolené po Čechách, mi rozbil kamínek přední šibu. Dnes mi ji měnili. Ještě že mám připojištění, tak mne to stálo pouze pět set. Ale šiba už s tím tónovaným pruhem nahoře. Doufám Bože, že jsem si to tento rok už všechno i do budoucna vybral. Zdravím všechny, přeji pohodovou jízdu bez nehod a pěknou dovolenou. Radek.
×
×
  • Vytvořit nový...