-
Brzdíte motorem 1.2 HTP?
Taky brzdím motorem,šetřím tím palivo a i brzdy.Když mám zapnutou klimatizaci tak někdy nepotřebuju ani brzdy.Mám 47KW,r.v.2006,najeto 102T.
- Tlumiče a pružiny z Octavie 1 na feldu ???
-
imobilizer 1,3 MPI
Musí se vyměnit řídící jednotka za jednotku která z výroby neměla immo.
-
1,2 HTP problem spalovania
Ahoj,jak píšeš první válec je ten vlevo když se koukáš na motor. Tak zkus ty vstřiky prohodit mezi sebou a uvidíš kde se ta chyba zase objeví.
-
etanol
Ahoj,já to vyzkoušel v poměru 1:1 a jen se zvedla spotřeba dle PC o litr. Jinak jízdí vlastnosti mi přišli pořád stejný.
-
imobilizer 1,3 MPI
A rozsvítí se ti všechny kontrolky co májí (olej,baterka) při otočení klíčku do polohy 1? Pokud ne tak je spínačka v háji. Musela by se sehnat jen ta elektrická část co je přišroubovaná na tý mechanický části spínačky. http://www.allshop.cz/spinaci-skrinka-skoda-105-120-favorit-felicia-dolni-cast.html
-
imobilizer 1,3 MPI
Nejspíš budeš mít vadnou spínací skříňku-tu elektrickou část.
-
Vaše spotřeba s 1.2 HTP?
Moje HTP 47KW jezdí za 7,7L dle PC a jezdím po praze. Když vytáhnu 1.4MPI tak jezdím dle PC za 6,9L po praze. Takže HTP není žádná výhra na spotřebu.
-
vypínání zásuvky 12V
Já jsem si autozásuvku přepojil na spínané napětí autorádia,takže když vytáhnu klíčky ze spínačky tak se odpojí i autozásuvka.
-
Zaseklý tachometr po nehodě
Nevíte za jakých podmínek se zasekne tachometr při nehodě? Mám dvě fábie,obě byly bourané,jedna při 40km/h čelně ale airbag nevystřelil a tachometr se nezasekl a druhá v cca 50km/h bočně do lampy,airbag vystřelil ale tachometr se nezasekl. Když jsem koukal na internetu na pár článků bouraček tak ve většině případů se v době nárazů tachometr zasekne,tak mi vrtá v hlavě za jakých podmínek se tachometr zasekne?
-
Motor běží na tři válce
No mně ty dva vstřiky oděšly při 65000KM,ale pořád lepší vstřiky,než na mojí druhé fábce (1.2HTP) to při 90000KM psalo vynechávání zapalování na třetím válci a zjistilo se že jsou podpálené ventily,což se u 12V prý moc často nevidí.
-
Motor běží na tři válce
Tenhle problém jsem řešil nedávno,blikala kontrolka motoru a psalo chybu zapalování na prvním válci,tak jsem vyměnil vstřik za nový a po 20km opět auto jelo na 3 válce a psalo chybu vynechávání zapalavání tentokrát na třetím válci,tak jsem vyměnil i tento vstřik za nový a zatím mám najeto 4000Km a tak čekám kdy odejdou zbylé dva. Mechanik říkal že jakmile odejde jeden tak brzy i ostatní,tak jsem zvědavej. Nemáte někdo zkušenost zda tomu tak je?
-
Padající otáčky, ztráta výkonu
Tak tu zapalovací cívku 3 válce prohodit s jinou a pak mrknout do paměti závad kde se zapíše vynechávání zapalovaní.
-
Životnost motoru
V práci máme služební feldu 1.3MPi a ta má najeto 1 053 000KM a stále jezdí výborně!
- Navrtaná díra/drážka ve škrtící klapce