Škoda Octávia RS 2007 - Xenony z výroby včetně dynamického naklápění
Při noční jízdě se mi zvedli xenony, až jsem myslel, že se mi rosvítily samy dálkové světla.
Na VAGU žádná chyba. Světla se srovnala. Projetí akčních členů, kontrola nastavení spodní a horní polohy, vše OK. V záložkách měřených hodnot-kontrola vstupních a výstupních hodnot (náklon předek a zadek - aktuální i naučená, všechny možné časové konstanty, informace o rychlosti i zrychlení, info od brzd, a zapnutých světel) vše v mezích.
Výzkumem zjištěno.
Když Vagem otestuji jednotku regulace xenonů
Adresa 55: Reg.sklonu Xenonů Labely: User\1T0-907-357.clb
Řídící jednotka: 1T0 907 357
Díl: Dynamische LWR 0003
Kódování: 0000007
Dílna #: WSC 73430 790 00000
VCID: F4E2DC429769FAB8B5F
Nenalezena žádná chyba.
, stačí jí jen Vagem načíst, a dynamická regulace je funkční - zkoušeno - rozpojené snímače náklonu od ramen (předek a zadek) - natáčení snímačů - xenony jezdí nahoru a dolu podle pootočení náklonových snímačů. Na Vagu se hodnoty mění v rozsahu dle nápovědy.
Pokud jednotka komunikuje s Vagem, tak regulace funguje i bez rozsvícených Xenonů
Pak jsem VAG vypnul, ale nechal zapnuté zapalování, regulace xenonů fungovala dále, jen jsem musel rosvítit Xenony.
Samozřejmě fungovalo i toto - zapnuté xenony - zahýbání náklonovými snímači - xenony se průběžně nastavovali na novou výšku - pak zhasnutí xenonů - přestavení náklonových snímačů - a po rozsvícení se xenony hned přestavili na novou výšku. Tak by to asi mělo fungovat a donedávna to takhle fungovalo.
Pak jsem vypnul zapalování a po novém zapnutí regulace nefungovala a musel jsem znovu zapnou Vag a stačil i automatický test vozidla, prostě jak si jednou Vag šáhnul na jednotku xenonů, tak to fungovalo až do vypnutí klíčku.
Měl jsem puštěnej Vag + Graf se záznamem za jízdy a všechny vstupní a výstupní hodnoty fungovali tak jak měli.
Jednotku jsem znovu nakódoval (dokonce i na VW a pak zpět na Oct), nastavil základní nastavení světel,ale pořád stejné. Zkontroloval jsem i Vagem Gateway, tam je jednotka xenonů taky nastavena. (jako by tu jednotku xenonů nevzbudila ?). Napětí na pinech konektoru do jednotky xenonů je OK - kontrolováno dle manuálu Škody. Jen jsem ještě nepátral jestli napájení 12V jednotky xenonů, tam nemá být trvalé (a úsporný režim řeší uspáním Gateway) nebo, já tam teď napájení 12V mám až z klíčku.
Nesetkal jste se s tím někdo. Slyšel jsem ještě o jedné Oct která má asi stejnou poruchu.
Pokouším se sehnat na půjčení novou jednotku řízení xenonů.
Díky za jakékoli info
Tomáš