Přejít na obsah

ales-r

Uživatel
  • Počet příspěvků

    400
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

3256 zobrazení profilu

Oznámení ales-r

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný

Nedávné oznámení

42

Popularita

Aktualizace jednoho stavu

Zobrazit všechny aktualizace uživatele ales-r

  1. Dobry de, chcem sa spitat ohladom temy zhasínání motoru při spuštěné klimatizaci

    kupil som uplne novy alternator BOSCH, a na volnobehu mam bez klimi bez svetla 13,8-13,9V.  skusal som aj s klimou merat je to iste. Pri pridani plynu na 2000-3000otacok tiez ta ista hodnota. meral som na akumlatore +-.   Je to poriadku?

    1. fuly

      fuly

      a priamo na alternatore mam 13.95

    2. ales-r

      ales-r

      Napětí na alternátoru musí být v rozmezí hodnot 14,2V - 14,6V. Nižší hodnota než 14,2V, je špatně a značí poruchu alternátoru, je jedno že je úplně nový, buď máte špatný alternátor a nebo špatné měřidlo. Obraťte se na odborníka, hlavně si nenechte navykládat že je to správně, nikomu se dnes nechce hledat porucha, jsou to pro něho špatně vydělané peníze. 

    3. fuly

      fuly

      v rodine mame este jedno take auto (ja mam octavia 2, 1.4 59kw kod. motora je BUD, druhe auto v je take iste len kod motora je CGGA. A tam je 13,7V pri merani a uz roky bez problemu a ani ziadne zhasinanie motoru. tak to je zvlastne! A druha vec ze to nerobi len sporadicky... a nie stale.....

×
×
  • Vytvořit nový...