Přejít na obsah

karel.lpg

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1998
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

karel.lpg naposledy zvítězil 5. Srpen 2016

karel.lpg nejvíce like obsah!

O uživateli karel.lpg

  • Narozeniny 04/22/1962

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.autogas-bartak.cz
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

8894 zobrazení profilu

Oznámení karel.lpg

  1. Dobry den, prosim mohla bych Vas pozadat o radu viz muj dotaz k vynechani valcu

    v plyne fazi :(. Dekuji mam ho na zdi. 

  2. Dobry den 

    Mal by som zaujem o LPG do auta .Mam skodu scala 1,5TSI z automatom DSG first edition . cca 70000 km Uz bude po zaruke . Je mozne do tohoto auta namotovat LPG . Z nadrzou do miesta pre rezervu ? Zaujmalo by ma co to stoji takyto zasah do vozidla a ako dlho asi trva montaz . Za dalsie mam Spanielske znacky cize neviem ci sa to vobec da namotovat ak je auto z inej krajiny . A bolo by to mozne namotovat ak sa dohodneme povedzme na buduci tyzden .

    Budem cakat na vasu odpoved . 

     

    1. karel.lpg

      karel.lpg

      Vyplnte poptávkový formulář na našich stránkách www.autogas-bartak.cz, u těchto aut je jestě nutné zjistit jaká je ŘJ v motoru, podle toho jsou udělané speciální programy přímo na daný kod motoru vozidla, to se vše musí zjistit a odsouhlasit, dá se to zjistit pouze diagnostikou, takze návčtěva u načí firmy, poté se dá realizovat montáž..

  3. Dobrý den,

    Tento problém už řeším v různých servisech 2roky.  Po několika hodinovém odstavení vozu-špatné starty v režimu benzinu.  Motor se tváří že jede na tři válce. Bud to lehce poškubává, v horší variantě to hází celým autem, a v nejhorší variantě se to po pár tempech zadusí a pak startuji na několikrát.  Cca po 1-3 minutách volnoběhu se však chod srovná. Jakmile v zimním období teploty padnou pod nulu, tak se starty výrazně zlepší a je tam jen to drobné poškubávání, nebo to uplně vymizí. Čím vyšší okolní teplota, tím je to zas horší a horší.

    Bohužel při dvouletém trápení ve všech možných servisech, jsem utratil tolik času a peněz, že to ani nechtějte vědět. Mám tam plyn systém STAG 300 a jel jsem dokonce 400km do Strakonic kde má dílny autorizovaný dovozce tohoto systému. Zrepasovali plyn.vstřikovače, dali nový regulátor. Oprava 6.000kč. Výsledek 0.  V dalším servisu mi vyměnili benzin. vstřikovače za 17.000kč a stratuje to kurva pořád stejně. V dalším servisu chtěli borci měnit řetezové rozvody. Tak to už jsem zatrhl. Problém je už vůbec zdiagnostikovat, zda problém vychází z plynové či benzinové části vozidla. Jedni se vymlouvají na druhé. Plynaři na benzinaře a obráceně. Přehazují si mě jako horký brambor. Opravuje se systémem pokus-omyl.  Na dnešní dobu začínám být opravdu hodně naštvaný. O peníze si řekne každý a za všechno, ale zaručit nechce nikdo nic.  Vyrábíme atomové bomby, konstruhujeme a vyvíjíme složitosti o kterých se běžnému smrtelníkovi ani nezdá a druhou stranu nejsme schopni najít blbou závadu na vozidle.

    Mám doporučení nechat dále zkontrolovat popř. vyměnit:

     1.Elektro-kabeláž

    2. Lambda sondy

    3. Tepelné čidlo

    4. Jakousi klapku

    5. Jakési korekce motoru

    Nic z toho ted ale zatím dělat nebudu.  Nemám další peníze na vyhazování  a popravdě řečeno mě po těchto zkušenostech přešla chuť.  Mám pouze v plánu pokusit se celý LPG systém úplňe odpojit. Jak mechanicky tak elektricky.  Uvidím pak zda se něco změní. Už jsem zkoušel vždy po jízdě zatáhnout ventil na plyn.nádrži a nechat motor klapat dokud se nespání zbytek plynu. Startovalo to potom lépe. Chtěl jsem si ale být jistý, tak jsem navíc odpojil i přívodní hadici k plyn. Vstřikovačům. Jenže se to pak objevilo znovu. Tak nevím. Chci se pokusit ještě vytáhnout pojistku ale netuším kde je !?

    Pokud se najde na tomto foru někdo kdo se s tímto problémem setkal, pak budu rád za každou pomoc či radu kam nebo na koho se obrátit.

    S díkem a pozdravem - Mirek

  4. Zdravím Vás pán Karel,

    mám malinkatú otázočku,keďže mi nechcú v autorizovaných servisoch preflešovať RJ motora (z 2491 na 8555)lebo mám LPG,tak budem musieť dať odpojiť kabeláž RJ LPG od RJ motora v servise LPG.

    Chcem sa spýtať na či je to možné a nedojde demontážou a montážou spojov k poničeniu ,

    vďaka za odopoveď,

    "kimmi" p.Ladislav

     

  5. Taky nemáš v autě automatickou převodovku, pravý automat má olejový měnič, kdežto DSG je jen robotizovaná převodovka se dvěma spojkama....všichni tu srovnáváte dva nesrovnatelné systémy...
  6. Mám ve Fabii toroidní nádrž I.M.Z. illesi (48 litrů, průměr 600) a jelikož skončila již platnost, musím ji vyměnit. Hledal jsem kdo dělá I.M.Z. a asi už se nevyrábí (nebo jen CNG nádrže). Je možno vyměnit nádrž za jinou od jiného výrobce? Multiventil je Tomasetto. Nadrž i multiventil jsou s novou homologací EHK 67-01. Díky Roman

  7. stoprocentně měli, dnes na STK řeší každou maličkost, přímo na světlometu jsou značení, co je to za typ světlometu, tam se dohledat i typ žárovky co tam patří, takže nějaká páska se světýlky by neprošla...
  8. A co takhle napsat jaký je tam systém, kolik to má najeto,jestli nebyl měněn filtr v sání, ať se máme od čeho "odpíchnout" když chceš poradit, ale podle mě je to na diagnostiku...
  9. Když auto koupíš v německu, tam musíš na úřad a oni ti vystaví značkuse žlutým pruhem s pojištěním na průjezd německem(cca100E), od nás musíš na podvalníku, dotáhnout na STK, tam udělají technickou s evidencí, pak se zajde na úřad, podle toho jakou má auto normu se zaplatí správní poplatky a je to přihlášené,vše od STK do donesení papírů na úřad by jsi měl zvládnout do 10 dnů,protože evidenční kontrola dle nového platí pouze 14 dnů... nebo si vezmeš podvalník, auto se tam na úřadě nebo s pomocí bazaru odhlásí a doveze se k nám... varianta 3...v německu si na úřadě koupíš červenou značku s pojištěním a s tou se může jet přes evropu, podtatně dražší,ale u nás se i s ní musí vše do 10 prac.dnů od koupi značky vyřídit(STK,odbor dopravy)...
  10. prins.bmp toto je zjednodušený princip vstřikování kapalné fáze...
  11. S Prinsem s tou 59l nádrží to vyjde na 54 tisíc, montáže děláme i na splátky takže je to tím pádem zajímavější, člověk nedá tolik na začátku a auto mu to provozem ušetří... madamik: nemáš náhodou vstřikování kapalné fáze ale do sání??? To Vialle dělávalo už kdysi dávno, toto je vstřikování přímo přes benzínové vstřiky do spalovacího prostoru
  12. já dělám přestavby těchto vozů s holadským systémem PRINS...výhodou je to, že se do motoru vstřikuje plyn přes původní vysokotlaké čerpadlo benzínu a benzínové vstřikovače, takže celý systém běží již od zapnutí klíčku a nastartování na plyn, takže prakticky 100% úspora, žádné polovičaté řešení tak, že se vstřikuje plynná fáze a kombinuje se s benzínem aby neshořely enzínové vstřikovače...pokud máš kod motoru CBZA/CBZB tak lze, nádrž o objemu 59litrů, 3 roky záruka.
  13. mám tu dvě RSy přímo členů fora, jeden je z kolína, druhý přímo z ostravy, obě byly čipovanépřes 150 kW....bohužel nevím jejich jména na foru, ale když mi napíšeš na firemní email, klidně ti dám na ně kontakt, ať si sami poreferují...
  14. Co se vám honí hlavou?

  15. nejpravděpodobnější příčinou bývá vadný mikrospínač v zámku dveří.......pak ještě zlomený drát ve dveřích v místech kde přechází ze dveří do sloupku skeletu.....měl jsem to na Octavii, byl to mikrospínač.
×
×
  • Vytvořit nový...