
- Manuál versus automat
-
uprava originálních světel
stoprocentně měli, dnes na STK řeší každou maličkost, přímo na světlometu jsou značení, co je to za typ světlometu, tam se dohledat i typ žárovky co tam patří, takže nějaká páska se světýlky by neprošla...
-
karel.lpg změnil svou profilovou fotografii
-
Cukání po deceleraci 47kw + lpg
A co takhle napsat jaký je tam systém, kolik to má najeto,jestli nebyl měněn filtr v sání, ať se máme od čeho "odpíchnout" když chceš poradit, ale podle mě je to na diagnostiku...
-
Registrace vozidla na čistopis 2015
Když auto koupíš v německu, tam musíš na úřad a oni ti vystaví značkuse žlutým pruhem s pojištěním na průjezd německem(cca100E), od nás musíš na podvalníku, dotáhnout na STK, tam udělají technickou s evidencí, pak se zajde na úřad, podle toho jakou má auto normu se zaplatí správní poplatky a je to přihlášené,vše od STK do donesení papírů na úřad by jsi měl zvládnout do 10 dnů,protože evidenční kontrola dle nového platí pouze 14 dnů... nebo si vezmeš podvalník, auto se tam na úřadě nebo s pomocí bazaru odhlásí a doveze se k nám... varianta 3...v německu si na úřadě koupíš červenou značku s pojištěním a s tou se může jet přes evropu, podtatně dražší,ale u nás se i s ní musí vše do 10 prac.dnů od koupi značky vyřídit(STK,odbor dopravy)...
-
-
Yeti 1.2 TSI na LPG
prins.bmp toto je zjednodušený princip vstřikování kapalné fáze...
-
Yeti 1.2 TSI na LPG
S Prinsem s tou 59l nádrží to vyjde na 54 tisíc, montáže děláme i na splátky takže je to tím pádem zajímavější, člověk nedá tolik na začátku a auto mu to provozem ušetří... madamik: nemáš náhodou vstřikování kapalné fáze ale do sání??? To Vialle dělávalo už kdysi dávno, toto je vstřikování přímo přes benzínové vstřiky do spalovacího prostoru
-
Yeti 1.2 TSI na LPG
já dělám přestavby těchto vozů s holadským systémem PRINS...výhodou je to, že se do motoru vstřikuje plyn přes původní vysokotlaké čerpadlo benzínu a benzínové vstřikovače, takže celý systém běží již od zapnutí klíčku a nastartování na plyn, takže prakticky 100% úspora, žádné polovičaté řešení tak, že se vstřikuje plynná fáze a kombinuje se s benzínem aby neshořely enzínové vstřikovače...pokud máš kod motoru CBZA/CBZB tak lze, nádrž o objemu 59litrů, 3 roky záruka.
-
LPG Octavia I RS chip 142kW
mám tu dvě RSy přímo členů fora, jeden je z kolína, druhý přímo z ostravy, obě byly čipovanépřes 150 kW....bohužel nevím jejich jména na foru, ale když mi napíšeš na firemní email, klidně ti dám na ně kontakt, ať si sami poreferují...
-
Předčerpání paliva před startem
nejpravděpodobnější příčinou bývá vadný mikrospínač v zámku dveří.......pak ještě zlomený drát ve dveřích v místech kde přechází ze dveří do sloupku skeletu.....měl jsem to na Octavii, byl to mikrospínač.
-
kúrenie s LPG pohonom
psal jsi mi SZ, mám těch dotazů desítky, nestíhám odepisovat, musím taky pracovat.....je jedno jak jaká hadice kam se dá, standartně se dávají na T kus co vede do topení, na ty 20 cítky hadice, do reduktoru jsou 16 ctky, Fabia ve volnoběhu pomalu honí vodu, takže se to musí pořádně odvzdušnit, když se to dá do serie, nemusí dobře topit protože reduktor odebírá teplou vodu ze systému...
-
Benzín na 3 válce, lpg OK
může to být moře věcí....vadný vstřikovač benzínu, slabá cívka, kabel, dokonce špatný tlak ve válci..
-
-
vymena motoru 1.4 16V AUA za AUB
jestli sháníš motor 1.4 55 kW AUA tak bych jednom věděl, známý má vrakoviště, jeden jsem tam viděl..
-
1.6 FSI (85 kW)
Hunterkyjov:občas se mi stane, že se rozsvítí kontrolka žlutě - olej, nechám auto vychladnout, zkontroluji, olej v pořádku....většinou to dělá mikrospínač u otevírání kapoty....
-
Autobateria
to je blbost, dej tam pouze takovou, co předepisuje výrobce, tím, že tam dáš podstatně silnější nic nezískáš, bude se míň dobíjet a výsledný efekt je stejný....
-
Horší starty nepravidelný chod a velká spotřeba LPG
nevíme co je tam za systém,kolik je na něm najeto,kdo to montoval atd., prostě málo informací....napište na autogas.bartak@ol.cz, třeba něco najdem...