- STREAM
-
Padající ručičky budíku, blikající přístrojová deska, nulování hodin a počítače
Čaute klubáci, Tak jak jsem se tázal výše, tak to vypadá nyní.. Z ničeho nic mi teď při těch vedrech začínají blbnout budíky - padá ručička otáčkoměru, padá ručička teploty motoru, svítí kontrolka ASR a bliká a pípá kontrola mazání oleje. Z těchto věcí jsem si myslel, že to bude svazek kabelů, odmotal jsem, vyvěsil jsem a po dvou dnech chvíli byl klid.. Včera to ale začalo znovu.. Tak jsem trochu zavzpomínal kudy jsem jezdil a jaké bylo počasí.. Bylo přes 32 stupňů, jasno.. A Chyba se objevila vždy po přejetí po roztavené asvaltce ( terová cesta posypaná štěrkem ), podobným místem jsem jel i včera a do 2 minut mi zase začaly blbnout budíky.. Myslíte, že se mi dostává ten černý bordel na snímač ABS ( ASR ) u kol a dělá to tuto neplechu?? Dneska to už neudělalo.. Je možné že se ten humus po nějaké době ježdění, nebo po vytuhnutí a následném rozjezdu sám odstraní? Ještě bych dodal, že když nejezdím přes ty škaredé " terové cesty " , tak i v těch vedrech jdou budíky jak mají.
-
Padající ručičky budíku, blikající přístrojová deska, nulování hodin a počítače
Chlapi vyřešil někdo tyto problémy s budíky? Já když nastartuju, tak je vše v pohodě, pak asi po ujetí 200m se mi rozsvítí kontrolka ASR a lítá mi ručička otáček. Po nějaké chvilce začne lítat i ručička teploty motoru a rozbliká se červená kontrolka mazaní s akustickým signálem. Do toho mi na palubním PC nepočítá aktuální spotřebu ( je to na 0 ), zbytek je v pohodě. Auto jede i při těchto problémech úplně normálně, takže to bude něco s přístrojovkou, tipnul bych asi studený spoj a nebo nějakou kostru.. Ví někdo co s tím?? Pěkně prosíím ... Díky za rady.
-
Emisní norma
http://www.jsvcorporation.cz/sluzby/sluzba-1/zajisteni-stk-me-homologace/tabulky-emisnich-norem/emisni-normy-pro-kategorie-n1-zazehovy-motor-benzin-lpg-cng-/ Tady jsou tabulky.. Každopádně bych eko daň neplatil.. máš určitě EU4.. Teda aspoň jsem neviděl nikde nikdy napsane pro tento motor menší normu..
-
Emisní norma
Emisní norma je 98/69 ... Otázka co je za nimi za písmeno ?? A nebo B ?? A je EU3, B je EU4.. Špatným TP jsem myslel, zda není přepsaný , nebo zda není auto čorka se špatnými údaji.. To je třeba si ověřit..
-
Emisní norma
A nemáš třeba špatný TP?? Já tam mám 99/102B a veškeré příručky a technické tabulky udávají k této fabii EU4..
-
Emisní norma
Fabia 16V 74KW rok 2000, motor AUB má Euro4
-
Nejde zařadit 3.stupeň převodovka měněná
Pokud máš převodovku EYW tak ANO, může to být stejná vada na více převodovkách ( výrobní vada serie) .. Já taky měnil kvuli synchronu na 3. stupni.. Dlouho jsem jezdil 1.,2., 4., a 5. stupen než jsem sehnal jinou převodovku..
-
Nejde zařadit 3.stupeň převodovka měněná
Zkusit ještě převodovku na jiném autě.. Třeba nefunguje ani ta druhá, ale to by byla docela náhoda..
-
Nejde zařadit 3.stupeň převodovka měněná
Táhla?, spojka? nebo celá konzole řadící páky? A co spojkové válečky?
-
ABS skrat na kostru
Zkus pojistku přímo na baterii, takový plíšek .. Mě nedávno hlásila diagnostika snímač na kole, po výměně hlásila čerpadlo ABS.. Vyměnil jsem pojistku a samo zhaslo..
- Převodovka z 55kW motoru na 74kW motoru
- Převodovka z 55kW motoru na 74kW motoru
- Převodovka z 55kW motoru na 74kW motoru
-
Převodovka z 55kW motoru na 74kW motoru
Jak víš , že pasuje?? Můj případ cca 2 roky zpět.. Musíš vědět kod motoru i převodovky.. Pokud máš převodovku EYW na motor AUB tak ti bude pasovat pouze ona jediná.. Po určitých úpravách ( doporučených p. Sixtou ) se dá použít i jiná.. Já použil převodovku FDL, kde jsem musel odřezat jedno žebro, abych tam napasoval starter...