tttt
Uživatel-
Počet příspěvků
223 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli tttt
- Narozeniny 04/18/1987
Návštěvy profilu
4826 zobrazení profilu
Oznámení tttt
-
Pánové @Prograw , @michal.vrbka a @michal.vrbka Tady máte slíbené fotky. Je zbytečné to řešit nějakým tlumičem apod. stačí jen zeshora dát například starý hadr a tím se vymezí ta vůle, která způsobuje rezonance, které jsou slyšet někde u spolujezdce. Mám to takhle cca 2 týdny a absolutně vyřešeno a drží to tam fest, že není potřeba to nějak utahovat (lepit) apod. Práce na minutu, výsledek stoprocentní a cena = starý hadr :-D
-
rarach89: Máš přesně ten stejný problém, který jsem měl a řešil i u své O3 já. Naštěstí se mi to podařilo vyřešit - viz moje komentáře výše. Stačí pod, resp nad hadičky palivové nádrže vtěsnat např. starý hadr a tím dojde k vymezení vůle, která dělá rezonance a jde to slyšet právě v tebou uvedeném spektru otáček. V neděli budu u auta, tak Ti sem klidně můžu hodit fotku :-). V ŠA to neřeší, loni jsem to tam měl taky a nic, jsou to ...., lepší si takové věci udělat sám.
-
J_V: tak pokud se vám nechce to rozebírat, tak do ŠA na záruku. Ovšem, aby to nebylo, jako se mnou (ikdyž já to neměl už na záruku), že se na to vyprdnou anebo Vám budou rozebírat bůhví co... V tomhle jsem byl vždy opatrný a snažil si věci typu praskání/drnčení apod dělat vždy sám. Osobní zkušenost konkrétně s tímo plastem nemám, zatím mi (ťuk ťuk) nevrže. Ale, když mi vrzal jakýkoliv plast či spoj, vždy mi mega pomohla klasická vazelína! Pokud si tedy najdete návod na rozebrání, tak já bych pod ní a hlavně na ty spoje napatlal vazelínu. Mně to fakt vždy pomohlo. Pak i používám elektrikářskou pásku, že ji různě vypodložím mezi jednotlivé plasty, ale tady bych volil tu vazelínu. Už jsem ji dokonce o Octávky taky aplikoval, když mi trochu vrzal boční kryt (po otevření dveří) palubky. Stačilo na ten spoj (zacvakávání) nanést vazelínu a je klid.
-
Zdenek Pastorek: Moc díky!!! Včera jsem se na to vrhl a díky Tvému správnému přípsěvku jsem lokalizoval problém a odstranil jej, juchůůůůů, to je klid :-D. Vzhledem k tomu, že tohle řeší, řešilo a zřejmě bude řešit dost lidí, tak zde uvedu, jak problém odstranit a kde je ona příčina. Palivové potrubí se nachází na podvozku, stačí si lehnout na zem (nemusíte auto zvedat) u zadních dveří za spolujezdcem (pravá strana auta). Trubičky ihned uvidíte a jsou v dosahu ruky. K nádrži vede jedna (s tou jsem nic nedělal) a od auta (motoru) vedou dvě a je tam i takový kloub (zahnutí). A zde je onen problém. Mezi hadičky (obě) jsem z vrchu vložil (zatím) kus starého hadru a připevnil jej elektrikářkou páskou. Tím se zřejmě vymezila vůle, která při otáčkách cca 1.900 - 2.400 způsobovala velmi nepříjemné a dosti slyšitelné rezonance v interiéru. Uvidíme, zda to vydrží na dlouho, pokud ne, tak vymyslím nějaké jiné řešení, ale pro mne je už teď výhra, že vím, kde to je a hlavně, že jsem tím docílil opětovného klidu :-)
-
Aha, tak to jsem teda vul :-) Ja z tech zprav pochopil, ze to je prave uvnitr, ze to vede nekde u spolujezdce...
-
Ahoj, navazuji na moje komentáře výše, ohledně rezonancí v rozmezí otáček 2000-2300. Dle informací zde na foru se zřejmě bude jednat o to palivové potrubí, které vede v podlaze spolujezdce. Do ŠA to zatím dávat nechci, a chci to zkusit udělat sám. Bohužel jsem nikde nenašel návod, jak sundat ten spodní plast, který zřejmě kryje to potrubí. Prosím, víte, jak jej sundat? Zapáčit a tlačit směřem nahoru? Zkoušel jsem to takhle, ale nechtěl povolit a větší sílu jsem zatím nechtěl použít (aby to neprdlo, pokud to dělám blbě). Popřípadě, pokud tu je někdo, kdo to rezonující palivové potrubá již řešil, mohl by mi napsat postup a hlavně kde to potrubí přesně je(?), abych třeba zbytečně nerozebíral tuto část a přitom by stačilo udělat něco jiného...! Díky moc.
-
Mam zrejme to same, jen nevim, kde ty ty palivove hadicky jsou a kam vam to technik (houbu) umistil? Prosim, muzete sem dat fotku? Moc dekuji.
-
Moc děkuji, a mohu poprosit o info, jak a co tam dělali? Rovnou bych jim řekl, protože ve ŠA jsou mnohdy zcela mimo mísu a rovnou bych si zažádal o konkrétní úkony.
-
Ahojte, mám úplně stejný problém. O3 1.8 TSi 2013, rezonance nezávislé na rychlosti a stavu vozovky, rozhodující jsou otáčky! Začne to od cca 2.000 tis a končí v cca 2.300. Pak naprostý klid. Jde to od spolujezdce. Už jsem zkoušel vše možné i tu schránku a nic... Prosím, nevíte někdo, kde by mohl být problém?
-
Dělal jsem toho víc, ale pokud jsem to dobře z faktury vyčetl, tak úkony související s výměnou - je tam i nutná geometrie, byly: práce - celkem 1.146,- Kč materiál - 526,5,- Kč celkem: 1.672,5,- Kč (s DPH) Akorát si musíš připočíst procenta navíc, poněvadž na práci mám slevu 25% a na materiál 10%
-
Kdepak, auto mám už po záruce. Silentbloky byly původní, najeto cca 105 tis. km. Budu doufat, že je mají třeba kvalitnější, než ty původní a tudíž nebude třeba promazávat?! čas ukáže...
-
Tak mám opět vrzání pořešeno :-). Byl jsem v servisu a požádal je, ať mi ty silentbloky promažou, abych měl zase cca na 2 roky klid. Ještě ten den mi volali, že by je raději vyměnili, že jsou spuchřelé. Říkám, jasně, vyměnit. No, takže je mám nově a samozřejmě naprostý klid, ani vrznutí :-). Doufám, že to bude třeba už napořád...
-
Ahoj, já jsem to vrzání přední nápravy u své O3 řešil naposledy v 8/2016, kdy mi v ŠA promazali silenbloky v ramenách, tzv. "puky" a do 1/2018 to skutečně vyřešilo problém s vrzáním. Po novém roce se to začalo, opět ten stejný problém, projevovat. Evidentně se ten tuk či vazelína vyplavila a je na čase si to zopakovat... Takže za mne to vydrželo +- rok a půl, což je slušné, ale stejně bych byl radši, kdyby to šlo trvale odstranit.... Uvidím, s čím servis přijde, každopádně promazání budu opět požadovat a doufám, že to zabere, teď v zimě to fakt vrže jako stará postel :-)
-
Mám to stejně jako ferda, až teda na tu brutální spotřebu... Najeto 92 tis. km, olej nežere, průměrná spotřeba cca 7 l.
-
:-) Já už to dávno přestal řešit a to je pak klid na duši :-D. Ne, dost věcí se dá snadno odstranit a těší mě, že se mi podařilo eliminovat drnčení kastlíku u palubky. Stačilo podložit několik plastů a už půl roku, možná víc, mám klid. Nicméně u nového auta to vždy naštve, ale... Z okolí mám kámoše, co prodává BMW a známého, co zase prodává MB a oba se v práci také setkávají s problémy s drnčením palubek, cvakáním v interiéru apod. Na jednu stranu to není pro ŠA omluva, ale na druhou stranu si říkám, že když to dělají i klidně auta za 2,3 miliony, tak Octavia, která stojí od nějakých 400 tis. Kč je vlastně zcela pochopitelné. A proto k tomu tak i přistupuji. Je ovšem pravdou, že třeba takový Peugeot, který dříve na interiéry trpěl, mě mile překvapil, otec má najeto s novou 2008 už 30 tis. km a kvalita (z pohledu pazvuků) je lepší, než O3 - přitom Francouz, řeklo by se, to už dávno neplatí. Uvidíme, jak na tom bude nová O4, snad se ŠA nad kvalitou zamyslí a bude to lepší, uvidíme...