Přejít na obsah

Jano78

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jano78

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Presne tak, mam combi, po okreskach sa mi podarilo ist raz dokonca za 4.3, ale to som sa vliekol v kolone za kamionom po rovine 90km/h. Na dialnici presne tak ako Radek. Vynimkou bola cesta do Alp, 4 os. a plny kufor - 5.3l priemer, asi kvoli castym tunelom, kde je tusim 100. Dlhodoby priemer mam tiez 5.6.
  2. Ako tu uz bolo 1000x napisane, olej v dieseli je VZDY cierny ako bota uz par km po vymene
  3. Kukni sa v servisnej, ci mas Q1 alebo Q2...alebo jednoducho v PP, servisne info....myslim, ze sa dava vzdy iba 50700
  4. Klon: Neviem, ci to plati aj o CR, ale keby som sa mal riadit tym, co mi nuka poradca radenia (v manuale je napisane, ze sa nim mam riadit), tak mi spod kapoty vyskoci motor...chce to uz pri 50ke 5ku! Takze to by som ako vzor nedaval. Vychadza mi z tvojho usudku, ze asi 80% populacie nevie soferovat a ostatni su nedosiahnutelni Bohovia soferskeho neba. Nechapem tvoje rozculenie, ak sa potrebujes riesit komplexy, tak si zaplat hodiny boxu. A spat k teme. Jazdi tak, ako to citis a bolo napisane hore. Pokial nebudes tlacit na pilu pri zrychlovani od 1200 a radsej podradis, tak sa autu nic nestane. Pokial budes steklit na rovine plyn na 1500 ot., tiez sa autu nic nestane. Ked pocujes, ze auto vyslovene duni a strpa, vtedy treba podradit.
  5. Jano78

    Výběr motoru

    Ja by som sa nebal tej 1.6 tdi, mam OII combi, chodim vacsinou dialnice, v aute sam. Nechodim ako pretekar, ale moja priemerna spotreba cesta 50% dialnica a 50% okresky celkom svizne - okolo 5 l. V meste je to vacsinou okolo tych 5 a pol. Ak sa nepotrebujes nahanat a nesetris na nafte (netankujes na Bataxe a podobnych pumpach), tak je to podla mna vcelku spolahliva a usporna varianta. Pokial by som mal mat novu, tak do toho beriem ten isty motor, ale mozno s DSG, manual je do mesta trochu otrava..strasne dlhy...
  6. Ahoj, pri volnobehu je pocut hlavne po zahriati jemne selestenie - ako lozisko, ked stlacim pedal spojky do polovice, zvuk sa zosilni, ked uplne, tak zmizne. Sem tam po dlhej jazde je pri volnobehu pri prednom lavom kolese pocut pravidelne cink, cink. Nie je to moc pocut, ale stve ma to. Spojka zabera v pohode, radit ide tiez ok - mam lhw 5-st. 1.6 tdi. Trva to uz 10tis. km - mam okolo 85tis.km, resp. predtym som si to moc nevsimal, v zime nie je pocut skoro vobec. Zatial sa to nezhorsuje, jazdim prevazne dialnice. Neviete, cim to moze byt? Riesili by ste to, ci mam pockat, kym sa to zhorsi? Diky moc a popredu sorry, ak to tu uz niekto riesil.
  7. Ahoj, mam problem, mam manual 5st. 1.6tdi cayc, ked je auto studene sem tam, ked dobrzdujem na krizovatku a vyradim rychlost a pustim spojku, nezmyselne napoveda zaradeneho stupna zobrazuje zaradene stupne postupne od 4 po 1 (aj s medzinapovedou podradenia). Otacky su v tom momente na volnobehu a nemam pocit, ze by auto tahalo. Spojku nemam vyslapnutu, iba brzdim. Je to nejaka feature? Alebo mam problem? Mam pocit, ze akonahle sa auto zohreje, problem nejde reprodukovat, takisto v lete som toto nezaznamenal. Neviete, co s tym moze byt? Diky
×
×
  • Vytvořit nový...