-
Svítí kontrolka žhavení a výfukových plynů
jen ten jeden a je klid, bratru za 500,-, ale soused je mechanik, vyměnil mi to před barákem :-)
-
Svítí kontrolka žhavení a výfukových plynů
To poznáš jen na diagnostice. Před týdnem mi svítila také (na mé 1.6 TDI) a problém byl na 2. žhavičce. Fungovala dobře, ale díky nízkému odporu to řídící jednotka diagnostikovala jako chybu. Po výměně Ok. Takže zajeď k někomu na diagnostiku a hned budeš vědět víc.
-
Drnčení plastů a pazvuky v interiéru
U mě se to drnčení (začal jsem pozorovat v 6tis) postupně utlumovalo a teď je to téměř neslyšitelný hlubokofrekvenční pazvuk, který slyším jen já. Zkoušel jsem to předvést sousedovi (mechanik), který si sedl na místo spolujezdce (má skoro 100kg) a slyšet to skoro nebylo. ... Že by ty hadice vedly pod spolujezdcem? :-) Někdo tady dával odkaz ve vlákně na těsnící hmotu, já bych uvítal foto, kde to máš. Kdysi mi táta říkal (když jsem si půjčoval jeho auto a hlásil mu, co tam oproti minule rezonuje), abych si zesílil rádio a neposlouchal. Ale stejně jako mě, to pravděpodobně se*e i ostatní a yesílené rádio nepomůže (mám spíš pocit, že rádio ten hnus se specifickou frekvencí spíš zesiluje). Fakt bych už chtěl mít klid (mám cca 25tis)
-
Motor 1.5 TSI
Nedělá to klimatizace, nebo ventilátor? Nepohnou se otáčky?
-
Vaše spotřeba
Apropo, co to používáš za appku?
-
Vaše spotřeba
Já jel minulý týden Praha-Velké Meziříčí-Praha za 5,7, taky automat, adaptivní tempomat + každý výjezd z omezení plný kotel, aby mi na D1 ten můj oř nezlenivěl. Dlouhodobě zatím 6,2-6,8, ale nijak to nešetřím. Do práce jezdím z okolí Prahy, takže půl cesty okrsky, nebo dálnice + půlka město.
-
Cukání při rozjezdech 1.5 TSI 110 kW ACT, MAN, OPF
Neřešil. Stává se to, jen když je velké teplo a auto rozpálené. Od výjezdu z domu je to z mírného kopečku asi 50m, ostrá pravá v obytné zóně a po 10m retardér. Takže člověk jede ve stylu, kdy plyn lehce "přidává" a "brzdí motorem", jakmile trochu přidám, klokan není a za retardérem asi 80m rovinka, křižovatka a pak není nic poznat. Mám najeto 16tis a nikdy jindy jsem to nepozoroval, v zimě to bylo OK. Podle mě, jak je auto rozpálený po rozjezdu, než se srovnají čidla, tak si to trochu hupsne. Ale není to nic strašnýho.
-
Cukání při rozjezdech 1.5 TSI 110 kW ACT, MAN, OPF
Já mám listopadové auto. V zimě ok, jak se oteplilo, tak pod lehkým plynem to trochu skáče, ale jen prvních 200 m, pak OK
-
manual vs dsg
Tak jsem to přečet až sem :-D .. no .. Chca-nechca z režimu P (parking) na režim D (drive) jdeš tak jako tak přes zpátečku (R) a neutrál (N), takže tak :-) Ale celkem jsem se pobavil ..
- MR 2020
- MR 2020
-
Motor 1.5 TSI
Ono je na tom dobrý, že VIFem auto nemůžeš předávkovat. Já jsem zvyklý už z O3 1.6TDI dávat 1 víčko na 10L. Do benzínu to liju taky. Sice pozoruji nižší spotřebu, ale to může být dáno i postupným zajetím motoru (aktuálně 8tis). Ale dost o VIF a zpět k tématu, jinak nás Pawouk degraduje všechny :-)
-
Nové auto - zajíždění, údržba, doporučení
Jinak chrompaket nemáš, protože tam je paket sport, nebo jak se to jmenuje. Ten má: - četný rámeček - černé obložení oken (guma) - spoiler na kufru - možná míš černý interiér (strop) - černá zpětná zrcátka (máš černý auto, tak to nepoznáš) :-) Já to mám také v paketu dynamic ke stylu, kde jsou ještě RS sedačky v látce
-
Motor 1.5 TSI
Ještě nebyla možnost natankovat vervu, dám info
-
Interiér nového modelu OCTAVIA čtvrté generace
Já jsem byl ze soukromé O3 před FL zvyklý na 4 ramenný volant a nějak si na 3 ramenný v nové O3 FL nemůžu zvyknout (6tis km). Opřeš levý loket do dveří a prostě to tam chybí, ale je to o zvyku, dávám bolševikovi ještě měsíc, i když na něčem jezdíš 2 roky .. Takže si člověk si zvykne i na nový v O4. Za mě je to nepodstatný detail, asi je spoustu jiných důležitějších věcí ..