Přejít na obsah

MartinM_2013

Uživatel
  • Počet příspěvků

    95
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1538 zobrazení profilu

Oznámení MartinM_2013

  1. Najezd 10 -12 tkm rocne. V pracovni dny kratka trasa 2x 5km. Vozidlo menim po 10ti letech. Olej po 10 tkm nebo 1 rok. Dle toho co prijde drive.
  2. Diky za reakci. Vzduchovy filtr sel po 10tkm ven. Prekvapilo, ze neni uz v uplne cistem stavu oproti doporucene najezdove vymene. Cervene pole jeste navstivene nebylo, aby ten motor to vydrzel. Diky.
  3. Zdravim vsechny, vzhledem k tomu, ze koncern uz nenabizi zadne neprimo vstrikujici motory s atmosferou jsem poridil TSI, ktery trpi na karbonizaci pri nevhodnych provoznich podminkach. Cetl jsem spoustu clanku jak tomu zabranit, protoze pri mych dennich studenych 5km trasach do prace(olej se dostane v letnich dnech nekam k 70°C) a o vikendu nekam dal tomu urcite neprospeje. Karbonizaci se snazim zabranit tim, ze tankuji pouze 100 oktanu, olej chci menit pri 10tkm a v otackach se snazim pohybovat jak v obci tak mimo mezi 2-3t/min, popripade vys. Eko radce na pristrojovce ignoruji, mam manual. Jedno z hlavnich doporuceni je obcas dat motoru za usi, ale co tato zaklinaci veta vlastne znamena? Jednou tydne jit do 5t/min nebo casteji nebo je nutne jet ve vyssich otackach delsi cas? Skutecne je mi zahadou co je tou vetou mysleno. Dokaze nekdo upresnit? Diky.
  4. Odpovim si sam. Odsroubujeme sedacku spolujezdce (4x sroub). Pak je potreba oddelat pravou bocnici ze stredoveho panelu (2x sroub, 2x uchyt) a podlahovou listu na strane spolujezdce, ktera drzi podlahovy tapec. Pak staci ze stredoveho panelu podvlect kabelaz do pripravenych pruchodu. Diky uvolneni lze pod podlahu snadno vsunout ruku a kabely polozit tak, aby sly bokem a ne podlahou.
  5. Zdravim, jakym nejsnadnejsim zpusobem dostanu napajeci kabel pod sedacku spolujezdce? Co jsem se dival, tak do stredoveho panelu od baterie to pujde snadno, ale od radici paky je to otaznik. Jedna se o sedan bez operky. Hledal jsem na netu, ale nic kloudneho jsem nenasel. Diky za kazdou reakci.
  6. Rozumim, diky za reakci, nicmene pocitam s tim, ze se bude muset odvzdusnovat postupovat dale. Odpojit od kostky ABS / ESP vstupy, pak vystupy az k odvzdusnovakum na kolech. Spise jde o ten princip jak na to, protoze na ruznych forech to je zminene pro perfektni odvzdusneni brzd, ale je to vzdy jen hruby popis jako pisu vyse. Potreboval bych ten postup vice do podrobna.
  7. Zdravim vsechny, ma nekdo nejaky osvedceny postup jak odvzdusnit hlavni brzdovy valec? At hledam jak hledam, tak nic nemuzu najit. Domnivam se, ze se povoli holendry, pomalu se tlaci na pedal a v doraze opet dotahne. Musi se povolit oba holendry nebo nejdrive jeden a pak druhy? Diky.
  8. Klidne bych to nechal za nejakou jetou vymenit, ale je otazkou za jakou? Autorizak chce necelych 30 litru s praci za novou a to do tak stareho auta vrazet nechci. Jednotka je: 1K0 907 379 AC, po svolavacce se v diagnostice hlasi jako 1K0 907 379 CD. Net je plny jednotek z vrakace, ale nevim jak se dopatrat toho spravneho oznaceni, ktere by tam pasovalo. Pokud by nekdo dokazal, dam do posty klidne VIN. Predem diky za ochotu.
  9. Zdravim vsechny, napadl snih a vcera pri brzdeni sepnulo ABS a pak nastal vypadek ABS/ESR signalizovany na pristrojovce. Pred lety byla ABS jednotka na svolavacce, bohuzel po ukonu neumrela a Skoda Auto se uz k tomuto problemu s poruchou ABS jednotky nehlasi. Po svolavacce to vydrzelo 2 roky a pak pri normalni jizde (zadna krizovka) budiky blikaly jak vanocni stromecek, ktery signalizoval vypadek ABS/ESR. Domluveno prehrani alternativniho firmware, ktery by mel problem navzdy vyresit. Nyni pri druhe zime od prehrani se pri vetsi zatezi jednotky (prudke brzdeni na snehu nebo rychle "mysky" tam a zpet) dojde opet k vypadku ABS/ESR systemu. Nejhorsi na tom je, ze je to strasne nebezpecne pokud to vypadne v nejake krizovce, protoze v tu chvili se auto zacne chovat naprosto nevyzpytatelne. Uvazuji, ze bych jednotku vymenil. Otazkou ovsem je, jestli je nutne menit cely blok nebo staci pouze elektronicka cast? Nevite nekdo? V aute je nyni řídící jednotka SW: 1K0 907 379 CD HW: 1K0 907 379 AD Nekde jsem cetl, ze je lepsi puvodni jednotku nahradit 1K0 907 375 AN . Je to tak? Diky.
  10. Diky za video. V kontextu s timto dokumentem je rozhodnuto https://www.tyllcz.eu/download/vyfuky-tyll-test.pdf Pujde tam original, prestoze je cena nasobne vyssi, klady jednoznacne prevysuji. Vaha, zivotnost, odvadeni kondenzatu. Jezdim prevazne kratke trasy.
  11. Zdravím všechny, ozval se střední díl výfuku (1K0 253 209 J) a je zralý na výměnu. Rozhoduji se mezi originál nerez Škoda, ale cenově je to dost (cca 7000Kč) nebo výrobcem Tyll (cca 2000Kč). Vím, že originál vydrží násobně více, ale nejsem si jist, že samotný vůz bude ještě tak dlouho v provozu, když je mu nyní 13let. Máte někdo zkušenost s výrobcem Tyll? Jak dlouho Vám po výměně vydržel? Četl jsem, že Bosal nebo Walker nic moc životnost. Na některé vozy se dá sehnat alternativa v podobě Škoda Economy, ale údajně u této motorizace díl dostupný není. Díky za každou reakci.
  12. Vracim se po letech k tomuto tematu. Podarilo se mi nahrat verzi 361 do BCM, ale problem s CORNER funkci pretrvava. V jednotce byly verze 358, 360 i 361. Vsechny se chovaji naprosto totozne. Po nastartovani vse OK, mlhovky chodi s volantem, zpateckou i smerovkami. Po cca 10min jizdy mlhovky prestanou prisvicovat, ale po nekolika dalsich minutach jizdy se funkce sama opet obnovi. Takze ani nahrani verze 361 tuto nectnost neopravuje.
  13. Odpovim si sam. Je to tak. pokud se nahraje do verze AD novy firmware, tak se ve VAGu prejmenuje na CD. Tady to manik rika v 11:05, jestli mu spravne rozumim.
  14. Mam takovy rebus. Kdyz se prehraje firmware, tak se zmeni i oznaceni jednotky vyctene VAGem? Nejsem si vedom, ze by se nekdy menila. Stejne auto, ale rozdil v oznaceni -> AD vs CD , FW -> 0106 vs 0120. Pondělí,27,Říjen,2014,15:23:13:10074 Adresa 03: ABS brzdy (-----) Labely: SVO\1K0-907-379-60EC1F.clb Řídící jednotka SW: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD Díl: ESP MK60EC1 H35 0106 Revize: 00H35001 Kódování: 113B201C092300FF881204E9901D00406800 Dílna #: WSC 73430 790 00999 VCID: 74E3D8E36E2B Nenalezena žádná chyba. Pondělí,16,Duben,2018,14:45:58:10074 Adresa 03: ABS brzdy (-----) Labely: nevybrány Řídící jednotka SW: 1K0 907 379 CD HW: 1K0 907 379 AD Díl: ESP MK60EC1 H35 0120 Revize: 00H35001 Kódování: 113B201C092300FF881204E9901D00406800 Dílna #: WSC 45846 001 1048576 VCID: 76E7E2EB7857 Nenalezena žádná chyba.
  15. Zdravim vsechny, pokud ma nekdo Octavii II, ktera byla vyrobena mezi 2008 - 2009, tak se pro jeho vuz pred lety delala svolavaci akce. https://svolavacky.cz/svolavaci-akce/skoda-octavia-2008-2009/ Vetsinou to odbyli tim, ze v prvnim kole prehrali firmware v jednotce na verzi 1.09 a kdo mel stesti, tak mu to odeslo ihned po tomto prehrani. Kdo mel smulu jako ja, tak jeste nejaky rok po upgrade jezdil a dnes se rozblikala varovne polovina kontrolek budiku, zapiskal alarm a ABS jednotka se odporoucela do kremikoveho nebe. VAG hlasi chyby: 01130, 16352 Autorizovany servis dava ruce pryc, resi to pouze pokud jednotka odejde do 12 mesicu od upgrade firmware. Kdo to tak casove ma, doporucuji zadat vymenu cele jednotky, protoze vymena stoji pres 20tKc. Neexistuje nejaka alternativni cesta opravy? Cena v autorizaku je ctvrtina hodnoty vozu, naprosta utopie.
×
×
  • Vytvořit nový...