-
AKUMULÁTOR
Tohle jsem řešil i na mojem superbu, vyřešeno, problém v kabelu na mínus pól baterie. Byl zaoxydovadý v místech lisování oka na kastli a konektoru baterie. Ubytek po startu byl na tomhle kousku kabelu až 0.6 V !!!!! Vyřešeno novým.
-
Snimac plniciho tlaku (G31) - signal prilis velky - AUTO V NOUZAKU
Buď je to čidlo tlaku za turbem, nebo turbo dava velky tlak neregulujou naklopne klapky v turbu, stači jen rozhybat. Většinou to byvaji pravě ty naklopne packy, zanesou se karbonem.
-
Polamil změnil svou profilovou fotografii
-
Výměna rozvodů 2.0 TDI CR 103 kW
Johanku69: Vyměna rozvodů dle doporučení škodovdy je 180 t. nebo 6 let pro CR motory mají tenčí rozvodák (25mm), ten delší najezd 210t. je pro CR a maji silnější rozvodák(30mm). Tenhle 180t. nájezd na 25mm řemen nedoporučiji v žádném případě, dělal jsem inspekci na svojem superbu motor 2.0 CR 125 kw CFGB náhodou jsem se mrkl i na řemen a mám ho totalně stářím rozpraskaný nájezd 120 000km. Okamžitě se mi zježili všechny chlupy a ihned jsem obědnal celou rozvodovou sadu! 180 t. je velmi hraniční, nejspíš by to vydržel, ale za risk to opravdu nestojí!
-
2.0 TDI CR - dunivý zvuk motoru mezi 1-1,5k otáček
Mám 2.0 cr CFGB s DSG Stejný problem pod 1500 ot/min dunivý zvuk. Dunění pochází od plastového víka pro náporové nasávání vzduchu před airboxem. Já jsem ten díl odmontoval, jen víc zanaší filtr a zbytečně zavazá, jinak žádný užitek nemá. Martas67: filtry K&N v testu vyšli jako nejhorší lapače prachu ze všech filtrů, jsi na nejlepší cestě odrovnat motor.
-
2.0 TDI CR - špatně se ohřívá motor
Měl jsem ten samý problém, stačil vyměnit termostat u DSG převodovky a vše ok.
-
Divné chování Climatronicu
To divne chovni je prehraty chladic klimatizace, taky mi kompresor sem tam vypne kdyz mam rozehrate auto a stojim ale jinak za jidzdy uz pak ne ani kdyz zastavim. Kdyz ti skace ta teplota to vypada jako kdyby nefungoval ventilator a nebo jen spatne cidlo teploty, kdyz ani jedno tak je to termostat.
-
Nastavenie rozvodov
To je hodně zajimavé :-D
-
Nastavenie rozvodov
Chlapci tak jsem to teda skusil dat z -1.6 do nuly spotřeba klesla na 0,8l, ale pak jsem laboroval dal a posunul jsem to +1.3° a spotřeba spadla na 0,6-0,7l . Dle přiručky je to v normě i když se to posune až na 3°, ale to už bych nezkoušel, ono přece jenom jak se rozvodák vytahuje tak se vačka natači. 1,9 TDI 96kw.
-
Nastavenie rozvodov
Díky moc hned jak budu mít čas to skusím.
-
Nastavenie rozvodov
Chlapci zdravim Vás, mam spotřebu na volnoběch 1.1-1.2 je to vysoka hodnotak tak taky hodlam laborovat s nastavením rozvodů, jen se chci ujsit zda tomu rozumím správně, že na vačce to seřídím povolením třema šroubama a pootočením vačky asi tak o par desetin milimetru a sledovat polohu vačky na vagu? Veškerou elektroniku na motoru mám v pořádku aspon podle diagnostiky ani jedna chyba.
-
zadáno pro ACE VENTURU -rady-porady-opravy
Zdravím, mám problém při diagnostice se spojit s komfortkou na ostatní se připojím bez problému. Nefunguje mi pamět na sedačce řidiče a parkovací asistent a nemužu je diagnostikovat, nevíte kde je problém? 1.9 tdi 96kw