-
Servis po 60000 km
7DSG mokrou mi také v servisu řekli po 120kkm. Byl jsem zvyklý z 6DSG po 60kkm. A haldex mi také řekli, že už ne po 60kkm, ale jen časově 3 roky.
-
Natáčení světlometů (AFS) nefunkční
U mě stejný případ - odpadla boční gumová krytka, dostala se voda a jednotka kaput. Konektor je pěkně rizikové místo, voda ze světla jednoduše odteče rovnou do elektorniky jednotky, žádná ochrana :-( Sehnal jsem jinou jednotku za 500,- a je to zase OK. Tip: Pokud je clověk šikovný, tak se dá jednotka vymontovat i bez vymontování nárazníku a světla, tedy alespoň u levého světlometu.
-
Reklamace SIII - uznané a "neuznané"
Jestli na faktuře je položka diagnostika, tak to rozporuj ať tam napíšou správně, že je to poplatek za neuznanou reklamaci a pak se s tím dá něco dělat. Ale tipnul bych, že se takovému znění budou bránit, proč asi, že?
-
Spotřeba 3,6 FSI
Právě to mě zajímalo, zda to oživení nemá za následek dlouhodobé tankování N95 a VIF to pročistil. Tankovával jsem N95 + VIF a teď jen Vervu 100 a trochu VIFu. Spotřeba se nezdá, že by klesla. Subjektivně na Vervu jde lépe do otáček a jemnější chod, ale jak jsem psal, je to subjektivní. (Přítelkyně potvrzuje živější tah :-D ) Má k Vervě ještě cenu přidávat VIF? Někdo tu na fóru kdysi psal, že naftová Verva už VIF obsahuje.
-
Spotřeba 3,6 FSI
Kde a co kupuješ za benzín?
-
Motor 2.0 TSI 206 kW
Tak to je velmi podobné, z Prahy do Mnichova s 3.6 mám průměr podle PC 9,7. Dle tankování 10,4. Pokud nikdo nebrzdil, tak 185. Dle PC průměrná rychlost 102.
-
Ztráta výkonu motoru 3,6 FSI
Co tankovat kvalitní palivo (+VIF), servis (olej/filtry v 15kkm,svíčky v 45kkm) a nešolíchat jen na spotřebu? Po této kůře se mi zdá motor lepší, zvláště, když to proženeš několik set km v Německu po dálnici
- LPG - Informace a zkušenosti
- LPG - Informace a zkušenosti
-
Spotřeba 3,6 FSI
Praha - Rotterdam - Praha za rovných 10 l/100 km (cca 2000 km). Asi nemá cenu zmiňovat, jak se jezdí přes Německo. Zvláštní, jak němce superb vybudí a nechtějí se najednou nechat předjet. Jsem čuměl na s-max, který jel do 210 km/h (nebylo to z kopce) 2 koncovky výfuku a pak zjistím, že se dělá i 240 k verze.
- Hučení při 2500 rpm
-
Vibrace motoru
To už je možná lepší poslat do AAA.
-
Motor: Superb 3.6 vs Passat R36
Jak tu píšete maximálku, tak v DE 252 km/h, dál jsem nezkoušel, musel jsem brzdit. Velmi mě překvapuje, že i se svižnou jízdou přes DE se dá spotřeba udržet 10l/100km.
-
Motor: Superb 3.6 vs Passat R36
Už LPG nemám. Brzda myslím tady - http://chiptuningmotoru.cz/start.html
-
Motor: Superb 3.6 vs Passat R36
Mě nabrzdili 165 kW a na LPG 160 kW. Nevím co to bylo za brzdu a jak měřili, bylo to součástí přestavby na LPG. Pocitově byl rozdíl znatelný a jenom 5 kW rozdílu mi nehrálo. Svíčky měly najeto cca 60 kkm, pak jsem je měnil. Auto jsem měl i u mechanika - sání nezanesené, vše proměřené - ok, jen lambdy unavenější. Jede mi to pocitově pěkně, ale reálně je sup jen o trošku rychlejší než 1.8 oiii scout. Kdyby někdo dokázat dostat 300 koní (odbržděno), jdu do toho.
pulux
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva