Přejít na obsah

Mirous1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1066 zobrazení profilu

Oznámení Mirous1

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. zatím beze změn,problém přetrvává.
  2. snímač tlaku na liště rail také vyměněn za nový a beze změn. graf vypadá uplně stejně. mé podezření jestli ten propad tlaku po přidání plynu nemohou způsobovat vstřikovče. najeto 370tis km. další poznatek - cca okolo 2200 ot. se objeví dunění a občasné zacukání.
  3. zdravím, problém se týká motoru 2.0 /125 CFGB. Chyba 5211 a 5227. systémový tlak rail příliš nízký. závada se projevuje jen od teplot nad 28 st. vypozorováno přes léto a to jen s ohřátým motorem. raní starty ok, za studena bez cukání. po ohřátí nepravidelné cukání a nouzový režim a chyba P0087. na liště nový regulátor tlaku a na pumpě také. na grafu je vidět po přidání plynu náběh tlaku,pak pokles a po puštění plynového pedálu další špička tlaku nahoru. kontrola čerpadla,vše v pořádku, bez šponky a bez zjevného opotřebení. kontrola vstřikovačů- korekce v normě, test přepadů , třeba bude někdo vědět jestli to není špatně,nebo se někdo se závadou setkal a poradí. díky
  4. Mirous1

    plynový pedál

    první pedál byl od výroby druhý byl nový. každopádně jsem včera ješte jednou menil pro jistotu do tretice a zatím se zdá být vše vpořádku. Jen mě zaráží že mohly oba takhle odejít . zřejmě se vypalilo něco v té elektronice plynu ale co to způsobuje to je ted má otázka. kkkabely jsou okey zadnej prcanec ani prodřeny
  5. Mirous1

    plynový pedál

    zdravímm tak mám další poznatek dnes proběhla výměna řídící jednotky motoru jako poslední možné podle příručky.každopádně stále beze změny stálé škubání ztráta výkonu vysokká spotřeba a padá do nouzáku pod číslem 18047 1/2 poloha plynového pedálu. spojil jsem se i s techniky ze škoda servisu a ty tvrdí že by to mohl způsobovat přeskočený rozvodový řemen. je někdo stejného názoru?
  6. Mirous1

    plynový pedál

    nikdo nic neporadí ?
  7. Mirous1

    plynový pedál

    Zdravím, číslo chyby ve Vagu 18047 - snímač 1/2 polohy pedalu plynu - neverohodný signál (G79/G185) ,závada se objevuje pokaždém nastartování a to i po výměně plynového pedálu a po kontrole konektorů,v infu jsem dodrzel postup,poslední možnost je že by mohl být vypálený vstup do ŘJ ale to by se projevovalo pořád a ne cca po 20km nemyslíte? budu rád za každou radu
  8. kontrola napaení RJ kontrola pojistky na RJ popřípadě relé 109 obojí jsem mel v pr.....
  9. treba se bude nekomu hodit VW/Škoda 1. Při vypnutém zapalování zatlačte tlačítko 1 2. Zapněte zapalování, držte dokud se nezobrazí „OIL“ 3. pusťte tlačítko 1 4. Otáčejte tlačítkem 2 doprava dokud se na displeji nezobrazí „---„ Tímto se vyresetoval olejový interval. 5. Znovu stlačte tlačítko 1 dokud se na displeji nezobrazí „INSP“ 6. Otáčejte tlačítkem 2 doprava dokud se na displeji nezobrazí „---„ Tímto se vyresetoval inspekční interval.
×
×
  • Vytvořit nový...