Přejít na obsah

Zdenekaa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Zdenekaa

  • Narozeniny 11/21/1972

Návštěvy profilu

971 zobrazení profilu

Oznámení Zdenekaa

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Po delší době přidávám opět poznatek ke studenému startu a co jsem psal dříve, že se vyřešilo, tak se vždy problém vrátil zpět. Automobil již sice nevlastním, ale jelikož jsem v kontaktu s dalším majitelem, který auto koupil, tak mohu již s určitostí určit, kde byl problém špatných studených startů. Jednalo se o NASTAVOVAČ VAČKOVÝCH HŘÍDELÍ, kde byl vlastně daný problém. V náhradě se tento díl dá sehnat např. pod číslem JL 54795
  2. Dá se naprogramovat u superba r.v.2003, aby nebyla hlášena závada venkovního osvětlení? I přes-to že všechno svítí mi to hlásí nefunkčnost osvětlení. Jediné co nejde jsou spodní přísvity ve zpětných zrcátkách a ty za dobu co to auto je nepůjdou ani rozdělat, takže proto se na toto ptám. Díky za odpověď
  3. V automatu v tdi by jsi byl se spotřebou v přepočtu k dnešním cenám pohonných hmot o něco výše.
  4. Na couračky po městě to bere v automatu 11-12lplynu. po dálnici do 120km/h max.11lplynu do 130km/h do 12l plynu. tak to teda aspoň mám jjá
  5. Nejlepší přístup zespoda a je přímo na tom sekundárním vzduchovém čerpadle
  6. Prostříkat sprejem na kontakty veškeré spojky. mě to dělala spojka na sekundárním vzduchovém čerpadle....ale mám 1.8t
  7. Zdravím, takže můj problém je vyřešen a jednalo se taktéž o první start, kdy auto buď chytlo a hned zdechlo anebo tarokovalo na 2,3 válce než se chytlo apod... To samé jsem řešil i u mého druhého auta Kia Sorento 3.3V6 a ten samý problém. Tenkrát mi už "inženýři" dokonce chtěli i měnit těsnění pod hlavou na jedné straně motoru apod. Nicméně ať se dostanu k jádru vyřešení problému, který spočíval v obyčejném prostříknutí kontaktů sprejem na kontakty, jen najít ten správný kontakt, kterých je na autě nespočet. Začal jsem samořejmě tím, že jsem prostříkal veškeré spojky, které mají přímou souvislost s tímto problémem, ale studený start pořád špatný. Takže jsem začal postupně obměňovat věci od podávacího čerpadla, přes palivový filtr, regulátor tlaku paliva, nové svíčky + nové zapalovací moduly, škrtící klapka, vyčištění vstřikovacích trysek, ventil od odvětrání kliky a pořád prostě problém. Chybový kód žádný nevyskakoval a ani diagnostiky nic nenačetla. takže jsem z toho byl už docela v pasti, protože jsem nevěděl, na který kontakt jsem ještě zapoměl, který by to mohl možná dělat a potom jsem si vzpoměl, že jediné, co jsem neměl odděláno za kontakt, byl přímo na sekundárním vzduchovém čerpadle. Od toho, co se tento štekr, kterým je čerpadlo připojeno prostříknul je po problému a auto chytá jak má. A jak jsem psal, že tento problém jsem řešil na sorentu, tak tam to byl zase štekr na čidle jedné vačky, který byl schovaný pod sáním a já na něj taky zapoměl, ale předcházely tomu stejné obštrukce jako u škodovky. Nicméně závěrem bych ještě dodal, že takovýto debilní problém jsem před lety řešil na naftovém autě fiat marea, kdy byl taktéž elekronický pedál plynu, ale někdy vůbec nereagoval, jakoby nebyl. Závada nikde žádná ale auto někdy prostě vůbec nereagovalo na sešlápnutí plynu. Tenkrát byl zase štekr-spoj za kastlíkem spolujezdce, který byl jak nový. Prostříkáno sprejem na kontakty a od té doby po problému. Takže možná to někomu u škoďárny pomůže a jeho problém se studenými starty zmizí také
  8. 1.8T AUM, automat Auto mám v LPG a spotřeba plynu 10.3l dálková do 110km/h a meziměsto 10.5-11l plynu na 100km. Palubák samozřejmě ukazuje benzínovou spotřebu, která je v průměru 8.5l
  9. Právě, že já tento problém již řešil na jiném autě a proto jsem psal, že může být příčina i zde...
  10. Mohlo by to být v případě menší hladiny paliva v nádrži i tím, že se přisekne benzínové čerpadlo. Zkusit jezdit na víc jak čtvrt nádrže paliva...
  11. Takže po namontování LPG je reálná spotřeba plynu +- 10l/100km, což mě docela překvapilo, protože jsem počítal tak kolem 12-ti litrů...
  12. Díky za odpovědi a rady a jelikož se auto předělává na plyn, tak dám potom vědět, jak je na tom spotřebou, ale tipuji kolem 12-ti litrů plynu na stovku...
  13. Existuje povolovací sada na ztrhlé hrany šroubů. Autogenem bych to moc "nedráždil"... http://www.conrad.cz/10dil-sada-na-povolovani-sroubu-10-19.k821019#
  14. Jj, díky, než jsem se sem podíval, tak mi byl doporučen manuál, kde jsem to vyčetl. U sorenta mám taky aut.klimu, ale její ovládání je o něco jinačí a proto mi nešlo do hlavy, že se zapínají i sahary. Prostě jsem nevěděl, že ECON znamená vyplou klimatizaci a musí svítit...
×
×
  • Vytvořit nový...