-
Vaše spotřeba
RS TDI dsg se softem na 220hp, prumerna spotreba za 16tkm rovnych 7L... Jezdim plynule, svizne...
-
Velké snížení - přední vnitřky pneu KO.
Take mam AP a co se tyce pneu ten samy problem... Bohuzel s tim asi nic neudelas... Pneu po 3 mesicich provozu a cca 20tkm z toho cca 10tis snizeny...
-
Mpi vs Htp
U 44kw ma smysl tocit do 5500ot ?
-
výměna zapalovacích svíček FABIA III 1,0 MPI
Kdyz jsem menil svicky za nove, koupil jsem myslim normalni ngk, jiskriste jsem vubec neresil a dotahl na predepsany moment. Auto funguje bez jakychkoli problemu
-
Jakou máte spotřebu?
@Malta nevim jak to delas, ale takovou spotrebu mam snad jen kdyz jedu klobouk ?
-
Oprava laku / záruka
Tak to mega hnusne strikle, jel bych to reklamovat, je to prasarna
-
Těsnění motorového prostoru
6V0824707 za 642kc? Toje blbost ?
-
Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)
Za me teda Mpi doporucuju, vykonu tam moc neni, ale kdyz ho budes drzet v otackach, pojede to normalne. Osobne s vykonem problem nemam, jedine pokud te nekdo zbrzdi pred kopcem... Pak to trva dlouho ?.
-
Jakou máte spotřebu?
44kw, lpg, 17" - dle stylu 6.2-12l/100km. Zalezi na stylu jizdy. Dlouhodoby prumer mam 7.8l lpg
-
Těsnění motorového prostoru
Vcera jsem nahodil original tesneni z faceliftu. Auto mam vyroba 12/2017 vybava trumf. Vse plug and play, cena 211kc.
-
Žárovky
Jde to blbe ale jde to ... Ja tam ledky daval skrz podběh pri sundanem kole, na strane spolujezdce relativne v pohode,na strane ridice jsem s tim bojoval snad hodinu, protoze se mi nedarilo zarovku zajistit... Takze to chce vic trpelivosti a ono to pujde. Jinak mi prijde ze mas hodne velke chlazeni te ledky, aby si to svetlo pak zadekloval tim gumovym deklikem?. Jinak ten adapter mas spravny ?
-
Výměna halogenových světel za DRL projektory
Potvrzuji, navod od wirera je funkcni ?
-
Sedačky z rapida do fabie?
Nevi nekdo jestli pasuji sedacky z rapida do kratke fabie? Mam moznost za slusnou cenu koupit sedadla z rapida ale nevim jestli pasuji
-
Motor 1.0 MPI - teplota oleje na dálnici
Vzhledem k tomu že mám 1.0mpi a ještě k tomu přestavbu na LPG, také jsem se zajímal o teplotu oleje , protože si to sám nemám jak zjistit - na MFA se nám to nepodařilo rozchodit. Navíc jezdím s cihlou na plynu, tak jsem si na fóru o olejích vznesl dotaz na olej který použít, a byl mi doporučen Millers oils trident 5w40 - který tu doporučuje i @Sir_Jarek, který by měl být pro motor s takovou zátěží a vyšším teplotním namáháním oleje snad nejvhodnější. Vzhledem k zatížení měním co 10tkm a jelikož mám kamaráda který ho umí sehnat za hubičku, tak mě výměna oleje s origo filtrem vyjde max na 600kc Co se týče toho že sem ráda s olejem nepatří moc nesouhlasím, když je tu řada na teplotně odolný olej, je plus že už to nemusim hledat v tématu o olejích kde každý doporučuje buď co mu leje autorizak nebo to co je v návodu bez ohledu na specifikace
-
Motor 1.0 MPI - teplota oleje na dálnici