-
Jaký motorový olej pro TDI specifikace VW 507.00
Není to jablka a hrušky. Je to totéž. Je nesmírně pravděpodobné až skoro jisté, že pokud vezmeš olej Castrol a Shell ve stejné cenové hladině a uděláš jim rozbor, tak zjistíš identické složení. Ty řeči na etiketách o právě jejich unikátním složení si tak neber :-)
-
Chod spojky 1.4 TSI
Ty zvuky po startu TSI někoho stále udivují? Vždyť už bylo x-krát popsáno, že jsou to normální projevy a i to, co konkrétně to způsobuje. Pokud Ti to v ŠA řádně nevysvětlili, tak jsou to játra.
-
MR2017
Výkladem nejednoznačných hlášek být v obraze nemůžeme...pokud naznačuješ to, že VW vadí to, že je 1,4TSI příliš držák, tak tomu se těžko věří...ale jsou tu i jiné možné výklady, takže víme prd
-
MR2017
Uprimne rikam, ze nevim co si pod tim domyslet.
-
MR2017
Jak to myslis? Mas nejak echo nebo jokeujes?
-
MR2017
Ok, dik, me pochopitelne zajima ta 1,5
-
MR2017
Nemá někdo insider zprávy, kdy dojde k vymene TSIcek za 1,0 a 1,5?
-
Spotřeba 1.8T 110kw/132kw
Tak jsem teď celej jeden rok měřil potřebu dle tankování. Resumé je kombinovaná reálná spotřeba 8,19l. Na přiloženém souboru je vidět, o kolik lže PP. Jezdím stylem: - město po okruhu: 60+ (4. kvalt na kadlačku cca 2200 ot.) - mimo město: 110 (5. kvalt na kadlačku cca 2500 ot.) - dálnice: 130 (5. kvalt 3250 ot.) Jednou - dvakrát do měsíce si zaprasím a protáhnu koníky. Používáno jako rodinné kombi, bydlím ve městě. Čili město má značný podíl na nájezdu. ZÁVĚR: - na styl používání a na výkonovou rezervu motoru je spotřeba slušná - ale je zřejmé, že pod 7 se jezdit nedá
-
Vaše spotřeba
Jo takhle, já myslel, že se Ti zdá, že je příliš vysoká.
-
Vaše spotřeba
Pročpak ty vykřičníky? Copak to je něco strašnýho? Ona ta reálná ekonomika je něco jinýho než tyhle samotný čísla. Mezi těmi motorizacemi je 60.000,- rozdíl. To se bude nějakou dobu splácet.
-
chipování 1,6TDI 77kW
Je fakt, že 200km není moc velká výdrž
-
Nenaplněná klimatizace
Jakej průšvih? Jedno z aut je O2 a právě u ní se pán vyjádřil, že se mu zdá, že kompresor už není to, co zamlada. Proti těm O1 byla trubka o dost teplejší. Furt studená, ale ne tolik. Napověz, co víš :-)
-
Nenaplněná klimatizace
Není to míněno moc jako pokrok. Jde o to, že každá klíma pomaličku vytéká. A máš-li zásobník skoro poloviční proti O1, tak se může stát, že se to bude řešit dost často. Říkal, že klenoty jako Megane, Chevrolety apod. maji kolem 300g a začínají se měnit třeba už 3 roky po koupi.
-
Nenaplněná klimatizace
Plnili jsme teď klímy na firemních autech. Přijel borec s mobilním plněním. Kecali jsme o kdečem. Padla řeč i na oblíbené téma: "jó dřív, to se ještě dělali auta" :-) Nicméně zajímavý vývoj objemu chladící kapaliny v Octávkách: Octavia 1 - 750g Octavia 2 - 525g Octavia 3 - 450g
-
1.6 TDI CR EA 288
Tak jiný typ to není, stále je to přece EA288. Jen novější varianta s EURO6.