Další zkousení .po startu nechám motor bězet cca30sekund na volnoběh,prodleva na plyn je dobrá.dal jsem na radu vyzkoušet zatížení motoru na místě,motor při sešlápnutí plynu na 3000 otáček na místě a drzět plyn je špatná.otáčky motor neudrží.co se tyče zvuku motoru pri vyších otáčkach je motor hlučný-kultivovanost motoru je horší.co se tiče režimu sport kde motor má nejnižší otáčky 2000 je v normálním provozu kničemu,motor je zbytečne přetačáčenej a hluk motoru je omezující.pokud pojedeš na rezim D má motor při 50km okolo 1350 otáček-při 90km má motor okolo 1750 otaček.režim sport hodnotit je dle mého nazoru kničemu protoze je nastaven na vysoké otáčky a tím pádem neukazuje prodlevy a další chybi. automatem jezdim 5 let.mam doma octávku 1,4DSG a vporovnani je lepši ve všem -reakce na plyn, kultivovanost pri vyšších otáčkach, spotreba.pred zakoupeni vozu jsem zkousel 5 vozidel -pokazde bylo jine a vse bylo bez problemu. jak jsem psal pri rozhovoru s technikem z MB,MOTOR 1,5BEZ OPF je jinak naladena a ma jini softwer proto je líp.