-
kontrolka ABS + ASR
Hele s tím jsem měl taky problém... po nastartování se mi mazali všechny údaje na přístrojovce a zůstávalo svítit ABS. Po konzultaci s elektrikářem výměna uhliků na startéru, protože měl obrovský odběr proudu a proud padal pod 9 voltů. Oprava mě vyšla na 1000 kč.
-
Byli jste na vojne ?
1997-1998 VÚ 1337 Mikulovice - šedá bareta
-
zadní ostřikovač combi
Ahoj, zkontroluj hadičku na ostřik, vede přes horní gumovou průchodku do levé zadní kapsy a tam je spojená. Pak zkus vyndat ostřik, jestli není zanešený. Někdy se ale bohužel stane, že uhnije a voda teče do dveří. A to trhání ti vyřeší rozdělání motorku a promazání pojezdových plechů.
-
Kupní smlouva na auto
Ahoj něco jsem v PC našel, snad Ti bude k užitku. Kupn__smlouva_o_prodeji_movit__v_ci___automobilu__.doc Kupn__smlouva_automobil.doc
-
Obnova dat z HDD !!!
Zkus partition magic, dokáže divy...
-
Výmena tlačidla na ručnej brzde
Zkus taky někdy použít hledání... jinak je to tady http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=2788 u octavie to je podobné
-
Brzdová světla O1 - nejdou
Ahoj, a mění se ti to při měření jednotlivých hodnot na 1 nebo na 11? Protože by se měla měnit hodnota z 000 na 011. Spínač brzdových světel je dvouokruhový. Jeden okruh by měl být pro ŘJ a druhý pro brzdová světla.
-
O1 nefunkční centrál a el. zcátko
Mrkni na kabely v průchodce ve dveřích, je to hodně namáhané a někdy se zlomí drát.
-
palubní napětí sv.30
Ahoj, tohle mi psalo, když mi spadlo napětí na baterce pod 10 V. Zkus proměřit baterku, popř. očisti kontakty na baterce a startéru...
-
kde koupit lanko
Ahoj, teď jsem to taky řešil a jel jsem rovnou do cyklosportu. Výdaje na opravu 50 kč a cca 30 min práce....
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
jezdit s tím můžeš, jen ti to sem tam spadne do nouzového režimu (ztráta výkonu). Ale když to nebudeš moc točit, tak to do nouzového režimu skočit nemuselo.
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
Ahoj, podle toho co píšeš bych to viděl na ventil N75 nebo hadičky od ventilu k turbu. Chtělo by to ale na VAG, tam ti vyskočí, co to přesně je. Pokud by to byl ventil, tak ten stojí cca 1 tis.
-
CENTRAL NEJDE na octavii
Hele blblo mi to taky. Nakonec jsem zjistil, že se mi zlomil drát v průchodce ve dveřích. Ale u tebe to může být i něco jiného, chtělo by to hodit na vag a zjistit problém.
-
O1 čočky mlhovek
jj vypadá to fakt moc dobře
-
O1 čočky mlhovek
AHA , jsem netušil, že se dělá O1 i bez mlhovek. To asi musí být pěkně okleštěná výbava. Díky za info