Přejít na obsah

Boby91

Uživatel
  • Počet příspěvků

    102
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Boby91

  • Narozeniny 02/11/1991

Návštěvy profilu

1551 zobrazení profilu

Oznámení Boby91

Bažant

Bažant (2/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

-1

Popularita

  1. JJ mě přišly “origo” dle Škoda dílů NGK.. řezání závitů na všech kusech identické a pozice elektrody u všech vyšla přesně jak by měla k výfukovým ventilům. Ať už to je, nebo není jedno, tak jsem klidnější.
  2. Jasný, utažení jde ruku v ruce i s instrukcemi od výrobců svíček. Nicméně to natočení mě stejně irituje. Pro klid duše jsem objednal “origo” číslo 04E 905 602 a jsem zvědav co přijde. Pokud to zas bude různé, tak to tam prsknu a budu se modlit.
  3. Ok, takže prostě natočit na moment a elektrody neřešit. Máte to takto osvědčené xxx kilometry ? Ty moje čtyři kousky jsou totiž každá úplně jinde, jedna dokonce vychází úplně naopak, směrem k sacím ventilům.
  4. Co konkrétně, to natočení elektrody ? Já po přečtení tohoto vlákna mám dodela obavy 😃
  5. Zdravím, dnes jsem chtěl vyměnit svíčky a přesně nastal problém, že Bosch z Carda mají jinak orientovanou elektrodu. Každá svíčka úplně jinak. Je jistota, že originál ze Škoda-díly budou všechny čtyři ok ?
  6. Dělá mi to samé, z pravé strany.. dnes návštěva STK na rumplovače a nic se nenašlo. Stejné chování s teplotou pozoruju též. Na té STK to odhadují na horní uložení tlumiče. Kdybys pokročil, dej vědět pls. Nemám sice RS, ale asi to bude stejný.. O3 FL 1.4TSI. 88tis najeto.
  7. Tak změřeno, mám vadný odpor na prvním a druhém stupni. Objednal jsem nový na Cardu, snad pošlape.
  8. Ok, mrknu na to, mám šikovného elektrikáře na dílně, auto prskni do tepla a budeme si hrát. Děkuji za schéma, tohle dost ulehčí měření. Dám vědět jak to dopadlo.
  9. Zdravím všechny, jak to tak čtu, tak odhalit problém s netočícím ventilátorem je docela kumšt. Máme Fabii 2003, když se vůz koupil, fungoval ventilátor pouze od druhého stupně rychlosti výš. Nyní mi zdechl i druhý stupeň rychlosti a provozovat ventilátor od trojky už je pro nás někdy nekomfortní. Rád bych problém vyřešil, aby byly opět funkční všechny stupně. Jak jsem pročítal na netu informace, tak předřadný odpor může způsobit jak netočení ventilátoru na všechny stupně vyjma čtvrtého... tak stupně jednotlivé. Setkal se třeba někdo s tím, že by byl špatný volič rychlosti ?
  10. Tak mám po výměně tandemu (teklo). Spojka už je na 100% potvrzena, klouže. Koukal jsem, že by to měl být tento set od Sachs: SA 2290602004 Raději bych set od Luku, ale zde si nejsem jistý, který kód je správný. Bylo by možné mi poradit zda je kód setu LK 600001600 správný? Díky moc
  11. Prokluz spojky by udělal zvýšení otáček v každém případě. Možná ten problém blbě popisuji. Mám natočené video, vložím ho sem. Po celou dobu kdy ručička otáček jde nahoru a udělá mnou zmíněny problém je pedál akcelerace na maximu. Auto necuká, neškube a jak je vidět na videu, tak se rychlost zvyšuje relativně konstantě. Jel jsem po rovince. VID_20210319_161721.mp4
  12. Zdravím, rád bych trochu oživil toto téma, zda by mi někdo neporadil, než začnu rozebírat celý motor :) Mnou výše zmíněné chování motoru se děje prakticky do dnes. Motor při 4 a 5 stupni při sešlápnutém pedálu na max kolem 2000tis zakolébá. Někdy se otáčky zhoupnou, někdy klesnou a poté opět začnou růst. Nechce se mi věřit, že by to dělala spojka.. rok beze změny. Řadí mi to krásně, žádný zápach do kabiny, ani vibrace pedálu, nebo cokoliv. Kolega mi na diagnóze kontroloval pedál, zda na 100% sem tam nehodí nějaký falešný údaj, ale to se vyloučilo. Čidla které dokázal prověřit jsou údajně ok. Motor je jinak bez závad krom chyb tří žhavičů...to neřeším. Máme podezření na tandemové čerpadlo, zjistil jsem, že z něj něco malinko teče, takže ho stejně vyměním. Pokud závada bude trvat, nejspíš vymenim onu el. lištu vstřiků. Pokud by měl někdo tip na co se mrknout.. budu rád.
  13. Nemám potřebu někoho natahovat, od toho zde nejsem. Můj dotaz má jen jeden jediný účel. V opačném případě jsem mohl jít na FB, kde by se rozjela sprcha komentářů, kde každý chrání to svoje. To snad toto fórum není. Pawouk: JJ s tím souhlasím.
  14. Nevím kolik jich tam měl, nebo jestli mu tam jezdí. Jen říkám co jsem tak nějak vyzjistil od lidí, co se kolem "nových" vozů motaj. Celkem vsichni se shodují v jedné a té samé věci s turbem, tak se ptám zde. Každopádně díky za reakce, ještě pozjistím a pak se uvidí.
  15. Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké máte s touto motorizací zkušenosti co se týče spolehlivosti. Uvažuji nad nákupem nového vozu a celkem mám strach z toho zběsilého tříhrníčku. Známý dělá na STK a prý se cellem sypou turbodmychadla.
×
×
  • Vytvořit nový...