Přejít na obsah

prvni6

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

728 zobrazení profilu

Oznámení prvni6

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. prvni6

    typy konektoru

    Rad bych se zeptal nektereho ze zdejsich odborniku, jake typy konektoru se bezne vyskytuji ve vozidle Sup 2 (ale mozno i jine,novejsi vozidla z koncernu VW). Jde o konektory z produkce TE Conectivity nebo Delphi? Mam nejake takove tuseni, kdyz jsem si je na vozidle prohlizel, ze snad i oboje vyrobce jsem ve vozidle nasel. Duvod otazky je jednoduchy. Ackoliv mam krimpovaci kleste s vymennymi celistmi, nedavnou opravu jednoho kabliku s JPT konektorem na vozidle jsem byl nucen provest malymi klestemi, jelikoz tento konektor jsem nikdy necvakal a nechtelo se mi hned na blind objednavat nekterou z H celisti. Do budoucna bych ale pro podobny pripad chtel byt pripraven a ne zaskocen. Dekuji.
  2. to Tomas F: ten kryt na ramena je toto: 1K0511533D/1K0511534D. Kryt proti odletavajicimu kameni...
  3. ok, omlouvam se, nevsiml jsem si ho v hl. menu...nicmene odpoved zde clovek nenalezne na polozene otazky
  4. zdravim, Superbisty rady II zejmena. V souvislosti s vymenou tlumicu jsem premyslel o zamene puvodnich tlumicu za tlumice z rady Paket pro spatne cesty. Dival jsem se na ETKU co je na internetu a nasel tam kody tlumicu. Vim, ze k tomuto paketu puvodne bylo ale i kryti spodku karoserie. Tyhle dily (kryty vespod, vzadu brzdovych hadic, kryt motoru) jsem tam ale nenasel. Zkousel jsem pod polozkama motor, karoserie, predni, zadni napravy, doplnky...proste nenasel. Nevim zda jsem blbe hledal, nebo tam proste nejsou (coz se mi nezda) A mel bych dotaz k tomu krytu motoru. Delal se na SIIC 2011 spodni kryt jeste jako lisovany ocelovy plech nebo uz jen plastovy (udajne se skelnymi vlakny pro zvyseni tuhosti). Kazdopadne nenasel jsem zadne jeho cislo.
  5. Zdravim místní. Stalo se mi, že v jednom kouzelném dni mi definitivně upadly oba kryci plechy brzd na zadní nápravě. Samozřejmě o den dřív než jsem to chtěl rozebrat a opravit. Problem nastal krapet s tím plechem ochranným samotným. Po jejich sundání jsem zjistil, že materiál je hliník/dural. Vzhledem k tlouštce materiálu nepřipadá v úvahu ani zavaření těch vyklepaných děr. Navíc nechápu výrobce?, když kryt je hliníkový a je přišroubován na ocelový odlitek železným šroubem, čímž vzniká galvanický článek a hliník o to více koroduje. V kombinacemi s vibracemi vznikajícími při ježdění po českých silnicích na 2. rychlostní stupeň a vyšší nesmyslná kombinace. Hledal jsem tedy na internetu náhradní díl, kupodivu údaj o materiálu pro kotouče 282mm jsem snad nikde nenalezl. Plechy pro kotouče 260 a 272 mm jsem nalezl obvykle s údajem pozink plech. Shodou náhod říkal kolega, že se mu to stalo v březnu také a tvrdil mi, že aby se s tím těsně před dovolenou nemusel prdět, po odstrojení kola a brzdového třemenu to někde se známým v servise přivařil, čili plech má železný (nebo alespoň měl by mít). Paradoxní je, že na mém autě jsou tyto kryty předních kol železné. Řešil nekdo podobný problém a případně jak? Nejjednodušší varianta by měla být výměna hliníkových plechů za železné, otázka je kolik vydrží.
  6. to Terenius: pokud je mi znamo, nadobky existuji ve dvou variantach. jedna bez diry a jedna s dirou, ktera je ale od vyroby zaslepena. jak moc je tvuj pocit jen pocitem a nebo domnenkou s tim naraznikem? to prassat: nu, dost mozna, ze zjistim, ze tam to cidlo mam ale jen nefunguje (coz by ale bylo videt pri vyctu v ridici jednotce). kazdopadne loni v zari me to vytrestalo, kdyz mi na dalnici dosla kapalina a musel jsem k benzince. at tak ci tak, kontrolka se nerozsviti ani po otoceni klicku v zapalovani, tudiz predpokladam, ze tam opravdu neni. a co je to za auto..nevim co ti na to mam odpovedet Superb II proste
  7. Dodělával si někdo z Vás kontrolku ostřikovací nádobky na nízky stav kapaliny?? V první řadě bych se rád zeptal, zda stačí sundat podběh PP kola, aby byl přístup k nádobce, nebo musí jít dolů i přední nárazník? Add 2) Je v tom větší věda než jen zašroubovat čidlo, připojit ho přes přes konektor a vedení přivést na .. předpokládám na ŘJ komfortu..??
  8. byl jsem odkazan jinam se svym dotazem na totez, tak se tedy ptam zde. Planuju si tuto drobnost take dodelat do vozu. Nez neco ale zacnu rozebirat, napadla me jina uvaha. Koukal jsem do ETKy a v polozce 972-26 je polozka c. 9 jako konektor pro osvetleni nohou. na druhem konci svazku je polozka c. 3 (10 polova koncovka) a c. 4 (2 polovy konektor). V polozce 971-98 je videt ovsem k sedadlu jen konektor c. 11 jako 10 polovy (+3 polovy pod cislem 12, ktery ma byt k airbagu). Coz mi vnuklo myslenku, jestli centralni svazek kabelu neni shodny pro vsechny vozy a jen proste podle vybaveni se nektere kabely z podkoberce nevyvedou k sedadlu (coz by znamenalo, ze bych je nemusel tahat cele "nove" az dopredu, ale jen z konektoru pod sedadlo) Koncovka c.9 na 972-26 ma totiz u meho auta 3 nebosazene piny na strane k sedadlu co jsem tak letmo vcera koukal. Pokud se tato myslenka ovsem nezaklada na pravde, nechapu tedy, jakto ze na strance 971-98 neni v miste polozek 11,12 a 13 uvedena dalsi polozka - konektor 2 polovy pro konektor c.4 ze stranky 972-26, ktery tedy evidentne dle seznamu vlastne neni kam zapojit (pripadne tedy nevim, jestli jsem ho nekde prehledl)
  9. mel bych stejny dotaz jako libor kratas. mam S2 z 2/2011, dle ETKY tedy 1K0 937 087 PZ00 ci 1K0 937 087P. Je fajn se tu docist, ze ten a ten clovek vam udela tohle a tamto, ale pripada mi to jako listovat v knize bez obsahu. Nikde se mi nepovedlo najit neco jako "seznam" fci, ktera jednotka co (ne)podporuje. Existuje vubec nebo takoveho?
×
×
  • Vytvořit nový...