Přejít na obsah

marian.marcin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    350
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli marian.marcin

  • Narozeniny 04/20/1976

Návštěvy profilu

3820 zobrazení profilu

Oznámení marian.marcin

  1. Ahoj Marian. Cital som tu na fore hodne tvojich prispevkov ohladom motorov EA288 a problemov s nimi. Mam oct 3 scout 135kw automat, ktou som kupil cez dealera v roku 2022, s 210tiskm.  a po roku jazdenia som zacal bojovat s castymi regenerciami DPF. Nejdem ti pisat cely pribeh, no minuly tyzden mi kratko po nastartovani husto zadymil, teplota spalin vybehla na 800stupnov. Motor som vypol a viac som ho nenastartoval... pozrel som sanie a bolo plne oleja, aj ked turbo nema ziadne vole a ani viditelne poskodenie.. Caka ma oprava (asi turba + cistenie) a popri tom zvazujem aj ciastocnu generalku motora (nove piesty, vahadla hydrostely,gufera ventilov remen olejoveho cepadla, novy intercooler .. nejaka akcia s DPF kedze prve cistenie mi nepomohlo.. ) (aktualne 235tiskm), alebo ho potom predam. Ak by som dal generalkovat motor, paci sa mi myslienka pouzit piesty z 2-kovej rady s 3mm stierakmi. Hladam ale servis kde to vedia spravit a zaroven tam nechcem nechat polrocnu vyplatu 🙂Som z oravy, takze pozeram na nieco v okolii. Nevies mi poradit seriozny servis so skusenostami? Resp nevies ake piesty z EA189 tam pasuju? Vopred dakujem za info. Peter

    1. peter.mesko

      peter.mesko

      inak je to motor CUNA

  2. Nezávezne a čisto teoreticky k tomu kuchaniu DPF, katalizátor nie je nutné vyexovať!!! Skok z euro 5 na euro 4
  3. Dobré videjko originál pre ekoaktivistov v Bruseli,dobre že to nešiel čistiť do cesnaku v záhradke ale zasa na druhej strane obdivujem Tvoju odvahu sa do toho pustiť doma!!!
  4. Popravde neviem či sa to ako ND dá kúpiť.Skúsim doma pozrieť ale ani neviem kde to mám zapchaté.
  5. Mačka v mechu je to.Neprehrial si motor je to ich choroba a s tým asi spojené aj tieto problémy.Dakedy sme mali Favorita a mne sa ho podarilo prevariť a pod momentom nastali problémy s hlavou,tesnením ,nekonečné opravy dookola a už to nebolo ono.
  6. Pokiaľ je to umyté tak ako to vidno tak určite a keby ten test robil vo vriacej vode tak by to iste púšťalo viac bubliniek.Hliník je dobrý ale aj zrádny materiál...
  7. Máš pri tej smole aspoň urobené dekarbo ventilov.
  8. Pri 220 sa vičistilo Dpf ale inak je všetko origo ,nikto do toho nešprtal zatiaľ to funguje a to som rád.
  9. Áno šart -stop sa pri velkom nájazde určite postará o kondičku štartera ,moj ma na hrbe 280 tkm,možno (určite)by ho trebalo vymeniť.Do180 to kerovala nejaká ženská ktorá SS určite nikdy ne-offla
  10. Potvrdzuje sa mi teoria o steve nabitia baterky .Ak je na 100 starty ok akonahle klesne na 80 začnu sa objavovať aj ked je teplo (v lete).A relém to určite nebude,bolo zamenené.Po výmene baterky za novu na dlhý čas uplne zmizli,preto toto tvrdenie.
×
×
  • Vytvořit nový...